Eller V-roden . Var å prøvde Night Roden i høst og PY PAN for en sykkel. Med et bunndrag som romferga og et heftig 240 dekk bak var det en opplevelse å vri rulla i 5. giret og holde seg fast , men prisen er nok mere enn flere sett skjorter er jeg redd . Har prøvd bruttern`s Herritage, men den blir bare ein trillebåre i forhold ,men så er det jo to vidt forsjellige sykkler. Så har kontoen vert smellfeit, så har Roden vert øverst på listaNoName wrote:Hvorfor vurderer du ikke Softail modellene?
Som jeg sier til alle som vurtderer Sporster, så er jeg redd den vil blilitt liten. Men som begynnersykkel er den helt ok.
HD sportster
- armath
- Posts: 212
- Joined: 17 Nov 2005 22:52
- MC: Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 1999 mod
- Location: Valfjord
Tempo Fighter 125cc
Suzuki GSX 1100 EF. 1984 mod.
Suzuki GSX 1100 F 1993 mod.
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 1999 mod.
Kjørt:
2005 - 112 km (GSX 1100 EF)
2006 - 10400 km (GSX 1100 EF)
2007 - 10070 km (GSX 1100 EF)
2008 - 3010 km (Hayabusa)
------------780 km (ZZR 1100)
---------10112 km (GSX 1100 F) Solgt
2009 - 11420 km (Hayabusa 99mod)
Suzuki GSX 1100 EF. 1984 mod.
Suzuki GSX 1100 F 1993 mod.
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 1999 mod.
Kjørt:
2005 - 112 km (GSX 1100 EF)
2006 - 10400 km (GSX 1100 EF)
2007 - 10070 km (GSX 1100 EF)
2008 - 3010 km (Hayabusa)
------------780 km (ZZR 1100)
---------10112 km (GSX 1100 F) Solgt
2009 - 11420 km (Hayabusa 99mod)
HD Sportster
Night Rod var ok, men jeg oppdaget i ettertid at jeg har svidd hull i kjøredressen på det forbannede eksosrøret. De store, tunge Harleyene var koselig å kjøre, men jeg har to traktorer allerede, en Massey Ferguson og en Allis Chalmers. Det får holde.
Kawasaki er en livsstil, alle de andre er bare motorsykler
-
- Posts: 968
- Joined: 23 Mar 2006 20:45
- Location: Bergen
-
- Posts: 968
- Joined: 23 Mar 2006 20:45
- Location: Bergen
-
- Posts: 968
- Joined: 23 Mar 2006 20:45
- Location: Bergen
-
- Posts: 968
- Joined: 23 Mar 2006 20:45
- Location: Bergen