MC klubber for folk uten H.D

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

MC klubber for folk uten H.D

Post by RH racing »

som topic sier. noen som vet? gjerne oslo område.. vet man har plastik mc i mjøndalen.. men er litt langt unna..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Post by Shortybebeh »

Ja takk, det vil jeg også vite! :D
Death Is The Road To Awe.
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

NMCU vet vel om noen?
Kosh
Posts: 368
Joined: 26 Apr 2005 19:04

Post by Kosh »

http://www.nafmcoslo.no/ er for alle, men det koster penger å være med. På den andre siden følger det med div. medlemsfordeler.

De fleste som er der er 40 - 55 år, men det er egentlig ingen aldersgrenser, og det er bare å stikke innom på torsdagskvelder.
V4 fun
Ragnhild
Posts: 5368
Joined: 01 May 2005 18:01
MC: BMW R1200GS Adventure
Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr

Post by Ragnhild »

Senior MC avd Øst?
Er som navnet sier for oss som er på riktig side av 40, men vi tar ikke det så tungt om noen vil kjøre med oss og fremdeles har noen år igjen til aldersgrensen. Hovedsaken er interessen for MC og MC-kjøring :)
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
User avatar
Keihin
Posts: 827
Joined: 11 Aug 2005 23:19
Location: Lier
Contact:

Post by Keihin »

99 R1TIC
03 Audi RS6
Image
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

hmm..egentlig ikke noen klubber som virket som noe for meg.. var for det meste "gamlinger" (sorry til dere som føler dere støtt) men jeg er bare 25.. og gidder ikke være i en klubb hvor snittet er 40++ :( ei heller en klubb for choppere.. eller.. dem vil sikkert ikke ha meg heller.. R er tingen.. heh starte eget? hmm
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Mjøndalen = langt unna ? Og du kaller deg motorsyklist :roll: Herregud á mann, det er som en snartur til butikken nærmest om du bor i Oslo. Uansett, så er ikke dette en vanlig klubb akkurat. Her er det stuntkjøring som gjelder - ikke akkurat treffkjøring :wink:
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

nja.. ikke langt da.. men du skjønner vel hva jeg mener... kan godt kjøre tur til kristiansand og jeg.. men melder meg ikke inn i klubb der for det.. Plastic mc er vel mere enn bare stunt kjøring så vidt jeg vet.. mye streetkjøring og div treff da..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Jepp, og så er det nok ikke bare å søke.Tror det går mest på bekjentskap der gitt. Syntes det er sånn det bør forbli, så slipper vi å høre om fjortiser som skal melde seg inn fordi de har sett klipp av dem på nettet osv. :roll:
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Post by Shortybebeh »

Danner du en ny mc-klubb skal vi være med! ;)

Savner akkurat det samme som deg.. en klubb for den litt yngre garde.. ikke nødvendigvis BARE yngre, men i hvertfall med minst 3 under 40! :)
Death Is The Road To Awe.
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

mhmm.. men er da ikke bare å danne en klubb.. heh ;) men om noen gidder å prøve så er jeg med fra børjan av jeg..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
medic1136
Posts: 415
Joined: 26 Apr 2005 19:57
MC: yamaha MT09 SP 2023 model
Location: moss

Post by medic1136 »

er ikke vanskelig å dannne en klubb, trenger bare litt planlegging.
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

skal vi danne en "klubb" for den litt yngre garde da eller? østlandsområdet.. ... er da ikke noe i veien for å ha med litt eldre og.. men bør ha folk på egen alder.. 20 - 40?
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Post Reply