ADLERTAG UBER ALLES

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Post by Tore^NSR »

Jeg eier da ingen bil :D
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Varsku her :lol:
User avatar
Adlertag
Posts: 140
Joined: 07 Dec 2006 20:05
MC: Honda Transalp 600
Location: Tønsberg

Post by Adlertag »

Tore^NSR wrote:Jeg eier da ingen bil :D
Hvordan kommer du deg på jobben om vinteren da ? :?
Honda TransAlp
I am a mountain climbing cowboy, on a mountain climbing steel horse I ride.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Kommunisttransport sikkert :)
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Post by Tore^NSR »

Adlertag wrote: Hvordan kommer du deg på jobben om vinteren da ? :?
Det problemet tar jeg når jeg får meg jobb :shock:
User avatar
Adlertag
Posts: 140
Joined: 07 Dec 2006 20:05
MC: Honda Transalp 600
Location: Tønsberg

Post by Adlertag »

Tore^NSR wrote:
Det problemet tar jeg når jeg får meg jobb :shock:
Jeg er sjefen din, Tore. Alle som betaler skatt er sjefen din. Dem dagpengene du får fra aetat/nav kommer fra skattepengene våre. Jeg er drit lei av å betale lønna di Tore, så jeg vil se litt action her. Ta hundre push ups på stuegulvet og se på det som arbeidstrening. Gjør det for meg, Tore :D
Honda TransAlp
I am a mountain climbing cowboy, on a mountain climbing steel horse I ride.
User avatar
Adlertag
Posts: 140
Joined: 07 Dec 2006 20:05
MC: Honda Transalp 600
Location: Tønsberg

rasisme

Post by Adlertag »

APARTHEID PÅ MC FORUMET

..ja, det måtte skje før eller siden, admin har startet et eget forum for en utvalgt folkegruppe, der kun medlemmer med spesielle rettigheter er tillat.
Damenes forum

Dette er reinspikka rasisme, og ligger trygt i kjerneområdet til de politisk korrekte SV-svina av noen rødstrømpe-kledde kverulanter. I alle år har dem kjempa for likestilling og kvotering av kvinner og muslimer inn i næringsliv, forsvar og regjering. Når de endelig får likestilling, så skal dem for svarte fanken ha diskriminering med egne forum kun for kvinner, egne toalett kun for kvinner, osv osv. Minner litt om de pakistanske taxisjåførene som nekter å ta med blinde i drosjene sine. Dem kan starte bikene/drosjene sine og kjøre vannrett inn i Hælvete.

Image

Jeg har reist litt i Øst-Europa, og der har dem på mange plasser felles garderober for begge kjønn, og felles offentlige badstuer. Da kan man snakke om likestilling. Her i Norge går vi motsatt vei, både kvinner og muslimer krever egne tider i svømmehallen, der vanlige folk ikke tillates. Kvinner vil ikke bade med menn, og muslimer vil ikke bade med vantro. Sorry, men jeg blir så forbanna forbanna.

Vi hadde matpause på byggeplassen, og vi norske prata litt med dem muslimske innvandrerne. Vi prata om damer. Muslimene skrøyt av alle dem norske damene de hadde ligget med, og kallte alle norske jenter for horer. Jeg sa at jeg likte mørke jenter med brune øyne, gjerne muslimske. Da klikka det for muslimene, dem sa at muslimske jenter ikke likte norske menn, og hvis vi hadde vært i Irak hadde dem drept meg for å ha snakket slik. Og jeg trodde dem. Men like rettigheter skal dem ha. Jeg er så drit lei all forskjellsbehandling av kvinner og muslimer. Hadde lissom ikke ventet at mc-forumet skulle starte opp med slik diskriminering, det neste blir vel at alle innvandrerne her også forlanger en egen del på forumet der dem kan snakke urdu og be.

Image

Det må være likhet for loven, ingen forum kan tillate seg særbehandling av spesielle folkegrupper, religioner eller kjønn.
Honda TransAlp
I am a mountain climbing cowboy, on a mountain climbing steel horse I ride.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Det har seg slik at kvinnfolkene er i mindre tall her på fourmet, så da er det vel greit at de får sitt lille krypinn ? Dette er ikke snakk om rasisme i det hele tatt, dette er kun snakk om å få folk til å føle seg velkommen. Føler at ordet rasisme veldig ofte blir misbrukt, og dette er nok et tilfelle.
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Post by Tore^NSR »

Adlertag wrote: Jeg er sjefen din, Tore. Alle som betaler skatt er sjefen din. Dem dagpengene du får fra aetat/nav kommer fra skattepengene våre. Jeg er drit lei av å betale lønna di Tore, så jeg vil se litt action her. Ta hundre push ups på stuegulvet og se på det som arbeidstrening. Gjør det for meg, Tore :D
Men jeg er jo 17 år og student :shock: :lol:
User avatar
Adlertag
Posts: 140
Joined: 07 Dec 2006 20:05
MC: Honda Transalp 600
Location: Tønsberg

krypinn for minoriteter

Post by Adlertag »

Gixxerman wrote:Det har seg slik at kvinnfolkene er i mindre tall her på fourmet, så da er det vel greit at de får sitt lille krypinn ? Dette er ikke snakk om rasisme i det hele tatt, dette er kun snakk om å få folk til å føle seg velkommen. Føler at ordet rasisme veldig ofte blir misbrukt, og dette er nok et tilfelle.
Vi nasjonalsosialister er også i mindretall her på forumet, derfor krever vi også vårt eget lille krypinn, slik at vi også kan føle oss velkommen.
Honda TransAlp
I am a mountain climbing cowboy, on a mountain climbing steel horse I ride.
User avatar
Adlertag
Posts: 140
Joined: 07 Dec 2006 20:05
MC: Honda Transalp 600
Location: Tønsberg

våre små hjelpere

Post by Adlertag »

Jeg krabbet ut av drosja, flådd til skinnet av den norske "med-pakistansk-bakgrunn" sjåføren, som antagelig ikke hadde tatt meg med hvis jeg hadde vært blind og hatt førerhund, og hinket på et ben bort til skadestua, registrerte meg, fikk plassert rumpa i en rullestol og ventet på at en portør skulle trille meg opp til røntgen-avdelingen. Jeg hadde et lite uhell med crosseren dagen før, og måtte ta en sjekk av kneet.

