det er ikke sykkelens begrensninger som er problmete som regel.. er sjåføren som feiger ut og slipper opp..da mister man kontrollen over sykkelen.. en sykkel som er i god stand og gode dekk skal tåle ekstremt mye føre dem glipper.. er bare hvor bestemt du kjører den (er selv pingle)vevea wrote:Nå har jeg nettopp tatt teoriprøven, og jeg var på kurs i går, så jeg kan svare litt på det:Bhrsrk wrote:Neivel? Hva er det egentlig som er grunnen til utforkjøringer, og hvor stor andel av motorsykkelulykkene representerer utforkjøringene?FV wrote:Men helt enig med deg, er det like stor sjangs for utforkjøring med 34 kh i motsetning til 110 hk? Aldri!
Den vanligste ulykken er nettopp utforkjøring (single-ulykker)!
Grunnen er som regel at føreren ikke kjenner sine begrensninger, sykkelens krefter/egenskaper, eller veien.
Så der fikk du den
Rart med forsikringspremie på 750Z
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Streetracing is not a crime!!!