köra fort er nice!
köra fort er nice!
hallo jag e en kille på 23 år som søker nån som har samma intresse som mej... dvs att køra fort! : jag har en yamaha R6 och jag bor i skien.. så om det ær nån som kænner sej træffad så ær det bara att sænda mej ett mail. på jcohw@hotmail.com PEASE OUT: mr.watson
eller kanskje kjøre fort i svinger ?rufse wrote:Å kjøre fort er ikke gøy - men måten du kommer opp i fart
[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]
Du har en Savage 650 ser jeg! Ei venninne har en slik, litt gammel, men er i helt fin stand.33.R.P.M. wrote:Jeg kan ikke kjøre fort.
Men motoren, mann! Den har så utrolig lite drag. Jeg får den fint opp i 90 på flatmark, deretter går det treigere, ved 110 har den det ikke godt i det hele tatt. Hun sliter litt med å holde følge i 100-sona på motorveien med den. Er det virkelig normalt?
Er det normalt, eller burde hun fått justert ventilene eller noe i den dur? Skal kikke på luftfilteret hennes en gang jeg har tid.
Det hørtes mildt sagt veldig puslete ut for en 650cc..! Hadde ingen problemer med å holde følge med større sykler opp til 150kmt (ved "normal" kjøring) med min Bandit 400 i sin tid!
'05 Honda CBR 1000RR
X: '97 Honda CBR1100 XX SuperBlackbird
X: '86 Kawasaki GPZ 900 R
X: '92 Suzuki Bandit 400
X: '94 Suzuki GN125
X: '97 Honda CBR1100 XX SuperBlackbird
X: '86 Kawasaki GPZ 900 R
X: '92 Suzuki Bandit 400
X: '94 Suzuki GN125
Det høres ut som den sykkelen ikke har det bra.
Savagen er kjent for å ha godt drag...m.a.o. plenty tourqe...(den er hyssig på lav hastighet med sin 652cc sylinder) men det er litt vanskeligere med høy toppfart... min ligger fint i 110-120(cruising speed) og 140 var ikke noe problem.(i 5. gir).. eneste at sykkelen kan bli litt vinglete i den hastigheten på motorveien p.g.a. lav vekt....
Savagen er kjent for å ha godt drag...m.a.o. plenty tourqe...(den er hyssig på lav hastighet med sin 652cc sylinder) men det er litt vanskeligere med høy toppfart... min ligger fint i 110-120(cruising speed) og 140 var ikke noe problem.(i 5. gir).. eneste at sykkelen kan bli litt vinglete i den hastigheten på motorveien p.g.a. lav vekt....
Du trenger bare 1
Prøvde en Savage for ei stund siden, og effekten tatt i betraktning ble jeg imponert over draget Ikke noen merkbar effekttopp, men et jevnt og fint drag.
Det som jeg imidlertid ikke fant meg tilrette med var sittestillingen. Sykkelen er ganske liten, og med mine 190 cm følte jeg at jeg satt med knærne under haka.
Det som jeg imidlertid ikke fant meg tilrette med var sittestillingen. Sykkelen er ganske liten, og med mine 190 cm følte jeg at jeg satt med knærne under haka.
A motorbike is an engine you can sit on
http://media.putfile.com/Isle-of-Mann-TT-2005
Går jo fort til tider på offentlig vei, men disse har hvertfall peiling ÓG lov
Går jo fort til tider på offentlig vei, men disse har hvertfall peiling ÓG lov
Wow!Gixxerman wrote:http://media.putfile.com/Isle-of-Mann-TT-2005
Går jo fort til tider på offentlig vei, men disse har hvertfall peiling ÓG lov
Fatter ikke at de tør å kjøre så sinnsykt "på grensen"..! Syklene ligger jo i mer eller mindre konstant høyhastighetswobble, og de bare mater på og opp på hjul og i det hele tatt. Respect..!
'05 Honda CBR 1000RR
X: '97 Honda CBR1100 XX SuperBlackbird
X: '86 Kawasaki GPZ 900 R
X: '92 Suzuki Bandit 400
X: '94 Suzuki GN125
X: '97 Honda CBR1100 XX SuperBlackbird
X: '86 Kawasaki GPZ 900 R
X: '92 Suzuki Bandit 400
X: '94 Suzuki GN125
- Olav'en
- Posts: 1992
- Joined: 06 Jun 2005 20:51
- MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar* - Location: Adrenalin hovudstaden - Voss
Dette burde ho seriøst få sjekket! Det høyres ut som du beskriver min Suzuki DR125 på 124ccm og 12hk. Den er akuratt som du beskdiver, seigt drag, men får den fint opp i 90 på flata, men så dauer den av igjen. Saken er den, at eg har 125ccm 4t med dårlig komp og som er alt for høgt dreva. Så at ein 650 skal vere lik min, høyres meget snodig ut!moonlit wrote: Men motoren, mann! Den har så utrolig lite drag. Jeg får den fint opp i 90 på flatmark, deretter går det treigere, ved 110 har den det ikke godt i det hele tatt. Hun sliter litt med å holde følge i 100-sona på motorveien med den. Er det virkelig normalt?
Er det normalt, eller burde hun fått justert ventilene eller noe i den dur? Skal kikke på luftfilteret hennes en gang jeg har tid.
- Desmo
- Posts: 9112
- Joined: 22 May 2005 08:52
- MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900 - Location: Lena
Noe som også bør nevnes i denne sammenhengen er; Det er noen opp gjennom årene som har forlatt Isle of Man i kiste.bandit wrote:Wow!Gixxerman wrote:http://media.putfile.com/Isle-of-Mann-TT-2005
Går jo fort til tider på offentlig vei, men disse har hvertfall peiling ÓG lov
Fatter ikke at de tør å kjøre så sinnsykt "på grensen"..! Syklene ligger jo i mer eller mindre konstant høyhastighetswobble, og de bare mater på og opp på hjul og i det hele tatt. Respect..!
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
-Pogo