GTA San Andreas - Plattform: PC

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Post by Tore^NSR »

er dette en mod til spille eller? :?
Impervium
Posts: 204
Joined: 27 Apr 2005 13:44
Location: Bergen

Post by Impervium »

Tore^NSR wrote:er dette en mod til spille eller? :?
Tror det er noen folk her som burde bli oppdaterte :P

Multi Theft Auto er slik at en spiller mot eller med hverandre over nett. Masse spillere som kan jobbe sammen eller mot hverandre.
Oppdrag og slike ting som biler og folk som kjører og går rundt uten mål og mening er ikke med i multitheftauto. Ialfall ikke så langt, og det forventes ikke å komme, grunnet at synkroniseringen er et slit fra før av.

Ialfall:
Multitheftauto, populært kallt "MTA", er ute til GTA III, og GTA Vice City. Disse har da vært ute leeeeeeeenge, og folk venter nå spent på MTA:SA.

I MTA så langt, har det vært forskjellige modes. Dem jeg har vært borti, er stunt, og deathmatch.

Stunt går ut på å egentlig bare gjøre syke stunt, og vise hverandre disse. En kan da ikke drepe hverandre, men det er såklart mulig å gjøre noen små unntak, f.eks ta med en venn i helikopteret, han sitter som passasjer, du styrer helikopteret i retning sjøen, og hopper ut over en høy bygning som er såpass nær helikopteret at du ikke dør av fallet. Passasjeren må da enten hoppe ut, eller bli med helikopteret i sitt førerløse ferd mot sjøens dyp. ^^

Så var det DeathMatch:
Dette går ut på at gjenger skal spille mot hverandre.. f.eks:
Politi mot tyv.
Dessverre er det for mange fjortisser, så når du "spawner", ender du veldig ofte med å bli drept av fjortisser i din egen gjeng temmelig fort, siden ingen egentlig greier å jobbe sammen skikkelig.

Men når det går, kan en hoppe ørten stykker inn i f.eks en swat bil eller et helikopter, og bare stoppe for å eventuelt banke folk, eller chille på et eget utvalgt "hovedkvarter".


Den nye MTA plattformen går under navnet "MTA Codename Blue" og skal være en veldig oppgradert versjon av MTA, med mye bedre synkronisering og spillmuligheter.
Jeg gleder meg veldig til dette kommer ut.
Inntil da kan dere laste ned og følge med oppdateringer på: http://www.multitheftauto.com
User avatar
haavard.ha
Posts: 284
Joined: 26 Apr 2005 19:17
Location: Rogaland - Karmøy

Post by haavard.ha »

Jeg liker ikke multi theft auto. Det er så utrolig mange bugs, var i hvert fall det på vice city versjonen av MTA.
2001 Aprilia RS 125
User avatar
MuV
Posts: 124
Joined: 08 May 2005 14:49
Location: Ørsta / Bergen

Post by MuV »

Noen som vet om det finnes en patch eller noe som gjør at man kan save når man vil? Forbanna irriterende å måtte stikke tilbake til huset hver gang :evil:
(-) Aprilia RS 250 '99 Rossi Replica
(x) Aprilia RS 125 '00 Tetsuya Harada Replica
(x) Yamaha TZR 50 '04

Image
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Tror det ja, men da må du lete på en av de GTA sidene etter en slik mod. Husker ikke hva den heter :roll:
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Post by Tore^NSR »

Impervium wrote:
Tore^NSR wrote:er dette en mod til spille eller? :?
Tror det er noen folk her som burde bli oppdaterte :P

Multi Theft Auto er slik at en spiller mot eller med hverandre over nett. Masse spillere som kan jobbe sammen eller mot hverandre.
Oppdrag og slike ting som biler og folk som kjører og går rundt uten mål og mening er ikke med i multitheftauto. Ialfall ikke så langt, og det forventes ikke å komme, grunnet at synkroniseringen er et slit fra før av.

Ialfall:
Multitheftauto, populært kallt "MTA", er ute til GTA III, og GTA Vice City. Disse har da vært ute leeeeeeeenge, og folk venter nå spent på MTA:SA.

I MTA så langt, har det vært forskjellige modes. Dem jeg har vært borti, er stunt, og deathmatch.

