JK's Svenskeblogg
Re: JK's Svenskeblogg
Leste litt fort, og gikk glipp av "GT" delen
Ellers er det helt greit å ikke betale seg ihjel på forsikring ja.
S1000R var for meg også en helt fantastisk sykkel, men savnet motorkarakter/lyd fra twin. Bortsett fra det, så var den helt latterlig bra på alle måter.
Ellers er det helt greit å ikke betale seg ihjel på forsikring ja.
S1000R var for meg også en helt fantastisk sykkel, men savnet motorkarakter/lyd fra twin. Bortsett fra det, så var den helt latterlig bra på alle måter.
Re: JK's Svenskeblogg
Ja, dette gikk jo ikke som planlagt Lang historie kort, med manglende svensk skatteliste for fjoråret og et uforståelig system for kredittscore så ble det ikke lån, og dermed heller ikke 765 RS eller Tuono 1100, jeg fikk beskjed om å komme tilbake om et år Resultatet var en noe nedslått innvandrer med knuste drømmer og et nå ubetydelig lagret søk på Blocket
Heldigvis er det mye som kan gjøres med et nytt blocket-søk, litt støtte fra samboeren og et par telefoner. Fredag kveld, etter å ha avsluttet mitt arbeidsforhold i vindbransjen(ja, jeg har byttet jobb også ), så ble det gjort en innsats med resultat i henting av sykkel nå i går Stor varebil ble booket siden sykkelen ikke var EU-godkjent, og ferden ned til Eskilstuna startet 08.30 i en Iveco Daily uten cruise control, og klokken 21.00 var sykkelen parkert og Iveco tilbakelevert med ca 90mil økning på tellerverket.
Her har dere nyervervelsen stroppet og klar. For de som ikke har kontroll på tidlig 2000-talls nakensykkel så ser dere på en Honda CB900F, også kalt Hornet 900 fra 2003. Den har 66000km på disse 18 årene, og med storservice på ca 60000km, nyoverhalt gaffel, nye bremser og dekk, og med alt for mye deler medfølgende så synes jeg den var et godt kjøp for 22000 av Carl Gustavs valuta EU er bestilt for førstkommende torsdag, så får vi se om det ikke blir en ordentlig testtur etter det Men nok om det, her er litt flere bilder va det som nå er en ren Honda-garasje Vil forøvrig rette en stor takk til copilot og støttekontakt Marieha for at dette gikk veien, det hadde ikke gått uten
Heldigvis er det mye som kan gjøres med et nytt blocket-søk, litt støtte fra samboeren og et par telefoner. Fredag kveld, etter å ha avsluttet mitt arbeidsforhold i vindbransjen(ja, jeg har byttet jobb også ), så ble det gjort en innsats med resultat i henting av sykkel nå i går Stor varebil ble booket siden sykkelen ikke var EU-godkjent, og ferden ned til Eskilstuna startet 08.30 i en Iveco Daily uten cruise control, og klokken 21.00 var sykkelen parkert og Iveco tilbakelevert med ca 90mil økning på tellerverket.
Her har dere nyervervelsen stroppet og klar. For de som ikke har kontroll på tidlig 2000-talls nakensykkel så ser dere på en Honda CB900F, også kalt Hornet 900 fra 2003. Den har 66000km på disse 18 årene, og med storservice på ca 60000km, nyoverhalt gaffel, nye bremser og dekk, og med alt for mye deler medfølgende så synes jeg den var et godt kjøp for 22000 av Carl Gustavs valuta EU er bestilt for førstkommende torsdag, så får vi se om det ikke blir en ordentlig testtur etter det Men nok om det, her er litt flere bilder va det som nå er en ren Honda-garasje Vil forøvrig rette en stor takk til copilot og støttekontakt Marieha for at dette gikk veien, det hadde ikke gått uten
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Bikeridr
- Geocache General
- Posts: 4704
- Joined: 08 Oct 2015 09:28
- MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken" - Location: Babīte
- Contact:
Re: JK's Svenskeblogg
Gratulerer til dere begge to. Honda er ikke å forakte og Hornet har jo særs gode skussmål. Tror nok du lærer deg å elske den "elskerinnen" også fort
Re: JK's Svenskeblogg
Gratulere med ny tohjuling . kjipt og ikke få den man ønsker men Hondaˋn gjør akkurat samme nytten som en med heftelser på
- hakhap
- Mr Illustrator
- Posts: 2931
- Joined: 06 Oct 2015 06:50
- MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
- Location: Buskerud
- Contact:
Re: JK's Svenskeblogg
Kjipt men nå ble det en sykkel uansett og den er ikke en traktor og da kan du komme tilbake sterkere neste gang, men denne kan ikke være feil siden den har doble piper under sete
Re: JK's Svenskeblogg
Takk folkens
Meget sant, artig tilfeldighet at det ble dobbel Honda og dobbel dobbel-pipe denne gangen, bra med lyd er det også i de
En kort periode vurderte jeg faktisk GS, men jeg tok heldi6til vettet
Meget sant, artig tilfeldighet at det ble dobbel Honda og dobbel dobbel-pipe denne gangen, bra med lyd er det også i de
Re: JK's Svenskeblogg
Gratulerer! Hornet er en pen sykkel jeg har sett på mange ganger. En sykkel som har holdt seg godt i pris i Norge.
-
- Posts: 2570
- Joined: 06 Oct 2015 21:02
- MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS - Location: Ænnebu, Vestfold
Re: JK's Svenskeblogg
Grattlere med "nye" sykkler begge to! Det der er nok mye sykkel for moderat med penger.
Re: JK's Svenskeblogg
Takker Ja, disse to ble jo innkassert for under 50 lapper, så jeg tror vi har fått mye sykkel for pengene
Re: JK's Svenskeblogg
Grattis med ny sykkel. Kanskje vi får oss en tur i sommer, så kan jeg stå for gromlyden så står du for driftsikkerhet.
Re: JK's Svenskeblogg
Nå må du ikke glemme vår planlagte tur, men da er det jo 2 italienere og 2 japser så det går vel i null si...
Grattis med bajk JK! Grom med doble potter under hekken
- ojda
- Bamsefar
- Posts: 9217
- Joined: 09 Apr 2008 20:45
- MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣 - Location: Kristiania
Re: JK's Svenskeblogg
Ny sykkel i stallen
Gratulerer
Gratulerer
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
Re: JK's Svenskeblogg
Gratulerer med nye sykler begge to!
Re: JK's Svenskeblogg
Takker
Nå skal dere ikke tulle med gromlyden i Honda Begge har tross alt slip-on Dobbelt opp til og med