Forslag til kjøp av GPS?

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
Onsløv
Posts: 1100
Joined: 21 Aug 2006 13:19
MC: None
Location: Bærgen

Re: Forslag til kjøp av GPS?

Post by Onsløv »

LordShaft wrote:No har jeg selv nokia 95 8 gb (svart) å den har veldig god GPS! Men langt ifra god nok til mc bruk mener jeg.

Har prøvd den litt og dette er en tillegg tjeneste som bare er rotfyll på telefonen. Ja dette er sikkert fancy og får telefonen til å selge litt ekstra, men langt ifra godt nok hvis det er GPS du prioriterer! +++++at det er dyrt å bruke den!

Sorry kristian, men dette er min erfaring. Har kanskje litt med hvilket abbonemang du har, men jeg sitter igjen å føler at jeg betaler mere enn den gps tjenesten er verdt!
Som jeg skrev, så var det ikke noe særlig til punkt til punkt navigering. Men når du står fast en plass og ikke har peiling på hvor du skal kjøre, så er dette et greit hjelpemiddel. Samtidig som hvis du skal finne frem til noe rett i nærheten, så er den ok.

Ellers, bruker man kart eller kjøper seg skikkelig gps.

Ang abb, så har jeg Telenor Bedrift....billigste abb. jeg har vært borti noensinne ihvertfall ;-)
Mvh
Kristian
----------
Nå: '10 BMW F800ST
Før:
'01 Ka? Hva sa de? GPZ
'01 Yamaha XJ900 Diversion
'00 Honda NT 650 Deauville
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Forslag til kjøp av GPS?

Post by tshansen »

Selv er jeg veldig fan av å bruke kart. Er liksom litt av turen. Sitte å studere kart og krangle om hvor vi egentlig er hehe.

Kommer nok aldri til å invistere i GPS på min sykkel. Skulle jeg stå jævlig fast en gang, så har jeg til nøds telefonen ;-)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Petre
Posts: 9
Joined: 19 Dec 2008 00:10
MC: HONDA CBR125R - 2008

Re: Forslag til kjøp av GPS?

Post by Petre »

http://www.mcsenteret.com

De har gratis frakt på alle varene :)
Post Reply