En sykkel skal ikke kjøpes etter fornuft
Bil er en fornuftig sak å ha, både når det kommer til bekvemmelighet, sikkerhet og mulighet for flere / familie i samme kjøretøy. Det er fornuftig. MC skal handles etter hjertet
All fornuft tilsier jeg ikke trenger en 690. Ikke er jeg kapabel til å utnytte sykkelen til hva den er brukende til, det hadde heller ikke vært like vondt for hjerteroten å bedrive horisontal kjøring med noe til nesten 1/2-prisen
Samt nærmeste forhandler er nærmere for Honda enn KTM.
Tanken bak en 690 var transport fra Halden å innover Sverige, nordover Østlandet eller sørover i Europa. Etter å tatt XR´en på TET løypa i Norge, fristet det å utforske TET i flere land, nå kommer endelig den muligheten
Da er det ok med noe mer å trekke med på transport etappene. Den mer eller mindre totalt fraværende vind beskyttelsen gjør dog dette ikke til noen topphastighet mc. Trailer filen blir nok flott nedover Autobahn
Vil også påstå Honda har ett bedre rykte enn KTM, litt spent på hvor lenge den nye slave sylinderen min lever. En ny fra Oberion ligger klar, bytte blir det, men det får bli etter garantien på hærligheten går ut