Hva er ditt yrke? Hva jobber du som?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

mye rart du kan tjene penger på, lederne på jobben min kjører bmw og har råfine klokker :)
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Post by ErlingSG »

mathiazz wrote:
ErlingSG wrote:Går Teknisk og Industriell Produksjon ved Herøy vidaregåande skule og trivst sånn passe med det.. Må opp kl. 06.00 for å nå bussen, men men..
Jobbar også deltid på lageret på Byggmix Ulsteinvik :)

Erling
Hareid ja, ikke langt fra meg det :wink:
Får ta deg en tur til Shell Vegsund etter skolen da vet du, kan vi bomme oss en tur til stopp69 eller noe :D
A-hem... (Kremtelyd) Vil ha meg fråbedt å bli forbunde med Hareid ;) Men tek gjerne ein tur frå "midtre bydel" til stopp69 når sommar og asfalt kjem! :) Har campingvogn 200m frå stopp96 so då kan me sprette eit par duggfriske og.. (Jada, alkoholfri.. Don't drink and drive osv. ;) )
Beklager avsporing av topic..

Erling
User avatar
mr.president
Posts: 92
Joined: 06 Jul 2006 20:23
MC: Yamaha YZF 600R 02 modell Yamaha FZ6N S2 08 modell Kawasaki ER6N 08 Modell
Location: Sandefjord

Post by mr.president »

Jeg Jobber som Trafikklærer på bil om vintern og MC om sommern, så nå lader jeg opp til en sommer bakpå MC`en
Simen H
Posts: 626
Joined: 31 Oct 2006 21:55

Post by Simen H »

Får noen ganger små jobber som jeg tjener noen slanter på :roll: Men bortsett fra det, er jeg elev på heltid :cry:
Banditbiker
Posts: 3853
Joined: 26 Apr 2005 19:41
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

Kjører racerbil, fester, sjekker fine damer, og i helgene har jeg fri

:lol:
User avatar
Gorgeous
Posts: 1772
Joined: 06 Feb 2007 20:54
MC: Suzuki DR-Z 400 SM
Location: Her

Post by Gorgeous »

Jeg jobber som tannlegeassistent.. Assisterer på operasjoner i munnen hele dagen.. :)
Team PINK
Image
Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3
JurgenFan
Posts: 47
Joined: 24 Jan 2007 20:29

Post by JurgenFan »

jobber som leder på et dekkverksted (posten) så kan litt om gummi. Lønna er statlig men trives godt og har mange fordeler. Har derfor "burnoutdilla" :D
1997 GSXR 750 SRAD on the run
User avatar
Kjitta8648
Posts: 662
Joined: 09 Feb 2007 23:27
MC: Kawazaki ZRX 1200 R, grønn som seg hør og bør.
Location: Bergen

Post by Kjitta8648 »

Jeg er sjøldrevet.
Eier en drosje...... :mrgreen:
http://www.zrxocboard.com/board/index.php

"In order to attain the impossible one must attempt the absurd."
- Miguel de Unamuno
Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.
User avatar
Einar
Posts: 650
Joined: 26 Apr 2005 15:03
Location: Tofte

Post by Einar »

Jobber nå som astronaut, ikke i vårt solsystem. ellers tjenestegjorde jeg i den romerske hæren 470-476 e.kr: På det tidspunktet når det vestromerske riket fallt sammen; jeg var der når den siste keiseren Romulus Augustulus fallt for germaneren Odovaker. men det var i et annet liv. Nå har jeg store planer om å bli bibliotekar. er blitt lei all reisetida, er litt langt å reise 500 lysår bare for å stemple seg inn. Ikke for jeg lov til å flytte ditt heller, de vil nemlig ikke ha innvandrere. det har sikkert noe med de historiene jeg driver og forteller Mambrumbene.
Du trenger bare 1
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Post by tshansen »

33.R.P.M. wrote:Jobber nå som astronaut, ikke i vårt solsystem. ellers tjenestegjorde jeg i den romerske hæren 470-476 e.kr: På det tidspunktet når det vestromerske riket fallt sammen; jeg var der når den siste keiseren Romulus Augustulus fallt for germaneren Odovaker. men det var i et annet liv. Nå har jeg store planer om å bli bibliotekar. er blitt lei all reisetida, er litt langt å reise 500 lysår bare for å stemple seg inn. Ikke for jeg lov til å flytte ditt heller, de vil nemlig ikke ha innvandrere. det har sikkert noe med de historiene jeg driver og forteller Mambrumbene.
Hahaha kudos for denne ;) meget bra!!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Baron von Waffel
Posts: 3477
Joined: 15 Feb 2007 19:21
MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
Location: Oslo, Dal

Post by Baron von Waffel »

er utdannet jurist og jobber som mellomleder i NAV (tidligere trygdeetaten) Tidligere spesialisering som bidragsfogd og klagebehandler på avslag på uførepensjon.

Har også jobbet som avisbud, keramikklærer, visningsassistent, advokatsekretær, plastbåtstøper, lesesalsinspektør, selger av tomme hermetikkbokser, ungdomsskolevikar, ungdomsklubbmedarbeider og sikkert noe jeg har glemt.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
User avatar
Oscillo
Posts: 96
Joined: 01 Feb 2007 23:15
Location: Horten

Post by Oscillo »

Var ferdig med siv.ing-utdannelsen innen elektronikk ifjor sommer, og jobber nå med utvikling av hardware og firmware.
Ditto
Posts: 70
Joined: 28 Apr 2005 04:29

Post by Ditto »

Er i avsluttningsfasen av at Master of Science program innen Financial Engineering paa universitetet i Monaco. Har tidligere en Bachelour grad innen okonomi og administrasjon fra BI.

Naar det gjelder det praktiske har jeg litt erfaring fra selskaper innen finansbransjen (fondsforvaltning), og satser paa aa vaere kvalifisert for enda litt mer avanserte oppgaver innen samme omraade naar jeg er ferdig i juni.
User avatar
Tekumseh
Posts: 2094
Joined: 03 Aug 2006 01:50
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing
Location: Steinkjer

Post by Tekumseh »

Fagbrev i Barne- og ungdomsarbeiderfag.
Jobber ved en barneskole i kommunen der jeg jobber som assistent, og som SFO-leder på skolefritidsordningen.

Er nå på 6. året i fast heltidsstilling, og blir vel der til jeg er pensjonert tenker jeg. Trives godt med å arbeide med barn, og får i tillegg brukt min andre store lidenskap, gitarspillinga, flere timer for uka. Godt arbeidsmiljø og gode kollegaer er det også.

Og arbeidsveien på 2,5 mil landevei hver vei er ikke å forakte når man har tohjuling...
User avatar
mekkern
Posts: 5145
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Post by mekkern »

Utannet sveiser,sveiset stort sett allt som leder strøm+plast...jobbet som bilmekaniker og nå jobber jeg m bæsj.. :lol: dvs:drifter et renseanlegg...
kjekt m verkstedet der også.. :wink:
Post Reply