Mc-Forumet.no - Treff?

Informasjon om MC relaterte treff og begivenheter.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Mc-Forumet.no - Treff?

Post by tshansen »

Halloisen godtfolk!

Jeg vet ikke om dette har blitt prøvd før eller diskutert.

Men hadde det ålreit å prøvd å samle så mange som mulig fra forumet til ett treff til sommeren?
Jeg skjønner at vi kommer fra mange forskjellige plasser og det er lange distanser for noen, men hva er vel 7 timer på en sykkel for å komme seg til treff?

Ikke nødvendigvis noe stort greie med overnatting å styr, men bare såtte av en dag der folk prøvde å ta seg turen til ------!

En større del av "oss" befinner seg vel på østlandet, men folk er vel gjerne villig å strekke seg litt for å hilse på folk man prater med på nettet ellers i året!

Selv blir det nok noen turer ned på østlandet for min del og da er jo ikke det lange turen innom tyrigrava som så mange har kjært!

Men hvis noen mener dette lar seg gjennomføre eller har noen gode ideer rundt emnet!
Skyt! ;)

Mvh
-Shaft-
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Vi kan campe ved Atlanterhavsveien. Kjører gjerne den ruta igjen 8)
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

det er ei flott rute det :D
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
antex
Posts: 50
Joined: 21 Nov 2006 22:28
Location: Stavern

Post by antex »

hvis det er overnatting hvor folk kan ta med telt, blir det nok i tilfelle flere som kommer tror jeg. hvertfall de som bor et stykke unna.

men må ikke ta det før sommerferien får da har jeg og sikkert flere sykkel og lappen :lol:

men en helg i fellesferien hadde jo gått.
Aprilia RS 125 05' mod <3
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Post by Hawken »

La meg ta lappen først så blir jeg med :D
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Post by supermons »

Hvor er atlanterhavsveien?

Kunne vært interessant å vært på forumtreff :)
Men telt? *grøsser ved tanken*
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Atlanterhavsveien er ikke så langt unna Molde. Litt lenger nord, men ikke veldig langt. Bor også i Oslo-området(Asker), og kjøreturen herfra og opp er helmaks. Passe dagstur. Telt eller ikke er ett fett for meg. Syntes telt er litt av sjarmen jeg da, men kanskje noen som er redd for maur :)

Mellom Molde og Kristiansund for å være korrekt.

Image
User avatar
Alas
Posts: 1713
Joined: 22 Sep 2006 15:47
MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Location: Bergen

Post by Alas »

Dette er noe jeg glatt kunne vært med på. Er ikke lange turen opp der fra enten Stavanger, Bergen eller hytten min i Sunnfjord. Så om det blir i sommer, Juli/August, hadde det vært interessant, telt eller ikke spiller ingen trille.

Mvh
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Jeg syntes hvertfall ikke det hadde vært spess artig med treff rett borti gata, så jeg kjører gjerne langt jeg. Det er jo litt av poenget med treff :)
User avatar
antex
Posts: 50
Joined: 21 Nov 2006 22:28
Location: Stavern

Post by antex »

det er ikke bedre og arangere et treff litt mere midt i nedre del av norge da? så det er litt mere sentralt for alle.

for min del hadde sykkelen min gått 1500 km mer etter treffet, ganske langt for en rs 125 det.

men hva med hamar eller lillehammer eller noe rundt der?
Aprilia RS 125 05' mod <3
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Ikke for å virke som en drittsekk, men nå er vel slike treff helst for tunge sykler. Alle kan jo møte, men det legges nok mer til rette for de med tunge sykler.
User avatar
antex
Posts: 50
Joined: 21 Nov 2006 22:28
Location: Stavern

Post by antex »

ja enig at det kommer til og bli arangert for mest tung mc, men siden dette skulle være et forum treff så burde det være så alle hvertfall har en mulighet uten og kjøre over hele landet.
Aprilia RS 125 05' mod <3
User avatar
Alas
Posts: 1713
Joined: 22 Sep 2006 15:47
MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Location: Bergen

Post by Alas »

Men hva med dem som bor på vestlandet og må kjøre over til Lillehammer eller Hamar da? Ikke at det bryr meg, men uansett så må jo noen flytte på seg.

Det er jo halve vitsen som Gixxer skrev. Synes Atlanterhavsveien virker som et bra sted jeg. Fine veier etter det jeg har fortsått og fin utsikt osv. Har også hørt mye skryt om Ålesund, det er jo i nærheten, så da kan man få seg en tur innom der også.

Men for all del, jeg kommer gjerne til Lillehammer eller Hamar jeg. Men noen må uansett kjøre lengre enn andre. Så får man "krangle" om hvem som skal kjøre lengst.

IMHO
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Hva om noen bor i Hammerfest da ? De har jo mye lengre vei til Molde enn oss østlendinger. Norge slutter ikke ved Trondheim som så mange østlendinger desverre tror :lol:
User avatar
fighter
Posts: 177
Joined: 04 Jun 2006 11:22
Location: buskerud

Post by fighter »

jeg blir med ...... :D
Post Reply