Stunt går ut på å egentlig bare gjøre syke stunt, og vise hverandre disse. En kan da ikke drepe hverandre, men det er såklart mulig å gjøre noen små unntak, f.eks ta med en venn i helikopteret, han sitter som passasjer, du styrer helikopteret i retning sjøen, og hopper ut over en høy bygning som er såpass nær helikopteret at du ikke dør av fallet. Passasjeren må da enten hoppe ut, eller bli med helikopteret i sitt førerløse ferd mot sjøens dyp. ^^

Så var det DeathMatch:
Dette går ut på at gjenger skal spille mot hverandre.. f.eks:
Politi mot tyv.
Dessverre er det for mange fjortisser, så når du "spawner", ender du veldig ofte med å bli drept av fjortisser i din egen gjeng temmelig fort, siden ingen egentlig greier å jobbe sammen skikkelig.

Men når det går, kan en hoppe ørten stykker inn i f.eks en swat bil eller et helikopter, og bare stoppe for å eventuelt banke folk, eller chille på et eget utvalgt "hovedkvarter".


Den nye MTA plattformen går under navnet "MTA Codename Blue" og skal være en veldig oppgradert versjon av MTA, med mye bedre synkronisering og spillmuligheter.
Jeg gleder meg veldig til dette kommer ut.
Inntil da kan dere laste ned og følge med oppdateringer på: http://www.multitheftauto.com
ja men da er det jo en mod til spille som gjør slik at du kan spille multiplayer? :lol:
User avatar
MuV
Posts: 124
Joined: 08 May 2005 14:49
Location: Ørsta / Bergen

Post by MuV »

Gixxerman wrote:Tror det ja, men da må du lete på en av de GTA sidene etter en slik mod. Husker ikke hva den heter :roll:
Så det finnest? :D *letelete*
(-) Aprilia RS 250 '99 Rossi Replica
(x) Aprilia RS 125 '00 Tetsuya Harada Replica
(x) Yamaha TZR 50 '04

Image
Æ'ndalitten
Posts: 1209
Joined: 25 Apr 2005 23:24
Location: Æ'ndal

Post by Æ'ndalitten »

Jeg har installert spillet, bruker HOODLUMS crack, kan spille fint, men alle savegamene blir korrupte eller ubrukelige! :evil:
Er det noen som vet hva som kan være galt?
Har bare mounta med D-Tools, installert spillet, lagt inn cracken og begynt å spille. Har jeg glemt noe?
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Hjelp til sånt kan du desverre ikke spørre om her. Svar på slikt blir slettet uten videre kommentar da det er ulovlig.
mil0
Posts: 410
Joined: 26 Apr 2005 14:10
Location: Rogaland - Karmøy
Contact:

Post by mil0 »

Noen som hvet hvordan det går ann å fjerne limiten på max 4 biler i ein garasje..

i den store flyhangaren som er på desert-flyplassen, der hadde det hvert morsomt å fyllt opp med styla biler.. og andre ting.
Yamaha Neos -

X
Rieju RS2 Matrix 2003
Rieju RS2 Matrix 2005
et0n
Posts: 15
Joined: 30 Apr 2005 00:33

Post by et0n »

Noen som vet om noen tweaks til XBOX?
2003 KTM SX 525 Supermotard

X: Husqvarna TE/SM610, SMS125, WRE125 +++
Gixxerman

Post by Gixxerman »

mil0 wrote:Noen som hvet hvordan det går ann å fjerne limiten på max 4 biler i ein garasje..

i den store flyhangaren som er på desert-flyplassen, der hadde det hvert morsomt å fyllt opp med styla biler.. og andre ting.
Limiten er vel egentlig 3, men jeg har et tips som funka bra i Vice City også. Kjør helt inntil garasjeporten, gå ut så porten går opp. Gå inn i bilen og kjør med én gang. Hører da at garasjeporten klikker tulling, men det funker :lol:
User avatar
haavard.ha
Posts: 284
Joined: 26 Apr 2005 19:17
Location: Rogaland - Karmøy

Post by haavard.ha »

Gixxerman wrote:Limiten er vel egentlig 3, men jeg har et tips som funka bra i Vice City også. Kjør helt inntil garasjeporten, gå ut så porten går opp. Gå inn i bilen og kjør med én gang. Hører da at garasjeporten klikker tulling, men det funker :lol:
Bilene forsvinner når du plasserer mer enn 4 i garasjen. :roll:
2001 Aprilia RS 125
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Ja, vet jo egentlig det :P
motormats
Posts: 35
Joined: 22 Aug 2005 18:10

Post by motormats »

jeg syntes vice city var så sinnsykt mye tøffere en san andreas. hele den hiphop ghetto gangster gangbang themen ødelegger noe så utrolig.
Post Reply