Fikk beskjed om at det ville ta 1-4 dager å få svar, men den fristen er overskredet flere ganger. Jeg begynte å søke litt på nett,gsx750_80 wrote: ↑14 Jul 2021 19:55Her hører det med til historien at scooteren var på service hos forhandler tidligere i år, og ikke er forsømt fra eiers side, slik sett.knutk wrote: ↑13 Jul 2021 12:48 Nå er det ikke lett å stille en diagnose basert på opplysninger i et forum.
Men på generell basis minner de nevnte symptom om en forg
asser som er grodd delvis igjen, trolig av bensin som har stått stille i forgasser.
Tipper en rens av dysene vil kurere problemet.
Om det er problemet sliter jeg med å se at ansvaret ligger på forhandler. Desverre...
Gått kun på 98 V-power, med lite eller ingen etanol. 95 oktan ville sannsynligvis kunne ført til forgasser problemer, om så hadde vært tilfellet.
Som sagt- forhandler hadde mistanke i retning automatchoke. Jeg ville tro at den er ment å fungere innenfor hele reklamasjonsperioden.
Jeg har spurt forhandler om begrunnelse for at dette ikke skulle kunne danne basis for reklamasjon. Tyst så langt.
Kanskje de har problemer med egen argumentasjon, eller de håper jeg går lei av å spørre. Det er ca 1.5 mnd siden jeg kontaktet de, så kjappe skal de ikke beskyldes for å være..
og ser at det er mange kunder som rapporterer om dårlig service fra det aktuelle firmaet, på Tiller i Trondheim.
De må åpenbart ha problemer, på et eller flere vis.
At de ikke svarer på telefoner eller epost, er blant gjengangerne.