Jævla idioter!!!!!

Prat om tung MC.
Post Reply
ATWindsor
Posts: 1296
Joined: 28 Apr 2005 10:17
MC: Suzuki SV650 2002

Post by ATWindsor »

Ulv666 wrote:Gutten med scooteren traff jeg igår. Han visste ingenting om hva som hadde skjedd, men bare fant sin scooter på gata 200 m fra huset. Han regnet med at det ikke ville føre frem å anmelde det, helt til jeg kom på banen....... :shock:
Han har kasko med en egenandel på 500,- så han skulle anmelde saken idag, samt ta kontakt med sitt forsikringsselskap.

Jeg hadde takstmann på besøk idag, men må selv finne priser på nye deler og hva det vil koste å lakkere opp......

:arrow:
Du spurte ikke tilfeldigvis hva som var forsikringsselskapet hans?

AtW
User avatar
Ulv666
Posts: 49
Joined: 22 Aug 2005 00:43
Location: Kristiansund N.
Contact:

Post by Ulv666 »

ATWindsor wrote:
Ulv666 wrote:Gutten med scooteren traff jeg igår. Han visste ingenting om hva som hadde skjedd, men bare fant sin scooter på gata 200 m fra huset. Han regnet med at det ikke ville føre frem å anmelde det, helt til jeg kom på banen....... :shock:
Han har kasko med en egenandel på 500,- så han skulle anmelde saken idag, samt ta kontakt med sitt forsikringsselskap.

Jeg hadde takstmann på besøk idag, men må selv finne priser på nye deler og hva det vil koste å lakkere opp......

:arrow:
Du spurte ikke tilfeldigvis hva som var forsikringsselskapet hans?

AtW
Gjensidige
F.T.W.
Bhrsrk
Posts: 176
Joined: 02 Oct 2005 21:47
Location: Oslo

Post by Bhrsrk »

Ulv666 wrote: Mannen var funnet med hodeskader....... Men, han falt jo av min mc..... :twisted:
Sånn går det når man ikke bruker hjelm!

Man kan få skader ved velt i lav hastighet eller fra stillestående. :smt018
User avatar
Ulv666
Posts: 49
Joined: 22 Aug 2005 00:43
Location: Kristiansund N.
Contact:

Post by Ulv666 »

Kanskje en tide med litt oppsummering av hva som har skjedd i senere tid...

Jeg ble da selvsagt anmeldt for forholdet. Ikke av idioten, men av politiet. Idioten ble tatt inn på avhør først, husker ingenting. Jeg blir anmeldt og saken henlagt pga bevisets stilling av juristen. Politiet kaller idioten inn på et nytt avhør der han fortsatt ikke kan huske noe...... ( de var sikkert irritert over å ikke få noe på meg...)

H-D sto reg på min kjæreste så det ble hun som måtte anmelde forholdet. Etter det så tok det en stund før jeg ble kalt inn som vitne. Var inne å forklarte meg om forholdet og påpekte hvor viktig det var for meg å få han dømt da jeg mistet 30 % bonus på mc og forsikringen ble 100 % dyrere. Ble utdypende spurt om jeg visste hvordan han hadde fått sine skader slik som : endel bristede ribbein, oppkuttet ansikt, hodeskader, knekt finger og brist i kjeven...., men når du prøver å stikke av etter å ha velta min mc så blir du lagt i asfalten med mine nesten 80 kg og holdt fast da......

Forsikringsselskapet mitt, IF, har gjort en kjempejobb og hjulpet meg i saken. Så nå får vi se om han blir dømt og jeg får tilbake mine 30 %....

For hvis ikke så er det bare til å ødelegge alle mc, mopeder og biler dere ser i fylla for dere blir faen meg ikke dømt for det likevel når dere er fulle og blir fersket..... Anarki? :evil:
F.T.W.
User avatar
bandit
Posts: 1039
Joined: 24 Oct 2005 14:11
MC: Honda CBR 1100 XX Super Blackbird
Location: Bergen

Post by bandit »

Ulv666 wrote:..endel bristede ribbein, oppkuttet ansikt, hodeskader, knekt finger og brist i kjeven
Så et fint klistremerke forleden: "Is there life after death? Fuck with my bike and you'll find out!"

:twisted:

EDIT: Ulv, kjører du Saab eller? Synes jeg ser en saab-felg i bakgrunnen på avataren din? :lol:
'05 Honda CBR 1000RR

X: '97 Honda CBR1100 XX SuperBlackbird
X: '86 Kawasaki GPZ 900 R
X: '92 Suzuki Bandit 400
X: '94 Suzuki GN125
User avatar
Tekumseh
Posts: 2094
Joined: 03 Aug 2006 01:50
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing
Location: Steinkjer

Post by Tekumseh »

Ulv666 wrote:Kanskje en tide med litt oppsummering av hva som har skjedd i senere tid...

Jeg ble da selvsagt anmeldt for forholdet. Ikke av idioten, men av politiet. Idioten ble tatt inn på avhør først, husker ingenting. Jeg blir anmeldt og saken henlagt pga bevisets stilling av juristen. Politiet kaller idioten inn på et nytt avhør der han fortsatt ikke kan huske noe...... ( de var sikkert irritert over å ikke få noe på meg...)

