Registrering fra mellomtung til tung

Prat om tung MC.
Post Reply
Mcdisenå
Posts: 4
Joined: 31 May 2006 19:05

Registrering fra mellomtung til tung

Post by McdisenÃ¥ »

Hvor mye koster det og registrere min yamaha yzf 600 Thundercat fra 34 h til tung sykkel??
Wright
Posts: 360
Joined: 07 May 2005 20:39
MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
Location: Egersund , Rogaland

Post by Wright »

d kommer helt an på når sykkelen er f.gangs reg i norge.
Kawasaki Zx750r Ninja.
Mcdisenå
Posts: 4
Joined: 31 May 2006 19:05

Post by McdisenÃ¥ »

Den er registrert første gang i Norge 14.05.2002.......
Wright
Posts: 360
Joined: 07 May 2005 20:39
MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
Location: Egersund , Rogaland

Post by Wright »

Mcdisenå wrote:Den er registrert første gang i Norge 14.05.2002.......
mye hk er d fulleffekt da? du har sjekka at den ikke har vært fulleffekt før da, så kanskje avgiftene allerede er betalt ?
Kawasaki Zx750r Ninja.
Mcdisenå
Posts: 4
Joined: 31 May 2006 19:05

Post by McdisenÃ¥ »

Wright wrote:
Mcdisenå wrote:Den er registrert første gang i Norge 14.05.2002.......
mye hk er d fulleffekt da? du har sjekka at den ikke har vært fulleffekt før da, så kanskje avgiftene allerede er betalt ?
Full effekt er det 105 h.Har funnet ut at det vil koste ca 10 000 kr, men og sjekke om avgiftene allerede er betalt har jeg ikke gjort.Noen måte og sjekke det på eller må jeg ta kontakt med forrig eier?Hun kjøpte sykkelen ny.
Wright
Posts: 360
Joined: 07 May 2005 20:39
MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
Location: Egersund , Rogaland

Post by Wright »

Mcdisenå wrote:
Wright wrote:
Mcdisenå wrote:Den er registrert første gang i Norge 14.05.2002.......
mye hk er d fulleffekt da? du har sjekka at den ikke har vært fulleffekt før da, så kanskje avgiftene allerede er betalt ?
Full effekt er det 105 h.Har funnet ut at det vil koste ca 10 000 kr, men og sjekke om avgiftene allerede er betalt har jeg ikke gjort.Noen måte og sjekke det på eller må jeg ta kontakt med forrig eier?Hun kjøpte sykkelen ny.
sjekk med biltrangsynet.
ikke lov med går jo an å fjerne sperrene da og kjøre uten å betale, hvert år så synker avgiftene også så ....
Kawasaki Zx750r Ninja.
Mcdisenå
Posts: 4
Joined: 31 May 2006 19:05

Post by McdisenÃ¥ »

Wright wrote:
Mcdisenå wrote:
Wright wrote: mye hk er d fulleffekt da? du har sjekka at den ikke har vært fulleffekt før da, så kanskje avgiftene allerede er betalt ?
Full effekt er det 105 h.Har funnet ut at det vil koste ca 10 000 kr, men og sjekke om avgiftene allerede er betalt har jeg ikke gjort.Noen måte og sjekke det på eller må jeg ta kontakt med forrig eier?Hun kjøpte sykkelen ny.
sjekk med biltrangsynet.
ikke lov med går jo an å fjerne sperrene da og kjøre uten å betale, hvert år så synker avgiftene også så ....
Jeg har kjørt uten sperrene jeg, men det er og selge sykkelen som er problemet.Folk vil ikke betale så mye når den er registrert som 34 h.
Post Reply