Skifte mailadresse

Hvis dere har forslag eller kommentarer vedrørende disse sidene, kan dere skrive dem her.
Post Reply
User avatar
ninja-mannen(c)
Posts: 203
Joined: 27 Apr 2005 20:23
MC: Kawasaki ZX6-R `03
Location: Westcoast
Contact:

Skifte mailadresse

Post by ninja-mannen(c) »

:? Går ikke å bytte mailadresse etter at man er registrert. Ville bytte fordi jeg ikke får melding om nye meldinger i tråder jeg abbonerer på nå. Kan dette ordnes?
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

heisann!

Joda, det går fint an å bytte mailadresse :wink:

hvis du går på profil i menyen helt øverst i nettleseren din, rett til høyre for logoen "MC-FORUMET.NO". Der inne kan du skifte mailadresse og eventuelt velge om du vil ha mail hver gang noen svarer i et tema du abbonerer på :)

Lykke til!
Image
User avatar
ninja-mannen(c)
Posts: 203
Joined: 27 Apr 2005 20:23
MC: Kawasaki ZX6-R `03
Location: Westcoast
Contact:

Post by ninja-mannen(c) »

Nei. Da får du beskjed om
Passordet du oppga stemmer ikke med det som er lagret i databasen
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Jeg prøvde det samme på nmcf.net for en stund siden. Da ble jeg logget ut og fikk ikke logget inn igjen. Sendte da en pm til admin og han fikk rettet opp i dette. Uansett, helt enig i at man bør kunne få endre mail adressen når man føler for det. :wink:
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Send meg en PM med den nye e-mailen du vil ha, så skal jeg se om jeg kan fikse det..
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

ninja-mannen(c) wrote:Nei. Da får du beskjed om
Passordet du oppga stemmer ikke med det som er lagret i databasen
grunnen til dette er fordi at når du skifter mailadresse så må du skrive inn passordet ditt på nytt... skriv inn den nye mailadressen din og deretter passordet ditt i "passord" rubrikken!

NB: Det står ved siden av denne rubrikken at gammelt passord må skrives inn for å skifte passord og mailadresse :wink:
Image
Post Reply