Yamaha R1 mellomklasse?
Yamaha R1 mellomklasse?
hei går det ann å få yamaha r1 som mellomklasse?
og hva er straffa å bli tatt med sykkel som er regga som mellomklasse men som er fulleffekt? takker for svar hilsen arve
og hva er straffa å bli tatt med sykkel som er regga som mellomklasse men som er fulleffekt? takker for svar hilsen arve
polaris 700 sportsman, goped,honda cr 80. thump minicrosser 110cc:p(fun) Aprilia Rs 125 1997 model:d
har selv hatt en 34hk r1,ble stoppa sikkert 5 ganger og aldri hørt at de har pest om 25kw.enenste grunnen til de sjekker sykkelen i en eventuelt ulykke så skal den være rimelig hard og da er det en av dine minste bekjymringer,kjør på,bare ikke kjøp av andre løwen på løwens yamaha senter i fredrikstad,så at sykkelen var betalt for 100 hester men det var bare piss, kun betal for 34,lhan importerer dem selv,måtte selge sykkelen til dritt priss pga det,i tilleg bøffa han meg på års avgifta
Hold dere langt unna 34 hester hos han
Hold dere langt unna 34 hester hos han
2001 vRak6
Såvidt jeg har hørt, tenkt og forestilt meg blir du ikke tatt for å kjøre med fulleeffekt når den er regga for mellom. Har du NOEN gang hørt om tungsykler som blir stoppet for å sjekke om de er ulovlige mellomklasser og så satt på rulla? Nope.. Wont happen! Og såvidt jeg har hørt så har ikke vegvesenet rulle eller ressurser ( ? ) til å sjekke det ute på veien. Da sender de deg inn til kontroll, og da kan du bytte/fikse på sykkelen i mellomtiden, så du må passe på å ha originaldelene, slik at du kan feste de på...
Sykkel selges:
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)
- Lasseleeten
- Posts: 445
- Joined: 31 Aug 2006 10:01
- MC: Husaberg FS 650
m/ Leo-V X3 - Location: Tønsberg
Stemmer vel det =PSåvidt jeg har hørt, tenkt og forestilt meg blir du ikke tatt for å kjøre med fulleeffekt når den er regga for mellom. Har du NOEN gang hørt om tungsykler som blir stoppet for å sjekke om de er ulovlige mellomklasser og så satt på rulla? Nope.. Wont happen! Og såvidt jeg har hørt så har ikke vegvesenet rulle eller ressurser ( ? ) til å sjekke det ute på veien. Da sender de deg inn til kontroll, og da kan du bytte/fikse på sykkelen i mellomtiden, så du må passe på å ha originaldelene, slik at du kan feste de på...
Men tenk hvis du kjører på noen, og personen uheldigvis dør. Forsikringsselskapet ditt krever ingress og greier, ja sitter du i saksa for å si det sånn =P
Hvis du treffer på en av de vegvesen folkene som setter opp moped-kontroller utenfor VGS-skoler kan du regne med å bli jævla irritert og få en visningslapp. Må ha vært noen av de mest trangsynte personene jeg NOENSINNE har truffet.
Nei, jeg ble ikke tatt. Hvis noen tror at det er derfor jeg mener de var så trangsynt.
Har btw hørt om folk med lett-MC som har blitt tatt for trim, oddsen er akkuratt like stor for å bli tatt med Lettsykkel som med mellomtung (kanskje større iom at effektforskjellen på uplombert R1 mellomtung er langt større enn f. eks. RS 125 uplombert lett-MC?)
Nei, jeg ble ikke tatt. Hvis noen tror at det er derfor jeg mener de var så trangsynt.
Har btw hørt om folk med lett-MC som har blitt tatt for trim, oddsen er akkuratt like stor for å bli tatt med Lettsykkel som med mellomtung (kanskje større iom at effektforskjellen på uplombert R1 mellomtung er langt større enn f. eks. RS 125 uplombert lett-MC?)
- Skyt her -
tror neppe noen blir stoppet pga det.. polti klarer ikke å se dette mens du kjører langs veien uansett.. og dem rulletester ikke en mc.. har dem med rulla er det for trimma mopper, og denne holder til kun 50hk. (kan være forskjel rundt om i norge) blei stoppa med DT50 jeg hadde monter kx125 i..den toppet hjulet dems
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Streetracing is not a crime!!!
Altså: Trimmede lettsykler er det mye større sjanse for å treffe på prosentvis, i forhold til antall lettsykler. Man stopper ikke motorsykler (over 125ccm) for å sjekke om de er trimma. Mange bytter potter, men det gir mest lyd, istedenfor effekt.Eike_Oak wrote:Har btw hørt om folk med lett-MC som har blitt tatt for trim, oddsen er akkuratt like stor for å bli tatt med Lettsykkel som med mellomtung (kanskje større iom at effektforskjellen på uplombert R1 mellomtung er langt større enn f. eks. RS 125 uplombert lett-MC?)
Og det som er helt klart: Hvordan ser du forskjell på en R1 tungsykkel og R1 som er plombert og ikke har lov til å ha mer enn 34HK? Kan ikke det. De er helt like, og man må inn i vognkortet for å se det. Og da er sykkelen allerede stoppet for noe annet. Ikke for å sjekke om det tilfeldigvis er fulleffekt mellomsykkel....
Sykkel selges:
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)