Å faktisk KJØRE sykkelen

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
MikkeMus
Posts: 33
Joined: 29 Apr 2005 13:21
Location: Østfold

Post by MikkeMus »

gsxr-(r) wrote:åja Doffen...Det heter norskkunnskaper så ikke snakk til meg om MINE norskkunnskaper...idiot
Han mente nok ikke rettskrivning, din kjøttkake.
User avatar
Scotch
Posts: 1170
Joined: 30 Apr 2005 11:42
Location: Stavanger

Post by Scotch »

omg. gsxr- (r)!!! grue mg t eg får lappen.. for då må eg bare kjøra :roll: ehm... d hørres domt ut gsxr..... gammal e du?
Image

Kawasaki Eliminator 99mod 125ccm
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Det heter ikke ..idiot men ...er du snill.

Hvis det ikke blir en annen tone her nå så kan vi like godt stenge det. Men det er vel ikke nødvendig, for alle kan vel oppføre seg og være hyggelige med hverandre...
Axxeman
Posts: 424
Joined: 30 Apr 2005 17:55
Location: Tromsø

Post by Axxeman »

gsxr-(r) wrote:åja Doffen...Det heter norskkunnskaper så ikke snakk til meg om MINE norskkunnskaper...idiot
Der har du nok et eksempel på den negative tonen som du har i store deler av innleggene dine! Og da er det ikke så mange som har lyst til å svare på spm dine > Da lærer du ingenting gutten min! :roll:

Men jeg sitter her inne fordi sykkelen er litt herpa! Men man kjører jo ikke hele dagen da vettu :wink:
Het Porsche på NMCF
Medlem nr. 100
Ragnhild
Posts: 5368
Joined: 01 May 2005 18:01
MC: BMW R1200GS Adventure
Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr

Post by Ragnhild »

Syns det er trivelig å sitte på MC-forumet å tenke på nye trivelige turer på Panther'n. Og på tur med Panther'n sitter jeg og tenker på alle de hyggelige opplevelsene jeg kan skrive om på forumet. Blir litt sånn pose- og sekkopplevelse begge steder :lol:
I kveld er det ikke vær som frister til MC-kjøring, men til en stille markering av livet innendørs.
OG ja Panther'n blir kjørt jevnt over daglig, hvis det ikke er større ting som skal fraktes mellom A og B, så jeg føler meg ikke særlig berørt av eventuelle kommentarer om hva vi gjør vi som frekventerer forumet, men det er kanskje noen som føler seg berørt av at noen av oss faktisk kommer oss ut på to hjul rimelig ofte :-s
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
User avatar
haavard.ha
Posts: 284
Joined: 26 Apr 2005 19:17
Location: Rogaland - Karmøy

Post by haavard.ha »

gsxr-(r) wrote:åja Doffen...Det heter norskkunnskaper så ikke snakk til meg om MINE norskkunnskaper...idiot
Makan til kverulant.. :roll:
@ NoName: Ikke noen dårlig tone her :wink:

EDIT: Sitter her fordi jeg ikke får lappen før om en måned, og coilen funker ikke (får ny i morgen forhåpentligvis)
Last edited by haavard.ha on 07 Jun 2005 23:57, edited 1 time in total.
2001 Aprilia RS 125
User avatar
Doffen
Posts: 404
Joined: 28 Apr 2005 17:58
Location: Trondheim

Post by Doffen »

gsxr-(r) wrote:åja Doffen...Det heter norskkunnskaper så ikke snakk til meg om MINE norskkunnskaper...idiot
Faen der dreit du meg loddrett ut. At jeg kunne treffe feil knapp på et tastatur. For en ydmykelse...
G of the week
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

Axxeman wrote:
gsxr-(r) wrote:åja Doffen...Det heter norskkunnskaper så ikke snakk til meg om MINE norskkunnskaper...idiot
Der har du nok et eksempel på den negative tonen som du har i store deler av innleggene dine! Og da er det ikke så mange som har lyst til å svare på spm dine > Da lærer du ingenting gutten min! :roll:

Men jeg sitter her inne fordi sykkelen er litt herpa! Men man kjører jo ikke hele dagen da vettu :wink:
Har vi ikke alle vært sånn da? 13-14år og besserwissere alle sammen...
Desverre blir ikke folk avsperra i den alderen..
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
User avatar
lassie
Posts: 865
Joined: 01 May 2005 00:17
MC: 08 HD Fat bob
Location: akershus

Post by lassie »

He he, du kan provosere du, men jammen er det mange som er gode til å la seg provosere også :)

For min del kjører jeg mc for å ha det gøy, kose meg, og jeg setter kvalitet før kvantitet. Det er ren avkobling fra en ellers stressende hverdag, og hvis jeg da skal stresse med å måtte ut og kjøre hvert ledige minutt blir det liten avkobling, men enda mer stress.

