Page 1 of 1

derbi gpr nude/racing 125

Posted: 06 Aug 2006 23:47
by gryn_cr80
hvordan fjærne den sikringen så den får 22 hestenr?
og er den lett å sette inn igjen? fins det mye annet trim til de?
(gidder ikke hørre om att mito, rs eller nsr er mye bedre å trimme jeg vet de!) mvh arve

Posted: 10 Aug 2006 16:33
by gryn_cr80
ingen som viste?

sikring

Posted: 09 Jan 2007 11:19
by christian
Det er bare en 15amp sikring du skal sette inn i en liten kontakt som sitter under stesadelen(svart kontakt) Etter dette så går sykkelen ganske bra i forhold til annet trim som f.eks eksosanlegg og andre saker!!

Posted: 09 Jan 2007 13:01
by NeoN
er bare å sette inn en slags ''trim'' sikring, å ta den ut igjen når du vil kjøre lovlig;p da er den rimelig lett å få på hjulet i første gir ( har prøvd på en gpr nude ). Den letta når jeg hadde en bakpå fra start å var litt kjapp med å slippe ut clutchen=p

Posted: 09 Jan 2007 20:57
by gryn_cr80
ja en stund siden eg postet så har funnet de ut selv.. men takk alike vell

Posted: 10 Jan 2007 17:04
by NeoN
hehe, var en njub som tok opp gamle posten, svarte sånn lell :roll:

Re: derbi gpr nude/racing 125

Posted: 24 Apr 2013 16:57
by NitroNorge pls
Jeg bare lurer på en ting? ogsen skal en sikring gi mer hk??????????

Re: derbi gpr nude/racing 125

Posted: 27 Apr 2013 10:51
by micmar96
NitroNorge pls wrote:Jeg bare lurer på en ting? ogsen skal en sikring gi mer hk??????????
den fjerner en elektrisk plombering som styrer eksosventilen. når du setter i den nye sikringen vil eksosventlien åpne fult opp og da får du bedre toppdrag. defor mer hester, men 22 er vel å ta i litt.