Hva gjør du akkurat nå?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4558
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Bikeridr »

JK95 wrote:
Bikeridr wrote: Takk for tips. Skal få sjekket ut der, en gang :thumleft
Jeg er ikke så veldig mye "på byen" i Nidaros selv. Stort sett bare hvis jeg har noe ventetid på hurtigbåten :)
Rolige 5 minutters gange fra Røft, over brua inn mot byen og hold høyre :thumleft
:thumleft

Kanskje neste gang jeg er på vent, så kan vi få oss en kaffekopp/pils og litt lyging..?
Planen er også å tilbringe litt tid ute på Fosen i juli. Tenker på å komme over med lillesykkelen for sommerfrituren.
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by jhn »

Fosen i juli ... har en liten plan/ønske om det samme.
Har en kompis som tilbringer et par mnd der hvor sommer.
Vi får se ... kanskje
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by JK95 »

Hold meg oppdatert isåfall :thumleft
User avatar
intruder
Posts: 4281
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by intruder »

Bikeridr wrote:
intruder wrote:
Bikeridr wrote:Er akkurat ankommet bartebyen. Venter på hurtigbåten ut til Brekstad.
Så nå sitter jeg her, på et rotisseri over sentralstasjonen og drikker Hansa. Det var valget; Hansa eller Heineken. EC Dahls, bartebyens egne stolthet er ikke å oppdrive.. :-s

og , til i Bartebyen å være , har de vel ligget litt lavt i terrenget angående fotballprat også... :smt081
men nå i 2020... =D>
Foppal..?
Ække det sånn der noenogtyve tullinger i boxere som renner rundt etter ei lærkule full av luft og etterpå prøver å treffe hverandre og når de bommer på han fyren bortemidt på kortsiden så er det masse ståk og bråk og manneklining?
:thumleft :thumleft
Tullinger ja...men Rønnaldo tjener vel 800 mill på det....og tenk,Messi tjener enda mer enda han ikke er noe bedre...!! sier naboen..
44000 i timen 24 timer i døgnet 365 dager i året...hører dere det LO...ikke rart vi iddjotene avenogtell
LO av dere...bak ryggen på dere vel å merke... :-#
Og med engang noen får ballen sparker de den fandenivold...
Ofte i bakrommet...
sier kommentarene ...eller tomrommet ... noe de selv også ofte har i sin egen skalle.... =D>
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4558
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Bikeridr »

jhn wrote:Fosen i juli ... har en liten/ønske om det samme.
Har en kompis som tilbringer et par mnd der hvor sommer.
Vi får se ... kanskje
Det må vel gå å få lygd litt sammen igjen :)
"Bikkjemannen" planlegger også en tur sørover fra "9000-byen" i korrespondanse med min tilstedeværelse.
Vi klarer helt sikkert å lage oss en liten sånn der gutta-på-tur tur igjen, tror du ikke? \:D/
JK95 wrote:Hold meg oppdatert isåfall :thumleft
Will do
intruder wrote:... Tullinger ja...men Rønnaldo tjener vel 800 mill på det....og tenk,Messi tjener enda mer enda han ikke er noe bedre...!! sier naboen.. ...
Å tjene mye penger og samtidig være tulling, er jo ofte besvist å la seg kombinere. Vi har jo andre mye mer lyssky "bissniss" med langt høyere inntekt. Uten å selvsagt komme eksakt innpå temaet, men det er ofte enkelte land i mellom og søramerika i "blomsterindustrien" som tjener et lastebillass med dollarsedler i timen. De er tullinger de. Bare synd at poll'ti ikke får de utrydda da..
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by jhn »

Jo det vil jeg tro :thumleft
User avatar
RuneMC
Posts: 2028
Joined: 26 Jun 2009 15:11
MC: 2016 CRF1000D
Location: Hyggen

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by RuneMC »

Akkurat nå puster jeg lettet ut etter salg av leiligheten til prisantydning, en dag etter visning.
Megleren i Eie gjorde virkelig god jobb idag, og jobbet med alle de 5-6 interesserte som var på visningen.

Da går budsjettet ihop og jeg slipper selge MC'n :thumleft 8)
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9139
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by ojda »

Flott å høre Rune :thumleft
Gratulerer \:D/
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
ashland
U-Svingen
Posts: 2641
Joined: 11 Oct 2015 20:11
MC: BMW R1250GS Rally -22
KTM 690 Enduro R -20
Location: Halden

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by ashland »

RuneMC wrote:Akkurat nå puster jeg lettet ut etter salg av leiligheten til prisantydning, en dag etter visning.
Megleren i Eie gjorde virkelig god jobb idag, og jobbet med alle de 5-6 interesserte som var på visningen.

