Isle of Man

Informasjon om MC relaterte treff og begivenheter.
Post Reply
User avatar
Kamikazi
Posts: 124
Joined: 29 Oct 2006 16:41
Contact:

Isle of Man

Post by Kamikazi »

Sitter og legger planen for å dra dit i år. 100års jubileum og stor stas. Noen andre som enten skal dit eller har vært der før? Ditta blir gøy!
http://www.iomguide.com
http://media.putfile.com/Isle-of-Mann-TT-2005
Normal people worry me
User avatar
pelsen
Posts: 1119
Joined: 28 Apr 2005 07:53
MC: litt
Location: Oslo

Post by pelsen »

hvis du tenker på TT 2007 er du vel litt sent ute med planleggingen. Ferger og overnatting har vel vært utsolgt i flere år allerede. På vanlig TT bør man bestille et år i forveien og 100 årsjubileet har de fleste visst om ganske lenge..

Har vært på øya tre ganger, og vil gjerne dra flere ganger
User avatar
Kamikazi
Posts: 124
Joined: 29 Oct 2006 16:41
Contact:

Post by Kamikazi »

pelsen wrote:hvis du tenker på TT 2007 er du vel litt sent ute med planleggingen. Ferger og overnatting har vel vært utsolgt i flere år allerede. På vanlig TT bør man bestille et år i forveien og 100 årsjubileet har de fleste visst om ganske lenge..

Har vært på øya tre ganger, og vil gjerne dra flere ganger
Der ser du hva jeg får med meg i løpet av en dag:P Jaja. 2030 da=)
Normal people worry me
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

ikke mobb kamikazi.. han har akurat fått dilla på TT etter noen linker fra meg jo..vi hadde planer vi.. men det var visst bare å drite i ;)
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Kamikazi
Posts: 124
Joined: 29 Oct 2006 16:41
Contact:

Post by Kamikazi »

RH racing wrote:ikke mobb kamikazi.. han har akurat fått dilla på TT etter noen linker fra meg jo..vi hadde planer vi.. men det var visst bare å drite i ;)
Thanks. The kawa lads must stay together=)
Normal people worry me
Post Reply