Eksosanlegg.

Har du noe du ønsker å kjøpe? Må være mc relatert!
Post Reply
Ragnar
Posts: 43
Joined: 23 Nov 2005 10:07
Location: Frøskeland

Eksosanlegg.

Post by Ragnar »

Ønsker å kjøpe et brukt,komplett og bra eksosanlegg til en Suzuki GS 1000 G 82 mod.
Suzuki GT 750
Suzuki GS 1000 G
Honda Goldwing 1200 GL
Ragnhild
Posts: 5368
Joined: 01 May 2005 18:01
MC: BMW R1200GS Adventure
Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr

Post by Ragnhild »

Og du har sjekka at Krangnes'n ikke har?
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
User avatar
KØLLA
Posts: 109
Joined: 22 May 2005 23:52
Location: YTRE

Post by KØLLA »

Ragnhild wrote:Og du har sjekka at Krangnes'n ikke har?
Si meg Ragnhild, er det slik at du har blitt ansatt som selger for`n Svein ?
Ragnhild
Posts: 5368
Joined: 01 May 2005 18:01
MC: BMW R1200GS Adventure
Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr

Post by Ragnhild »

Nei
Men den eine tjenesta er den andre verd, Og jeg får god service hos både Eli og Svein. Var ei stund sånn at jeg lurte på hva jeg hadde kjøpt, en motorsykkel, eller et fullt utrustet servcieteam. Var noen småting som fulgte med Panther'n. Bl.a røyk toppakninga omtrent med en gang, og det var endel frieksos pga. at en tidligere eier hadde brukt vel mye makt når han skrudde eksosanlegget fast i blokka, sånn at det mangler gods og feste for pinnboltene som fester anlegget. Skifta toppakninga sjøl, men det var full oppbakking når jeg kom med et problem på Panther'n. Også nå i forrige uke når jeg var og spurte etter hjelp til å få bunnpluggen tett. Svein heiv seg rundt med gjengesnitt og ordna det på no time.
Og da kan jeg gjerne drive litt reklame for dem igjen.
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
Ragnar
Posts: 43
Joined: 23 Nov 2005 10:07
Location: Frøskeland

Post by Ragnar »

Ragnhild wrote:Og du har sjekka at Krangnes'n ikke har?
Halloen.Ja jeg har sjekket med dem og alle i hele Norges land (tror jeg).
Ser du skryter av Krangnes også,jeg hiver meg på den skrytingen jeg også.Kjøpte deler der nå nettop og fikk en fantastisk service der.
Suzuki GT 750
Suzuki GS 1000 G
Honda Goldwing 1200 GL
User avatar
KØLLA
Posts: 109
Joined: 22 May 2005 23:52
Location: YTRE

Post by KØLLA »

Ragnhild wrote:Nei
Men den eine tjenesta er den andre verd, Og jeg får god service hos både Eli og Svein. Var ei stund sånn at jeg lurte på hva jeg hadde kjøpt, en motorsykkel, eller et fullt utrustet servcieteam. Var noen småting som fulgte med Panther'n. Bl.a røyk toppakninga omtrent med en gang, og det var endel frieksos pga. at en tidligere eier hadde brukt vel mye makt når han skrudde eksosanlegget fast i blokka, sånn at det mangler gods og feste for pinnboltene som fester anlegget. Skifta toppakninga sjøl, men det var full oppbakking når jeg kom med et problem på Panther'n. Også nå i forrige uke når jeg var og spurte etter hjelp til å få bunnpluggen tett. Svein heiv seg rundt med gjengesnitt og ordna det på no time.
Og da kan jeg gjerne drive litt reklame for dem igjen.
Trives meget godt selv når jeg får tasse rundt og rote i hyllene selv, liker denne type forretning meget bra. Diskluka opp, rundt om og rote litt i hyllene , finne noe en egentlig ikke hadde tenkt å kjøpe for derretter og havne på utsida av disken for å gjøre opp for delene en har funnet. Tror en skal lete lenge rundt her på berget for og finne noe lignenede. At alle handlene jeg har gjort der er like bra kan så være.
User avatar
jata
Posts: 171
Joined: 12 Feb 2006 11:59
Location: mosjøen

Post by jata »

Post Reply