tromsø gutten ;)

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Post Reply
Mads
Posts: 10
Joined: 14 Aug 2006 21:03

tromsø gutten ;)

Post by Mads »

Hei! :D Er snart 16 år, og på jakt etter en bra lett-mc...bor litt for langt nord i landet spør du meg, nesten oppe med tromsø, men kommer fra en bygd der alle har moped! men etter som årene har gått har jeg blitt lei av moped, og har nå rettet mine øyner til 125cc.....håper på og å kjøpt meg tung-mc når jeg blir gammel nok!

fekk vell først interessen av ste-faren min som har en yamaha fj1200! Etter og ha sitte på noen ganger var jeg hekta, og er på aktiv jakt nå. Men må sei jeg ikke er på jakt etter en r-sykkel nå, men mer en cruiser.
har vudert mange "billige" cruiser som virago og daystar, men har enda ikke bestemt mg. har nå spurt om hjelp på "lett-mv" forumet og har faktisk fått svar av en grei fyr;)

men kommer ikke på mer og skrive! :D men er det noen som leser dette??
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Post by supermons »

Velkommen til forumet :) Selvsagt folk leser her.. Lykke til med å finne sykkel :) Driver på lappen eller?
Mads
Posts: 10
Joined: 14 Aug 2006 21:03

Post by Mads »

ja skal begynne snart tenkte jeg:D må ta et kurs før jeg får begynne, men tenker jeg får begynne i løæpe av noen måneder! vet du hva prisen på lappen koster for tiden?
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Post by supermons »

Trafikalt grunnkurs må du vel ta ja.. Nå vet jeg jo ikke når du har bursdag, men burde vel begynne så fort som mulig? Er jo snart vinter i Tromsø :P

Tar tunglappen selv, og det koster fort noen kroner.. Vet ikke om lettlappen er billigere jeg?
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Post by tshansen »

lettlappen kom på ca 15.000 for de som tok den når jeg tok tungsykkel

Jeg brukte 17.000,- for tung

Så litt peng må du regne med å svi.........Men fy F det er verdt det :P

Velkommen til forumet forresten :D
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Mads
Posts: 10
Joined: 14 Aug 2006 21:03

Post by Mads »

takktakk :) tror det koster 10,000-15,000 nå også! Er vell alltid etter hvor god du er til og kjøre :wink: men når du da tar mellomtund då du blir 18 må du jo og ut me noen tusen, så det blir vell oppi 17 tusen tilsamen! men så får du jo tung-lappen når du er20 :D
User avatar
Tekumseh
Posts: 2072
Joined: 03 Aug 2006 01:50
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing
Location: Steinkjer

Post by Tekumseh »

Lykke til med kjøp og oppkjøring.
Det koster penger ja. Det river hardt i lommeboka, selv for en som er etablert og i fast jobb.
Men kjører du opp til lett blir det billigere å oppgradere til mellom når du er 18 da.
Post Reply