Ducati 1098 stjålet hos løvås

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
748R
Posts: 411
Joined: 21 May 2005 18:29
MC: 78 Harley Davidson Sportster
05 Honda TRX450R
07 Aprilia sr 50 R Factory
Location: Finnskogen

Ducati 1098 stjålet hos løvås

Post by 748R »

Sakset dette fra siden til Løvås Motor:
En av våre 1098'r er stjålet.
Natt til idag ble vi frastjålet en Ducati 1098. Den er uten speil og med karbonanlegg. Tips mottas med takk.


Føkk, håper virkelig det ikke er min... Men den skal jo ha Track Guard.. Hmm Fåkke sove inatt jeg nå.
Må ringe så fort dem åpner imorgen veit jeg...
xxx
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Er vel en fare for at den aldri blir funnet igjen. Men får jo håpe på det beste. Utrolig at folk ikke vet forskjel på mitt og ditt..

Men uansett så får du vel en ny sykkel om det skulle være din.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Mulig de har hatt litt dårlig sikring etter at de for himat fra messa igår, men hva vet jeg. Sikkert noen som har fått info om hva og hvor osv. Men da er det vel sikkert en utstillingsmodell de har hatt på messa tenker jeg, og da er det vel neppe en de selger som NY til deg 748R :wink:
User avatar
lassie
Posts: 865
Joined: 01 May 2005 00:17
MC: 08 HD Fat bob
Location: akershus

Post by lassie »

Sikring er en lur sak. Var innom autonova i dag, der står det en splitter ny viper. Den er låst fast i gulvet med en svær tykk kjetting pluss en ekstra rattlås :wink:

Tviler på at den ducatien dukker opp igjen...
Bhrsrk
Posts: 176
Joined: 02 Oct 2005 21:47
Location: Oslo

Post by Bhrsrk »

Pollti

Post by Pollti »

Den er nok på vei østover. 8) Motorsykkel markedet i Russland er hett.
User avatar
adoniz
Posts: 881
Joined: 20 May 2005 20:53

Post by adoniz »

Pollti wrote:Den er nok på vei østover. 8) Motorsykkel markedet i Russland er hett.
Hehe.. så ikke artikkelen i vg/dagbladet her i sommer da?

Russisk politi brukte audi tt, merc sl + + som var stjålet i norge :)) Forsikringsfolk som hadde tracket de dit....
User avatar
Asfaltkongen
Posts: 318
Joined: 04 Aug 2006 17:35

Post by Asfaltkongen »

"– Det er startsperre på den, så de får ikke startet den uten originalnøkkelen, sier Haugestad."

Dummeste jeg har hørt...
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Startsperra hindrer kanskje en sykkel i å bli stjålet på "impuls" av lite drevne vinningsforbrytere,men ikke av folk som stjeler for å eksportere sykkelen.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

http://www.bike.no/content/631/

Oh My God ! At de ikke kjørte den og fikk den satt innomhus stiller jeg et stort spørsmålstegn til. :smt101 :smt095
User avatar
SW20
Posts: 77
Joined: 17 Nov 2006 23:38
Location: Bærum

Post by SW20 »

Reagerte også på at de lot den sto ute i bilen... :?
1999 Honda CBR 600 F4
Bike-profil
Image
inunf
Posts: 4921
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Post by inunf »

Gixxerman wrote:http://www.bike.no/content/631/

Oh My God ! At de ikke kjørte den og fikk den satt innomhus stiller jeg et stort spørsmålstegn til. :smt101 :smt095
Var det ikke du som var så sliten etter å ha vært på messe hele dagen? De var vel på samme messa. Hvis sykkelen sto innerst i bilen, bak resten av det de hadde med seg, så skjønner jeg godt at de ikke gadd. Skulle jo tro at den sto trygt EN natt!

Men hadde det vært min 1098 hadde den vært fastlåst i garasjegulvet.
User avatar
Asfaltkongen
Posts: 318
Joined: 04 Aug 2006 17:35

Post by Asfaltkongen »

Dette er garantert ikke den første 1098'en som blir stjålet i år. De som går for å blir eiere av en slik sykkel i 2007 løper en utrolig stor risiko, desverre.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

inunf wrote:
Gixxerman wrote:http://www.bike.no/content/631/

Oh My God ! At de ikke kjørte den og fikk den satt innomhus stiller jeg et stort spørsmålstegn til. :smt101 :smt095
Var det ikke du som var så sliten etter å ha vært på messe hele dagen? De var vel på samme messa. Hvis sykkelen sto innerst i bilen, bak resten av det de hadde med seg, så skjønner jeg godt at de ikke gadd. Skulle jo tro at den sto trygt EN natt!

Men hadde det vært min 1098 hadde den vært fastlåst i garasjegulvet.
Hmm, fraktet jeg med meg en sykkel hjem ? Nope, eneste jeg behøvde å tenke på var og få egen kropp innomhus. Her er det snakk om en sykkel av stor verdi, og ingen hvilkensomhelst sykkel, men en meget ettertraktet sykkel. Om man er sliten etter messa syntes ikke jeg er godt nok argument, da jeg selv ville kjørt den all the way...
User avatar
Acehole
Posts: 111
Joined: 22 Mar 2006 16:54
MC: Kawasaki Versys
Location: Asker

Post by Acehole »

Asfaltkongen wrote:Dette er garantert ikke den første 1098'en som blir stjålet i år. De som går for å blir eiere av en slik sykkel i 2007 løper en utrolig stor risiko, desverre.
Siste? :roll:
Post Reply