Ble utdypende spurt om jeg visste hvordan han hadde fått sine skader slik som : endel bristede ribbein, oppkuttet ansikt, hodeskader, knekt finger og brist i kjeven...., men når du prøver å stikke av etter å ha velta min mc så blir du lagt i asfalten med mine nesten 80 kg og holdt fast da......
Ja er det ikke sinnsykt?
De gjør det de kan for å få noe på deg, når du stoppet en som gikk berserk og ødela alt rundt seg.
For bare noen år tilbake hadde man fått et klapp på ryggen som takk for hjelpa av politiet. Nå er det voldsmenn og kriminelle som beskyttes.

Jeg blir sååå provosert av dette!!

Håper det går bra med saken. Det skal da ikke være du som får lide for at en idiot velter sykkelen din!
Enn om politiet brukte ressursene sine litt mer fornuftig...
Wright
Posts: 360
Joined: 07 May 2005 20:39
MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
Location: Egersund , Rogaland

Post by Wright »

ikke tenkt tanken på å gå videre til avis e.l med saken ang politiet?
nesten så han burde blitt oppsøkt igjen....
Kawasaki Zx750r Ninja.
User avatar
shinobi
Posts: 86
Joined: 11 Aug 2006 08:29
MC: 2007 Yamaha FZ6-S
Location: Jessheim

Post by shinobi »

ja du har faktisk lov til å holde ham igjen til politiet kommer. Så han gjorde vel motstand når du skulle holde ham igjen og da skadet han seg. Uff så uheldig han var. Dette skjer ofte i politiets hverdag også. Folk blir skadet under pågripelse.
Shit happens, and it usually does :lol:

Stå på! Lykke til!
- shinobi \:D/

- 1999 Kawasaki ZX6-R (sølv)
- 1998 Kawasaki ZX6-R (Full Akra med dysekit)(grønn)
- 2004 Suzuki GSXR-1000 (blå/hvit)
- 2003 Suzuki SV1000-S (sølv)
- 2006 Suzuki GSXR-600 (blå/hvit/svart)
- 2012 Suzuki SFV650 Gladius (svart)
- 2007 Yamaha FZ6-S (sølv/svart)
User avatar
Ulv666
Posts: 49
Joined: 22 Aug 2005 00:43
Location: Kristiansund N.
Contact:

Post by Ulv666 »

bandit wrote:
Ulv666 wrote:..endel bristede ribbein, oppkuttet ansikt, hodeskader, knekt finger og brist i kjeven
Så et fint klistremerke forleden: "Is there life after death? Fuck with my bike and you'll find out!"

:twisted:

EDIT: Ulv, kjører du Saab eller? Synes jeg ser en saab-felg i bakgrunnen på avataren din? :lol:
ingen saab her nei.... bildet er tatt hos en venn.
F.T.W.
User avatar
Ulv666
Posts: 49
Joined: 22 Aug 2005 00:43
Location: Kristiansund N.
Contact:

Post by Ulv666 »

Wright wrote:ikke tenkt tanken på å gå videre til avis e.l med saken ang politiet?
nesten så han burde blitt oppsøkt igjen....
Tenkt litt på det om å gå til avisen med saken, men må avvente til jeg ser om han blir dømt først. For det er jo en kjent gjerningsmann.... Og hvis ikke han blir dømt så vil jeg oppfordre dere alle til å ripe opp alle bilene dere ser i hele verden, velte alle mc dere ser og ellers bare faenskap med andre sine eiendeler - for dere vil ikke få straff selv om dere blir tatt på fersken....... :smt098
F.T.W.
dragzyer
Posts: 55
Joined: 28 Aug 2005 14:13

Post by dragzyer »

hm, hadde det vore meg, så hadde eg faen slått inn trynet på han og tatt 30daga i fengsel( er vel omtrent det som er straffa)! og for alle dere som er motstandere av vold, så vil eg bare si eg slår ALDRI først, men finne meg faen ikkje i å bli SLÅTT heller!

lykke til med saka!
User avatar
adoniz
Posts: 881
Joined: 20 May 2005 20:53

Post by adoniz »

Ulv666 wrote:endel bristede ribbein, oppkuttet ansikt, hodeskader, knekt finger og brist i kjeven...., men når du prøver å stikke av etter å ha velta min mc så blir du lagt i asfalten med mine nesten 80 kg og holdt fast da......

:)

Synes jeg du har rett til.

Lykke til med saken. . .
User avatar
Jarle
Posts: 2836
Joined: 02 Jul 2006 13:57
MC: Antall km i 2012: 997
Contact:

Post by Jarle »

Hvordan går det i denne saken? Håper det går i ditt favør...
Blir bra provosert av beskyttelsen kriminelle i Norge får...
User avatar
Ulv666
Posts: 49
Joined: 22 Aug 2005 00:43
Location: Kristiansund N.
Contact:

Post by Ulv666 »

Vet ikke mer enn det jeg allerede har skrevet. Kommer tilbake med mer info når jeg får vite noe fra politiet.
F.T.W.
snoemann
Posts: 54
Joined: 16 Oct 2005 16:18

Post by snoemann »

Venter i spenning =) Lykke til!
Post Reply