Sant så sant det du sier. Har et par kontaktpersoner som har fått ettermontert turbo som jeg skal prate med og ellers undersøke litt blant de som driver med det.
Jepp, regner med at slitasjen blir såpass stor at hyppigere service trengst, men det har jeg belaget meg på. Men turbokitet blir levert med originalt ladetrykk på 0.7 bar noe som ikke er noe drastisk og vil nok ikke slite ut motoren så veldig mye mer enn normalt.
Skjønner mange er skeptisk og vil opplyse om alle sider ved å gjøre dette, og takker for det. Er fullt klar over at forsikringsselskapet ikke vil tilbakebetale en krone om modifisering blir oppdaget, også at jeg kan sitte igjen med millionregress ved eventull skade av andre, men jeg kan ikke la det hindre meg, for alle har sine drømmer. Skjer det så skjer det, det går ikke ann å gå rundt og bekymre seg hvert eneste sekund av sitt liv, tenk om tenk om, da kan jeg like godt legge meg i grava og dø. Om det noen gang skjer noe slikt, skal jeg før den tid ha det så utrolig mye morsomt
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Vet nok at mange sikkert vil kommentere med at jeg er lite voksen og en fare for andre osv osv, men det får dere bare gjøre, og dere har helt sikkert rett.
Var ikke så rart populært å lufte slike spørsmål på dette forumet, så jeg tror jeg avslutter mine innlegg her og nå og holder meg til sporthoj sitt forum der interessen var vesentlig større
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tips til andre som er interessert også!
Over og ut!