Helt uventet kommer en gammel gubbe i 80 årene bort til meg og tror han skal trille meg. Over den eldgamle magen sin har han dratt, eller mest sannsynlig fått hjelp til å dra, en hvit trøye der det står "Røde Kors Frivillig". Faen, det tipper nesten for meg. Hvorfor i hule Hælvete kan ikke pensjonistene nyte alderdommen, sitte på kafe og spille sjakk, eller dra til Spania ? Hvaslags syk glede har dem av å ta jobbene fra ungdommen. Ser det samme overalt i samfunnet idag, idrettslag og pensjonister tar jobbene fra vanlige lønnsmottagere. Er det for å være snille mot blårussen og kapitaleierne ?

For to år siden hadde jeg fast jobb og 180 kr timen, så kom alle polakkene inn i bransjen min og lønna sank til 120 kr timen, idag må jeg leve av strøjobber. Takken for 23 år i arbeidslivet. Tenker litt på de harde 20 årene og anbudssytemet dengangen, da far og sønn og bror måtte underby hverandre for å få en underbetalt strøjobb. Lukker øynene og ser for meg Menstad-slaget i tankene. Tenker litt over uttalelsene til Kåre Willoch og hans betraktninger om dagens grådighets-kapitalisme, og blårussen som ikke gidder å ta samfunnsansvar. Merker at jeg blir varm i trøya.

Heldigvis er jeg biker nok til å ikke la følelsene ødelegge dømmekraften min, så jeg trekker pusten og tar på meg den kalde minen. Så forklarer jeg gammern fra Røde Kors Frivillige at jeg er redd for å bli smittet av det som han har, og krever en annen portør, en som er fast ansatt lønnsmottaker. Etter litt diskusjon med legen på akutten får jeg trumfet igjennom viljen min, og en kar i hvit portør-uniform tar fast grep i rullestolen min.
-Do skal til ronken ? spør han på Holmlia-norsk (vi har nå fått 3 offisielle språkformer, bokmål, ny-norsk og Holmlia-norsk) . Jeg skal gi deg ronk, jeg, tenker jeg inni meg, men beholder en glatt fasade. Greit, jeg får tatt de fordømte bildene, men ble så upopulær at ingen ville gi meg rekvisisjon til taxi hjem igjen, så jeg biter tenna sammen og hinker 2 km bort til kommunist-transporten. :evil:
Honda TransAlp
I am a mountain climbing cowboy, on a mountain climbing steel horse I ride.
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Re: våre små hjelpere

Post by Tore^NSR »

Adlertag wrote: For to år siden hadde jeg fast jobb og 180 kr timen, så kom alle polakkene inn i bransjen min og lønna sank til 120 kr timen
Ikke for å være stygg,men var ikke det veldig dårlig betalt? :? Jeg tjener mer i timen,og da uten utdanning....Jobber på Vetco Aibel, og der er vell 70-80% utlendinger :?
Jobber som regel bare i helger da,men da er lønnen 240 timen :shock:
User avatar
Adlertag
Posts: 140
Joined: 07 Dec 2006 20:05
MC: Honda Transalp 600
Location: Tønsberg

salt i såret

Post by Adlertag »

Takk for at du strør salt i såret, Tore. Med min bakgrunn kan jeg ikke velge jobber på øverste hylle lenger. Men jeg kan gi deg et godt råd. Ta utdannelsen din alvorlig, og få deg en bra jobb når du blir voksen.
Honda TransAlp
I am a mountain climbing cowboy, on a mountain climbing steel horse I ride.
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Post by Tore^NSR »

Hvilken skolegang har du da?Men kan du ikke få en bedre betalt jobb innen militæret da?
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Re: krypinn for minoriteter

Post by Jalmar »

Adlertag wrote:
Gixxerman wrote:Det har seg slik at kvinnfolkene er i mindre tall her på fourmet, så da er det vel greit at de får sitt lille krypinn ? Dette er ikke snakk om rasisme i det hele tatt, dette er kun snakk om å få folk til å føle seg velkommen. Føler at ordet rasisme veldig ofte blir misbrukt, og dette er nok et tilfelle.
Vi nasjonalsosialister er også i mindretall her på forumet, derfor krever vi også vårt eget lille krypinn, slik at vi også kan føle oss velkommen.
For de som ikke vet definisjonen på nasjonalsosialist / nasjonalsosialisme, limer jeg inn en definisjon på begrepet fra Norsk Bokmålsordbok:

Bokmålsordboka
TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving)
nasjonalsosialisme ~sosialisme fascistisk bevegelse som oppstod i Tyskland etter den første verdenskrigen, og som dannet ideologien for Hitler og nazistene (som hadde makten der 1933—45), nazisme


http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoe ... n&renset=j

Bokmålsordboka
Fritekstsøk etter 'nasjonalsosialist' i ordboksteksten.
TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving)
nazist ~is't m1 tilhenger av nazismen, nasjonalsosialist, jf fascist


http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoe ... n&renset=j
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Post Reply