Mc-Forumet.no - Treff?

Informasjon om MC relaterte treff og begivenheter.
User avatar
Scotch
Posts: 1170
Joined: 30 Apr 2005 11:42
Location: Stavanger

Post by Scotch »

Gikk faktisk med tanken selv for noen dager siden..
Ikke for å virke som en drittsekk, men nå er vel slike treff helst for tunge sykler. Alle kan jo møte, men det legges nok mer til rette for de med tunge sykler.
Tenk om du ble holdt utenfor gixxer? :P neida, men jeg synes nå at dette treffet skulle vært for alle, i og med at det er et forum treff. Hadde vært litt kjekt og få håndhilst på medlemmene her :)
Image

Kawasaki Eliminator 99mod 125ccm
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Og det er ingen som stopper dere. Man setter begrensningene selv.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Post by tshansen »

Atlanterhavsveien er bare helt konge! Har kjørt der oppe 4 ganger denne sesongen!

Skulle nesten fått igang en tur vi Trollstigen og Ålesund! Her er det helt fantastiske veier og ikke lange turen fra Molde!

Dette er jo i mitt område, jeg har selv ingen problemer med å kjøre både til stavanger eller oslo! Men hyggelig å høre at dere nedenfor kunne tenkt dere å ta turen hit opp :)

Ja det bør vel bli ei hel i fellesferien eller noe i den dur, slik at flest mulig kan bli med!
Jeg selv har så mye frivakter og lett for å bytte vakter at jeg skal nok få tid uansett.

Telt er ingen hinder. Helt topp å sove i telt, så lenge du har husket liggeunderlag, øl og whiskey :twisted:
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Liggeunderlag ja. Kjøpte et oppblåsbart et til 700 spenn til et utdrikningslag i sommer. Det gikk det hull på fordi jeg lå litt nærmere bålet på stranda :shock: Kom visst litt glør på det gitt :lol:
User avatar
Mantis
Posts: 4226
Joined: 30 Jul 2006 02:16
MC: Aprilia RS250 (I wish!)
Location: Ã…lesund

Post by Mantis »

jasså ;)

Ikke langt fra Ålesund dette, kansje mopeden skal få seg en liten langtur da :D

Om den lille tassen er velkommen da :lol:
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
User avatar
Einar
Posts: 650
Joined: 26 Apr 2005 15:03
Location: Tofte

Post by Einar »

Jeg møter opp, samme hvor det blir, har kjørt Norge på kryss og tvers(i bil) og har veldig lyst til å kjøre igjen de stiene på sykkel.... også for å se hvor mange det blir som kommer. er villig til å sette penger på at det blir ikke mer en maks 5 stykker som tilsutt dukker opp... Det pleier å være mange som snakker om å bli med når folk sitter og tenker 6-7 måneder frem i tid... men absolutt verdt et forsøk.... planlegging må det alltid bli... og hvis det er noen som møter opp på lettsykkel og ikke snakk om moped kommer jeg til å ta godt imot dem.. jeg har både kjørt moped og lettsykkel og hadde veldig lyst til å dra på treff på Viragoen men hadde ikke balls nok.... så hvis de har baller til å møte opp og ikke minst kjøre flere hundre mil ... har jeg stor respekt av det.......
Du trenger bare 1
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Burde vært mulig å samle 20 stykker, men det er vel kanskje litt optimistisk. Kunne vel heller dratt på et større treff, som f.eks Norgestreffet som foregår i slutten av Mai(25'de-28'de tror jeg) i Skjåk like ved Lom, og møttes der. Ganske sikkert jeg skal dit hvertfall. :)
User avatar
Mantis
Posts: 4226
Joined: 30 Jul 2006 02:16
MC: Aprilia RS250 (I wish!)
Location: Ã…lesund

Post by Mantis »

33.R.P.M. wrote:Jeg møter opp, samme hvor det blir, har kjørt Norge på kryss og tvers(i bil) og har veldig lyst til å kjøre igjen de stiene på sykkel.... også for å se hvor mange det blir som kommer. er villig til å sette penger på at det blir ikke mer en maks 5 stykker som tilsutt dukker opp... Det pleier å være mange som snakker om å bli med når folk sitter og tenker 6-7 måneder frem i tid... men absolutt verdt et forsøk.... planlegging må det alltid bli... og hvis det er noen som møter opp på lettsykkel og ikke snakk om moped kommer jeg til å ta godt imot dem.. jeg har både kjørt moped og lettsykkel og hadde veldig lyst til å dra på treff på Viragoen men hadde ikke balls nok.... så hvis de har baller til å møte opp og ikke minst kjøre flere hundre mil ... har jeg stor respekt av det.......
Flere hundre mil?
Bor i Ålesund, så kan tenke meg en 20 - 30 mil MAKS :D
Men tenker stempelet smelter seg fast halveis oppe på ørskogfjellet så gixxer må komme å hente meg med storebror sykkel :lol:
haha! ser det for meg, finnes jo ikke nok bensinstasjoner over der heller :lol:
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
User avatar
bulldogman
Posts: 33
Joined: 24 Jan 2007 10:13

Post by bulldogman »

Jeg blir med, men visakort er tingen for meg, ikke telt.

Veldg godt forslag fra Lordshaft :D

Det er kanskje viktig i fremmtiden og tenke nytt, og langt fremmover. Vi elsker jo å finne på noe. 8)

BDM
User avatar
Olav'en
Posts: 1992
Joined: 06 Jun 2005 20:51
MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar*
Location: Adrenalin hovudstaden - Voss

Post by Olav'en »

Legg det på slutten av sommeren da, så slepper eg å slite med 11hk oppover fjellsidene! :lol:
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Post by ErlingSG »

Om turen går langs atlanterhavsveien tek eg vel turen sjøl om lappen er i boks :) Skal vel greie å holde følge om folk har planer om å cruise i under 100 ;)

Erling
User avatar
KØLLA
Posts: 109
Joined: 22 May 2005 23:52
Location: YTRE

Post by KØLLA »

Kombiner treffet med et av de eminente mc-treffene som arrangeres opp langs denne kyststrekningen. Plenty og velge mellom, feks. Pekailtreffet( averøy ), Ballsundtreffet ( kristiansund ), smølatreffet osv. Samtlige av disse treffene er skikkelig bra organisert selv om jeg holder smøla som en favoritt pga. beliggenhet og en sinnsvak god frokost samt at de serverer grillet hvalbiff.
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

legg ut noen datoer på disse treffene da ;)
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
KØLLA
Posts: 109
Joined: 22 May 2005 23:52
Location: YTRE

Post by KØLLA »

RH racing wrote:legg ut noen datoer på disse treffene da ;)
Kan ikke gi deg korrekte datoer siden treffkalenderen tilm NMCU ikke er ferdig oppdatert for 2007. Vet fra tidligere år så var det treff på pekailn rundt 15 aug, ballsund har hatt sitt treff et par uker senere og på smøla har de arrangert sine treff rett før midtsommer
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Post by tshansen »

Er selv sugen på å få med meg ett par treff i år. Fikk ikke med meg ett eneste treff i fjor :oops:

Alltid kjekt å samles la med likesinna mennesker :wink:
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Post Reply