Takk Jeanette, bilder kommer snart men tia har bare ikke strukket til siden i går
Av å til skjer bare alt på en gang
AJ
Skrev en del
her tidligere om hvorfor jeg valgte nettopp FZ6-S2 utgaven.
Tror vel det er spesielt for Norge med en S2 utgave. Er vel egenlig bare at dette er den nye modellen mens de fortsatt har en del av forrige modellen å selge ut.
Når det er sagt var valtet av en sports-touring et bevisst nok valg. Har jo hatt en ensylindret sykkel en stund og ville over på noe mer. Turtallet har hatt en del å si. Når du har hatt en sykkel som rødmerker på 7 000, så må jeg si at det tiltaler meg å kunne trekke ut til 14 000rpm
Siden jeg ville ha halvkåpe, holde meg rundt 100 000 (jada... jeg kom litt over), og ha en nogelunde grei forsikring (om det ikke hadde vært for pris og forsikring ville jeg hatt FZ1 :smt055 så var d ikke så mye annet enn FZ6'en som var alternativ.
Honda CBF 600S har kun 78 hk. VILLE HA LITT MER
Hornet har ikke halv kåpe men er naken. Det samme gjelder
GSXR og
Z750. Ikke så mye igjen da
Har jo ikke mer enn en 12-13 mil på baken ennå men smilet har vært ganske godt klistret de siste dagene
Ja.... prøvde jo også
TDM, men denne syntes jeg hadde for lite "spenst" krmt... misforstå meg rett. Men den er for jevnt over god hele veien men ikke tegn til "overraskelser" liksom... ehh fortsatt kremt... Uansett... tilbake til det med turtall
F800ST hadde jeg håpet litt mer kraft i, ut fra at den var 800 vs. FZ6'en sin 600ccm, men fant den liksom ikke verd de 20' ekstra. Samt jeg syntes vindskjermen var for lav for meg og det føltes ut som om jeg hang over forhjulet.
Phuuu... ble litt d
.......... Ååååå du spurte om hva jeg syntes om sykkelen, og så beskrev jeg resten av verden :oops: jaja. så langt nyter jeg det å komme mer i kontakt med veien vs. F650'en
Lyden
Når BMW'en ville vært på topp våkner denne :smt055 :smt055 Kåpa tar av for mine 187 cm (men tror jeg skal vri bremsen litt ned i forhold til orginal stilling), liker utseendet utrolig godt (men hvem gjøre ikke d på sykkelen sin)... basert på krava mine over gir denne god akselrasjon og toppfart
Får komme tilbake med et el annet mer siden... Dette ble jo litt i overkant