Å faktisk KJØRE sykkelen

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Nå får dere skjerpe dere litt her. Tråden stenges om det fortsetter med all hetsingen.
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Post by Hawken »

Dårlig vær + å kjøre scooter blir bittelitt kjedelig i lengden er grunnen til at jeg blir innendørs :wink:
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
User avatar
rerell
Posts: 1321
Joined: 26 Apr 2005 08:02

Post by rerell »

gsxr-(r) wrote:nei,du skjønner jeg vil lære litt FØR jeg får meg mc.
Vilken tur för dig att det hänger en massa folk här som faktiskt har MC då. Istället för att klaga så borde du kanske hellre uppskatta det faktum att folk lägger ner tid och arbete på att svara på dina frågor, så att du kan "lære litt".
User avatar
Scotch
Posts: 1170
Joined: 30 Apr 2005 11:42
Location: Stavanger

Post by Scotch »

viss du lese litt på forume så ser du at me e her for alle har samme interesse.. någen dele erfaringer å någen om opplevelser :wink:
Image

Kawasaki Eliminator 99mod 125ccm
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

gsx-r du er som en plagsom mygg her på forumet, slutt å si dumme ting
User avatar
Doffen
Posts: 404
Joined: 28 Apr 2005 17:58
Location: Trondheim

Post by Doffen »

gsxr-(r) wrote:nei,du skjønner jeg vil lære litt FØR jeg får meg mc. Vanskelig for deg å få inn i huet kanskje
Altså, hvis du HAR sykkel, kan du IKKE være her på forumet.

Hvis du IKKE har sykkel, FÅR du være her på forumet.

Genial logikk
G of the week
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Banditbiker
Posts: 3853
Joined: 26 Apr 2005 19:41
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

For min egen del så har jeg hengt her en tid fordi sykkelen (den forrige) har stått i ukesvis inne på verksted hos en forhandler som er mere interessert i å selge nye sykler enn å ta vare på allerede eksisterende kunder.

Nå har jeg solgt den sykkelen og byttet merke. Ikveld har jeg hatt meg en riktig så trivelig tur med en koselig v-twin dunkende under ræva og det tenker jeg å fortsette med hver kveld så lenge det er vær til det.

Men tanken har streifet meg også både en og to ganger. "Er folk mere opptatt av å skrive om mc-kjøring enn å kjøre?"
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Kriz wrote:gsx-r du er som en plagsom mygg her på forumet, slutt å si dumme ting
Det hjelper ikke noe at du må utbrodere det enda mer. La oss moderatorer ta oss av dette, så send heller en pm neste gang. :wink:

Sånn, glem alt som er skrevet rundt dette og fortsett der vi falt av. Capiche :)
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

Doffen wrote:
gsxr-(r) wrote:nei,du skjønner jeg vil lære litt FØR jeg får meg mc. Vanskelig for deg å få inn i huet kanskje
Altså, hvis du HAR sykkel, kan du IKKE være her på forumet.

Hvis du IKKE har sykkel, FÅR du være her på forumet.

Genial logikk
:lol: hahaha



Vel, skal prøve å være litt seriøs:
Vi har en interesse for mc, og ønsker å diskutere dette med folk med samme interesse.. Jeg driver med dykking også, og sitter faktisk av og til på forum og diskuterer flotte dykkesteder o.l. Jeg liker dessuten å kn***,betyr heller ikke at jeg gjør dette hele dagen (hmm, kanskje jeg burde det?.. ;))

Flott at du ønsker å lære gsxr-(r), men et lite tips: dersom du er litt høflig er det større sjanse for at folk ønsker å belære deg ;)
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Gixxerman wrote:
Kriz wrote:gsx-r du er som en plagsom mygg her på forumet, slutt å si dumme ting
Det hjelper ikke noe at du må utbrodere det enda mer. La oss moderatorer ta oss av dette, så send heller en pm neste gang. :wink:

Sånn, glem alt som er skrevet rundt dette og fortsett der vi falt av. Capiche :)
Sorry, blir bare jævla irritert, hver gang jeg logger meg på kommer den fyren med noe dumt :cry: :shock:
User avatar
gsxr-(r)
Posts: 318
Joined: 29 Apr 2005 08:17
Location: Oslo

Post by gsxr-(r) »

forumet startet ikke som noe negativt.bare visse personer som har kverulert seg til det ..følte seg vel litt støtt stakar... men takk ,cartman
Ktm exc-r 530Sm. 2008mod.
User avatar
Doffen
Posts: 404
Joined: 28 Apr 2005 17:58
Location: Trondheim

Re: Å faktisk KJØRE sykkelen

Post by Doffen »

gsxr-(r) wrote:forumet startet ikke som noe negativt.bare visse personer som har kverulert seg til det ..følte seg vel litt støtt stakar... men takk ,cartman
Forumet startet (positivt) pga. av manglende admin på nmcf (negativt).
Hvis det derimot var tråden du snakket om, så kan enhver med middels norskunnskaper se at det var en negativ tone i innlegget.

eks:
gsxr-(r) wrote:hvorfor henger dere her inne hele dagen istedet for å faktisk KJØRE den sykkelen dere skryter så mye av...
G of the week
User avatar
gsxr-(r)
Posts: 318
Joined: 29 Apr 2005 08:17
Location: Oslo

Post by gsxr-(r) »

åja Doffen...Det heter norskkunnskaper så ikke snakk til meg om MINE norskkunnskaper...idiot
Ktm exc-r 530Sm. 2008mod.
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

gsxr-(r) wrote:åja Doffen...Det heter norskkunnskaper så ikke snakk til meg om MINE norskkunnskaper...idiot
pass munnen din nå...
Locked