Flysimulator

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
User avatar
Dominator
Posts: 1057
Joined: 26 Apr 2005 22:46
MC: -93 Kawasaki ZZR1100 D1
Location: Bærum

Flysimulator

Post by Dominator »

Her er et lite leketøy for oss som er interesserte i fly og andre luftfarkoster, nemlig en enkel og morsom flysimulator.

Last ned gratis her: http://n.ethz.ch/student/mmoeller/fms/index_e.html

Først og fremst er den til tørrtrening for modellflygere, men du MÅ ikke ha modellfly for å ha glede av den. Om det er noen av dere som vet om andre og bedre flysimulatorer, bare legg inn info her. 8)

Image
User avatar
_Adler_
Posts: 1153
Joined: 14 Jun 2005 21:46

Post by _Adler_ »

Microsoft Flight Simulator skal være den beste fly simulatoren. Finnes fortsatt som 2004 versjon og er billigere nå for det er jo ikke helt nytt lenger.
Les mer her: http://www.microsoft.com/games/flightsimulator/

Image
Yamaha Aerox 2004

Image
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Synes flightsim har tapt seg. Etter 9/11 har kan man ikke kræsje i byggninger og heller ikke i bakken. Var morro før da man kunne fly imellom husene... :D
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Liker mer jagerfly spill. Flight Sim er ikke for meg, fordi jeg ikke gidder å lære meg alle instrumentene og da er det jo bare et helt på tryne spill. Er jo ikke morsomt å bare fly opp og ned og til sidene i tillegg til et helt ræva landskap. Skjønner at ting blir som det blir når de skal ta for seg store områder, men uansett så er landskapet tørt og kjedelig.
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

synes det var kanonmorro når man valgte det "buisness jet" flyet og ga full gass og hårnålflydde mellom bygningene :wink: Det var tider det :smt003
Image
User avatar
Petter
Posts: 36
Joined: 09 Aug 2005 15:09
Location: Trøndelag

Post by Petter »

Tja, du har jo AEROFLY PRO DELUXE, som er ment som et trenings prog. til de som har/skal kjøpe modell fly.

Ellers er det ingen som tar kaka ifra gode gamle Airfix Dogfighter, sinnsykt kult å fly innen dørs med modell fly.
Mvh
Petter
Honda CBX 1000
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Skaffet meg ny joystick for et par dager siden. Helt knall den :)

Image
Post Reply