På sykkelen er det konsentrasjon som gjelder, alt annet av problemer og gjøremål blir skyvd i bakgrunnen, rene meditasjonen serdu :)
Kosh
Posts: 368
Joined: 26 Apr 2005 19:04

Re: Å faktisk KJØRE sykkelen

Post by Kosh »

gsxr-(r) wrote:hvorfor henger dere her inne hele dagen istedet for å faktisk KJØRE den sykkelen dere skryter så mye av...
hadde jeg hatt en tung sykkel ville jeg vel heller kjørt den :?
Skjønner egentlig godt at du spør, jeg får de samme tankene når andre har noe jeg har fryktelig lyst på, men ikke bruker det :)

I vinter mens den stod inne var jeg helt sjuk etter å få kjørt, og dro den ut så fort jeg kunne. Var et par iskalde turer Oslo-Kristiansand, og etter det ble jeg litt "kurert". Siden har det vært kaldt og regn omtrent hele tiden, og da er det rett og slett ikke fristende å kjøre. I morgen skal det imidlertid bli bra vær, så da har jeg planlagt langtur på ettermiddagen. Nå om dagen er det jo lyst til langt på natt også. Forhåpentligvis blir det ok vær til helgen også.
V4 fun
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Jeg kjører ikke av en eneste grunn. Oljelekasje... Blir kanskje fikset snart :roll:
Astaroth
Posts: 96
Joined: 26 Apr 2005 09:31
Location: Oslo

Post by Astaroth »

Selv om trådstarters tone ikke oppfordrer til et svar, har jeg et:

Jeg kjører til og fra jobben hver dag, og ellers en tur når jeg føler for det. Dvs. en 20-60 mil i uka.

Det finnes ikke noe grunn til å tro at noen sitter her og poster istedet for å kjøre, døgnet har faktisk 24 timer. Spørsmålet er faktisk så dumt at det føles flaut å svare på det...
Image
User avatar
gsxr-(r)
Posts: 318
Joined: 29 Apr 2005 08:17
Location: Oslo

Post by gsxr-(r) »

Doffen wrote:
gsxr-(r) wrote:åja Doffen...Det heter norskkunnskaper så ikke snakk til meg om MINE norskkunnskaper...idiot
Faen der dreit du meg loddrett ut. At jeg kunne treffe feil knapp på et tastatur. For en ydmykelse...
ikke si det var en liten feil..du kan rett og slett ikke skrive norsk. ikke unnskyld deg. jeg får bare 6 og 5 i norskkarakter så revurder dine synspunkter om mine norskkunnskaper.

Ber vennlig om admin kan være snill å stenge denne tråd.
Ktm exc-r 530Sm. 2008mod.
User avatar
haavard.ha
Posts: 284
Joined: 26 Apr 2005 19:17
Location: Rogaland - Karmøy

Post by haavard.ha »

gsxr-(r) wrote:
Doffen wrote:
gsxr-(r) wrote:åja Doffen...Det heter norskkunnskaper så ikke snakk til meg om MINE norskkunnskaper...idiot
Faen der dreit du meg loddrett ut. At jeg kunne treffe feil knapp på et tastatur. For en ydmykelse...
ikke si det var en liten feil..du kan rett og slett ikke skrive norsk. ikke unnskyld deg. jeg får bare 6 og 5 i norskkarakter så revurder dine synspunkter om mine norskkunnskaper.

Ber vennlig om admin kan være snill å stenge denne tråd.
Kan han ikke skrive norsk på grunn av en feil bokstav?? Jeezuz...
Tror du må roe deg mange hakk ned jeg.
2001 Aprilia RS 125
User avatar
gsxr-(r)
Posts: 318
Joined: 29 Apr 2005 08:17
Location: Oslo

Post by gsxr-(r) »

haavard.ha wrote:
gsxr-(r) wrote:
Doffen wrote: Faen der dreit du meg loddrett ut. At jeg kunne treffe feil knapp på et tastatur. For en ydmykelse...
ikke si det var en liten feil..du kan rett og slett ikke skrive norsk. ikke unnskyld deg. jeg får bare 6 og 5 i norskkarakter så revurder dine synspunkter om mine norskkunnskaper.

Ber vennlig om admin kan være snill å stenge denne tråd.
Kan han ikke skrive norsk på grunn av en feil bokstav?? Jeezuz...
Tror du må roe deg mange hakk ned jeg.
poenget var at han satte ned på mine norskkunnskaper, da han selv ikke kunne skrive norskkunnskaper...got it?
Ktm exc-r 530Sm. 2008mod.
Locked