Palma søker gorillatape!

Har du noe du ønsker å kjøpe? Må være mc relatert!
Post Reply
User avatar
Roargutten
Roargubben
Posts: 533
Joined: 07 Oct 2015 10:36
MC: 2020 Yamaha T7
2014 Suzuki V-strom 1000
Location: Årnes

Palma søker gorillatape!

Post by Roargutten »

Etter gårsdagens tur på skogen hører jeg rykter om at @Palma driver å mister telefonen sin på skogen.

Klok av forumtreffets hendelser vet jeg at enkelte her inne fikk opplæring i sikring av mobil og diverse ved hjelp av gorillatape av sjefen.

Ser ut til at han glemte å lære opp seg selv så jeg velger å gå ut med denne i håp om at noen har en taperull å avse til @Palma
You only live once, but if you do it right, once is enough.
User avatar
mekkern
Posts: 5122
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Palma søker gorillatape!

Post by mekkern »

Den tapen funker vel på skiltet på disse Hondaene også....... :plystre
User avatar
Palma
Posts: 4744
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: Palma søker gorillatape!

Post by Palma »

Jeg er veldig glad for omsorgen, det var ikke festet som sviktet, det var hodet. Og der hjelper ikke gorilla tape.
La nok telefon oppå veska bak på sykkern mens jeg pakka noe nedi sideveskene. Så kjørte jeg. :redface

Så gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør! :thumleft
User avatar
Palma
Posts: 4744
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: Palma søker gorillatape!

Post by Palma »

Da kan jeg rapportere siste nytt i telefonsaken.

Rett før jeg kom hjem fra helgas treff på Morttjernsberget var det en kar her og leverte telefonen min på døra.
En morsom historie egentlig, selv om telefonen var ødelagt..

Hans far hadde funnet telefonen borti et kryss her, ca 1,5 km fra den tidligere nevnte butikken. Han hadde fått hjelp av sønnen til å legge det ut på facebook om en funnet telefon. Dama på Europris hadde kommentert at det kanskje kunne være han som jobber på Felleskjøpet som eide den. Så slik kom telefonen tilbake. Det er små forhold på bygda \:D/

Knust skjerm, men finneren fikk med seg et brett med egg fra fruens Islandshøner som takk for hjelpen. Og jeg drar til Kongsvinger å kjøper meg ny telefon ASAP.
User avatar
Roargutten
Roargubben
Posts: 533
Joined: 07 Oct 2015 10:36
MC: 2020 Yamaha T7
2014 Suzuki V-strom 1000
Location: Årnes

Re: Palma søker gorillatape!

Post by Roargutten »

Palma wrote: 03 Sep 2023 18:33 Da kan jeg rapportere siste nytt i telefonsaken.

Rett før jeg kom hjem fra helgas treff på Morttjernsberget var det en kar her og leverte telefonen min på døra.
En morsom historie egentlig, selv om telefonen var ødelagt..

Hans far hadde funnet telefonen borti et kryss her, ca 1,5 km fra den tidligere nevnte butikken. Han hadde fått hjelp av sønnen til å legge det ut på facebook om en funnet telefon. Dama på Europris hadde kommentert at det kanskje kunne være han som jobber på Felleskjøpet som eide den. Så slik kom telefonen tilbake. Det er små forhold på bygda \:D/

Knust skjerm, men finneren fikk med seg et brett med egg fra fruens Islandshøner som takk for hjelpen. Og jeg drar til Kongsvinger å kjøper meg ny telefon ASAP.
Du får teipe telefonen fast i lomma så skjer det ikke igjen 🤣
You only live once, but if you do it right, once is enough.
User avatar
ashland
U-Svingen
Posts: 2643
Joined: 11 Oct 2015 20:11
MC: BMW R1250GS Rally -22
KTM 690 Enduro R -20
Location: Halden

Re: Palma søker gorillatape!

Post by ashland »

mekkern wrote: 02 Sep 2023 09:25 Den tapen funker vel på skiltet på disse Hondaene også....... :plystre
Er ikke bare Honda skiltene som setter sin lit til gorilla tape :roll:
fun is not a straight line
Post Reply