Yamaha R6
Det hadde jeg ikke betalt i forsikrings premie, da hadde jeg heller funnet meg en annen sykkel!
23.000 er rett og slett for drøyt!
-Shaft-
23.000 er rett og slett for drøyt!
-Shaft-
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
YouTube
MyRoute-app
- Speedy Gonzales
- Posts: 1715
- Joined: 24 May 2005 14:08
- MC: Z1000 08
- Location: Os
Dette er skjebnens ironi... dagens ungdom betaler blodpris på MC-forsikring i dag fordi fedrene deres kjørte gris midt på åttitallet... tiåret da "alle" attenåringer på bursdagen sin sprang til banken der de kastet penger etter en, etter det sprang de videre til MC-forhandleren og kjøpte de råeste R-sykler som var å få kjøpt. Er det rart de daua som fluer?
Hei folkens. Jeg skal begyne på lappen på sykkel nå . Også er jeg litt usikker på hvilken sykkel jeg skal ha . Men det skal blir en R sykkel værtfall. Har sett litt på Yamha r6 og suzuki Gsxr 600. Er det mye forskjell på di . Anngående kjøre egenskaper osv ? .. Eller er det noen andre sykkler dere vile ha annbefalt ?
Tenkte jeg kunne legge dette ut her siden det er jo snakk om valg av sykkel ..
Tenkte jeg kunne legge dette ut her siden det er jo snakk om valg av sykkel ..
Next up is: Suzuki Gsx-R 07 600cc black !
x:Aprilia rs50
X: Aprilia rs125
x:Aprilia rs50
X: Aprilia rs125
Ja ok.. Ja jeg har tenkt mye på å kjøpe meg R6.. men for min del synes jeg der er litt vannsklig å velge. det beste hadde jo å vært å prøvd dem . Men dt kan jo bli litt vannsklig det å . Men værtfall takk for svar da norrisNorris wrote:spør du meg sier jeg klart R6,men det er jo opptil envær og finne den sykkelen man liker,men suzukien føles mye større en yamahan,dessuten syns jeg det er dårlig finish på den år gangen,virker litt lite forseg gjort,(ikke bare jeg som syns)
Next up is: Suzuki Gsx-R 07 600cc black !
x:Aprilia rs50
X: Aprilia rs125
x:Aprilia rs50
X: Aprilia rs125
ja ok.. Ja du har jo rett i det du sier. blir vel så mye om og men hvis man skal si hva som er bra å ikke bra med di sykklene .Gixxerman wrote:Kjøp den du liker best. Er så like alle disse japsene, så du trenger egentlig ikke å tenke så mye på sånt. Finn deg en favoritt, så drar du til en butikk som har en slik, og du finner raskt ut om du bare må ha den, eller ikke. Ytelser er så og si de samme.
Next up is: Suzuki Gsx-R 07 600cc black !
x:Aprilia rs50
X: Aprilia rs125
x:Aprilia rs50
X: Aprilia rs125
Kenny2K: Spør du meg, så er en R6 ganske drøy kost for en som nettopp har tatt lappen. Den er VELDIG sprek, bare så det er sagt.. Du må selvfølgelig gjøre som du vil, men jeg tror du gjør lurt i å kjøpe en litt eldre, rimeligere sykkel til de første par sesongene. For det første reduseres sjangsen for at du må skrapes ned fra en lastebilgrill hvis du kjøper en litt "roligere" variant a la GSX600F eller Bandit 600. For det andre kommer du "garantert" til å velte en gang eller tre i løpet av den første tiden, og da er det kjedelig å måtte reparere svindyre kåpedeler på en nyere R6.. Jeg siklet også etter R6 før jeg fikk lappen, men ble frarådet dette på det sterkeste fra en som hadde R6 sjøl. Han var en voksen kar som hadde "gått gradene" selv. Er glad jeg fulgte rådet hans, for å si det sånn!
'05 Honda CBR 1000RR
X: '97 Honda CBR1100 XX SuperBlackbird
X: '86 Kawasaki GPZ 900 R
X: '92 Suzuki Bandit 400
X: '94 Suzuki GN125
X: '97 Honda CBR1100 XX SuperBlackbird
X: '86 Kawasaki GPZ 900 R
X: '92 Suzuki Bandit 400
X: '94 Suzuki GN125
- Ninja Turtle
- Posts: 447
- Joined: 17 Jul 2005 14:01
- MC: 06 Yamaha FZ1
01 Peugeot Vivacity - Location: Auli
Veit ikke helt om jeg er helt enig der altså. Til syvende og sist kommer det helt an på hodet inni hjelmen. Jeg begynte med en zxr 750 i sin tid og hadde ikke noen problemer med det. Jeg sier ikke at den er like vass som r6 altså, men den er sintere enn gsx f ihvertfall. Og at det er "garantert" at du går i bakken er vel også å ta i litt syns jeg. Jeg har ihvertfall aldri vært over ende.bandit wrote:Kenny2K: Spør du meg, så er en R6 ganske drøy kost for en som nettopp har tatt lappen. Den er VELDIG sprek, bare så det er sagt.. Du må selvfølgelig gjøre som du vil, men jeg tror du gjør lurt i å kjøpe en litt eldre, rimeligere sykkel til de første par sesongene. For det første reduseres sjangsen for at du må skrapes ned fra en lastebilgrill hvis du kjøper en litt "roligere" variant a la GSX600F eller Bandit 600. For det andre kommer du "garantert" til å velte en gang eller tre i løpet av den første tiden, og da er det kjedelig å måtte reparere svindyre kåpedeler på en nyere R6.. Jeg siklet også etter R6 før jeg fikk lappen, men ble frarådet dette på det sterkeste fra en som hadde R6 sjøl. Han var en voksen kar som hadde "gått gradene" selv. Er glad jeg fulgte rådet hans, for å si det sånn!
Men, som sagt... Det kommer mest an på hodet inni hjelmen. Og har du råd og lyst på r6 så kjøp det, men BRUK HUE!!
-
- Posts: 968
- Joined: 23 Mar 2006 20:45
- Location: Bergen
Ingen regel uten unntak. Finnes også 110 år gamle mennesker som hra røykt 20 sigaretter for dagen i alle år, men det er ikke nødvendigvis sunt å røyke av den grunn..
Det finnes to typer motorsyklister, de som har veltet, og de som kommer til å velte.
Det finnes to typer motorsyklister, de som har veltet, og de som kommer til å velte.
'05 Honda CBR 1000RR
X: '97 Honda CBR1100 XX SuperBlackbird
X: '86 Kawasaki GPZ 900 R
X: '92 Suzuki Bandit 400
X: '94 Suzuki GN125
X: '97 Honda CBR1100 XX SuperBlackbird
X: '86 Kawasaki GPZ 900 R
X: '92 Suzuki Bandit 400
X: '94 Suzuki GN125