Da går budsjettet ihop og jeg slipper selge MC'n :thumleft 8)
Gratulerer med salget :)
fun is not a straight line
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4558
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Bikeridr »

Gratulerer :thumleft
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3197
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Kant1 »

På ErAn veikro, Åse og Nils har kjørt verden rundt, og skal holde foredrag.
Gleder meg til å se bilder og høre om kjøring i SentralAsia...
Karakorum, Samarakand, Silkeveien, Pamir Highway.

ImageImage

Sent fra min SM-N950F via Tapatalk
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
User avatar
intruder
Posts: 4281
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by intruder »

Bikeridr wrote:
jhn wrote:Fosen i juli ... har en liten/ønske om det samme.
Har en kompis som tilbringer et par mnd der hvor sommer.
Vi får se ... kanskje
Det må vel gå å få lygd litt sammen igjen :)
"Bikkjemannen" planlegger også en tur sørover fra "9000-byen" i korrespondanse med min tilstedeværelse.
Vi klarer helt sikkert å lage oss en liten sånn der gutta-på-tur tur igjen, tror du ikke? \:D/
JK95 wrote:Hold meg oppdatert isåfall :thumleft
Will do
intruder wrote:... Tullinger ja...men Rønnaldo tjener vel 800 mill på det....og tenk,Messi tjener enda mer enda han ikke er noe bedre...!! sier naboen.. ...
Å tjene mye penger og samtidig være tulling, er jo ofte besvist å la seg kombinere. Vi har jo andre mye mer lyssky "bissniss" med langt høyere inntekt. Uten å selvsagt komme eksakt innpå temaet, men det er ofte enkelte land i mellom og søramerika i "blomsterindustrien" som tjener et lastebillass med dollarsedler i timen. De er tullinger de. Bare synd at poll'ti ikke får de utrydda da..

Blir litt av ei langdryg blekke detti gett..slik er det bare... :redface
narkohaier og lignende faanskap håver inn mye mer enn dessa foppalkara....og spellera kan jo ikke noe for at tomsinger betaler uhyrlige summer for å se og skrike fritt av begeistring... [-X
kanskje lille meg ville vært like grisk....selv om jeg sjøl innbiller meg at jeg ikke er den typen.. :redface
Samfunnstopper som håver inn høye lønninger er en annen sak...de har oftest ansatte som de deler litt av inntektene med.... :thumleft
Foppalkara hadde nok spilt om de tjente bare en fire fem millioner å....
mange av dem er sikkert som meg og andre som tjener normalt..og ikke for å fornærme noen,endel av dem er vel så dumme at de måtte hatt tre måneders opplæring og enda ikke klart å stå bakpå søppelbilen.... :-#
for der står som regel bare dumme arbesfolk...som meg og mange andre.... =D>
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by jhn »

Fotball og idioter ... å leke med ball har både barn og voksne gjort i tusenvis av år. Alle har gjort det, og så er det vel få ting her i verden som fenger mer enn det fotball gjør.
Jeg vil påstå at de hadde vært større idioter om de sa nei takk til millioner for å fortsette leken i voksen alder.
Det er jo ikke særlig smart å gå rundt å mene så sterkt om noe man er uinteressert i?
Tro om det for utenforstående fremstår veldig smart at vi bruker hundretusener på leke med motorsykler, i regn og kuling?
Og så kjøper man kostbare dresser, forklart med at du funker i all slags vær. Uten at man behøver masse greier under.
Men en elektrisk vest er uunnværlig i følge de samme
Daffer rundt i kø på trange vestlandsveier, gjerne i flokk, i 50 km/t på maskiner som er bygd for 300km/t.
Jeg synes ikke det er spesielt intelligent, bare artig og trivelig ... jeg vil tro fotballspillere mener det samme om sin hobby
Å erklære alle med andre interesser enn en selv for idioter er et fenomen som stadig brer om seg ... jeg synes det er beint fram idi .... øøøh ...trasig å høre og se den slags piss overalt hvor man snur seg.
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4558
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Bikeridr »

For å legge både tullingen og ballen død; akkurat nå sitter denne tullingen på Café Sjøsprøyt på Hitra med en kopp lunken kaffe.
Blir nok minst etpar lunkne kaffer til før mine arbeidskollegaer ankommer med leiebil fra Værnes og plukker meg opp på videre ferd utover til ytterst på Frøya og ei ny lita arbeidsøkt på 4 små uker.

Hva som er det beste med hele denne arbeidsøkta? Jo, at når jeg så kommer hjem i midten av mars så er det *SesongStart* \:D/
Det er spådd "en mild vår", og blir den mildere enn vinteren vi har hatt, så borger det for ingen dager under 20°C 8)
User avatar
RuneMC
Posts: 2028
Joined: 26 Jun 2009 15:11
MC: 2016 CRF1000D
Location: Hyggen

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by RuneMC »

Takk for gratulasjoner ojda, Ashland og Bikeridr

Fortsatt et lite spenningsmoment om det blir p-plass til MC'n, men selgerne mener det løser seg :) (Worst case får jeg ha den på jobben)
Post Reply