Trenger du å få sydd om skinndressen din - Les her

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
Post Reply
Gixxerman

Trenger du å få sydd om skinndressen din - Les her

Post by Gixxerman »

Jeg kjøpte nylig en splitter ny skinndress, men den var for stor. Jeg måtte bare få den sydd om. Jeg spurte rundt omkring på nettet for tips til norske skreddere som spesialiserer seg på skinndresser for mc. Jeg fant til slutt ut at Jofama på Kongsvinger var en grei plass LINK

Jeg møtte opp hos skreddern og tok på meg dressen. Så fortalte jeg ham hvor jeg ville ha den sydd om, og hvor mye. Fikk igjen dressen nå idag, tok den på, og den sitter som et skudd. Er så fornøyd atte. I tillegg får jeg bare si at karen tok kun betalt for 2 arbeidstimer. 2 timer går fort når man holder på med slikt, tro mitt ord. Det kom på 600kr + moms, altså 750kr. Med frakt ble det 875kr. Helt akseptabel pris. Karen kan neppe ha tatt for mye for jobben, så dette virker som en real og ærlig kar.
Jeg vil derfor anbefale Jofama på Kongsvinger på det sterkeste. Har gått etter i sømmene og dette er en veldig bra jobb. Anbefales ! :D
User avatar
FemIce
Posts: 521
Joined: 27 Nov 2005 12:25
MC: Lille-V, 2004 mod
Location: Oslo-området
Contact:

Post by FemIce »

Vi kjenner også til Jofama.
Damedresser er ofte for korte på arma.... skjønner ikke det... tror de alle damer har arma oppi armhulen eller :shock:
I hvertfall så har vi fått sydd på ermene på den ene og det ble kjempebra!
Nå skal vi opp der igjen med et helt lass som skal fikses på. En ny damedress som også må forlenges på arma og utvides i halsen. I tillegg er den litt kort i livet så glidelåsen i buksa må flyttes litt opp. (evt den i jakke litt ned....
De får bare skryt av de som har vært der med utstyr som enten skal sys om eller "bare" repareres.

De har god og hyggelig kundeservice. (de skal forresten ha stand på mc-messa i år, så det er mulig å ta en prat med de der om det er noe man lurer på også)

FemIce
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Skal nok bortom der og takke for jobben ja. Tenkte egentlig å ringe på mandag og takke for jobben, men kommer de på messa så kan jeg jo heller yte en mer personlig takk :wink:
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Hender jo at noen som ikke akkurat er "A4", kan finne passende skinnklær også! :wink: Jeg fant en fin "combo" i DAINESE "Ducati Performance"-jakke, og HALVARSSONS bukse. Men,det er meg! Ikke sant? Da er "moralen"; Prøv ut litt av hvert! Kanskje det er noe som er bra! :wink: 8)
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Post Reply