tshansen - *Shoot & Ride*

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: tshansen - *En uke igjen*

Post by jhn »

Palma wrote:
intruder wrote:Unnskyld , ts`en,men langt fra alle her på forumet vet hvem Per,Pål og Espen er,så eventuelle kverulanter (les..meg)kan bli mer forvillet enn vi allerede er...om mulig....så.. 8-[
Uansett...have a nice time.. :shock: :smt069
Du vet det Intruder at de som følger med her vet jo at'n Per er bror åt'n Pål og han Espen er jeg ikke sikker om er på forumet, men han Palma som er bror hass Per har en bror tell som itte kjinner Ts som også har einn bror som itte je kjinner, men jeg trur itte han er så forvillet, men derom tier sagaen, men kverulant det er vi itta åleine om å væra, hverken her eller i Brummundal'n og i Ringsakeråsen er det mie grus og i Sjusjøen er det nukk vatn tel å oversvømme Helvette, så sant bommen er åpen. :smt056
Jeg vet ikke Espen, men vi har en Esben. Mange her inne har pratet med Esben, men de vet det bare ikke. Så intruder har jo et poeng. Når man skriver noe her inne er det vel i utgangspunktet til alle, men for de aller fleste blir det litt gåtefullt når det brukes andre navn enn forumnavnet.
Litt mindre interessant for folk flest når man vet hvem man snakker om
User avatar
intruder
Posts: 4281
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: tshansen - *En uke igjen*

Post by intruder »

Blir bare litt rart å hoppe fra nick til personnavn..ellers greit for meg...

Om jeg skrev at Kverulanten hygget seg på Rena camping og i Helvete skjønner de fleste hvem det er snakk om til tross for at nicket ikke er brukt...
I samme slengen hadde nok Kongen på campingplassen vært selvforklarende..... :thumleft
Men hva om Kongen på haugen hadde gjort en gjesteopptreden... ](*,) :-$ :-$ ...I så tilfelle hadde nok antall kandidater vært større....
Dra meg nå baklengs inn i fuglekassa...
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: tshansen - *En uke igjen*

Post by tshansen »

Det er lagt inn ruter i alle himmelretninger og været avgjør litt hvilken retning jeg tar i starten og etter grustur i øst.
Har en liten uke på veien før jeg lander borte med Pål og skal være med på grustur i øst. Da blir det enten vi Refviksanden (ikke vært der enda i år), Geiranger og inn på TET ved Blåhøe (var dårlig vær sist jeg var der) før jeg kjører grus ned til Palma


Man skal være relativt ustø i matte for å ikke kunne legge sammen at Palma og Pål er samme person i dette innlegget :erte
Men ja, jeg tar poenget, Jeg prøver som regel å bruke nick når jeg omtaler folk her inne. Eller kanskje noen ganger kallenavn. Vet ikke, er dere i tvil? spør meg... er i beste mening :lol:
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: tshansen - *En uke igjen*

Post by jhn »

tshansen wrote:Det er lagt inn ruter i alle himmelretninger og været avgjør litt hvilken retning jeg tar i starten og etter grustur i øst.
Har en liten uke på veien før jeg lander borte med Pål og skal være med på grustur i øst. Da blir det enten vi Refviksanden (ikke vært der enda i år), Geiranger og inn på TET ved Blåhøe (var dårlig vær sist jeg var der) før jeg kjører grus ned til Palma


Man skal være relativt ustø i matte for å ikke kunne legge sammen at Palma og Pål er samme person i dette innlegget :erte
Men ja, jeg tar poenget, Jeg prøver som regel å bruke nick når jeg omtaler folk her inne. Eller kanskje noen ganger kallenavn. Vet ikke, er dere i tvil? spør meg... er i beste mening :lol:
Joda, de fleste oppfatter nok hvem Pål er, men det dukker jo opp andre navn også innimellom.
Men det er ikke jo ikke noen stor sak. Jeg kommer ikke til å gå demonstrasjonstog pga dette, men når det ble nevnt, så ....
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9139
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: tshansen - *En uke igjen*

Post by ojda »

Synes helt ærlig at en god mix mellom nick og navn fremmer den omgangen vi har med hverandre her på forumet jeg =D>
Med en såpas begrenset gjeng, som har relativt hyppig kontakt IRL finner jeg det også helt naturlig :smt039

Dessuten tror jeg du ville blitt relativt ensom i det demonstrasjonståget :lol:
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
kvase
Posts: 4033
Joined: 04 Oct 2016 10:43
MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 21/22 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
Contact:

Re: tshansen - *En uke igjen*

Post by kvase »

Jeg tenkte på Pål Riber fra Stavanger
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
User avatar
intruder
Posts: 4281
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: tshansen - *En uke igjen*

Post by intruder »

Så er den saken i orden... :redface
Er vel som i kongefamilien,bruken av tittel må vurderes i hvert enkelt tilfelle,,
...og vær dere trygge,hoffnarrtittelen er altså opptatt i uoverskuelig fremtid..... :-#
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: tshansen - *En uke igjen*

Post by jhn »

ojda wrote:Synes helt ærlig at en god mix mellom nick og navn fremmer den omgangen vi har med hverandre her på forumet jeg =D>
Med en såpas begrenset gjeng, som har relativt hyppig kontakt IRL finner jeg det også helt naturlig :smt039

Dessuten tror jeg du ville blitt relativt ensom i det demonstrasjonståget :lol:
Jeg er helt enig. Men når intruder nevnte det, så blei jeg bevisst på at jeg noen ganger har lurt på hvem det prates om.
Har ikke tenkt på det før, og blir neppe å gruble så mye over det i framtiden heller.
Og at denne flyktige tanken resulterte i et par tre innlegg skal man ikke kimse av ;-)

Jeg tenkte forresten på deg og dine sambygdinger tidligere i dag ... jeg så i avisa at befolkninga i Vardø er "snyt forbanna" Polet må holde stengt et par dager pga sykdom, og folket må kjøre til Vadsø.. De skulle prøvd å bodd på dine trakter, da må man til utlandet :D
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: tshansen - *En uke igjen*

Post by tshansen »

I dag kom det omsider nye deler fra KTM, var på trening når det tikket inn melding fra Ride!

Helvete dette har jeg ventet lenge på,- tenkte jeg :lol:

Begynte å bli noe pissatrengt om jeg skulle få det til turen min! De originale handguards’ene er i plastikk å gir lite eller ingen beskyttelse når jeg legger bed sykkelen!

Image

Image

Image

Nå har jeg ikke fått testa styre heverene skikkelig enda, men på den lille turen jeg tok i stad var der enorm forskjell! Ikke sikkert dere som er litt lavere merker så mye til det, men for meg som i utgangspunktet er for lang til å drive med mc er det natt og dag i forskjell

Image

Image

Image

Det er rapportert flere plasser om enkelte handguards som tar borti å ødelegger display ved fullt styreutslag! Her går man akkurat klar :plystre

Image

Image

Image

Image
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Palma
Posts: 4742
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: tshansen - *En uke igjen*

Post by Palma »

Lekkert! Det blir noe å legge ned i pukken på Finnskogen tenker jeg :)
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: tshansen - *En uke igjen*

Post by tshansen »

Palma wrote:Lekkert! Det blir noe å legge ned i pukken på Finnskogen tenker jeg :)
Ja jeg har allerede vært nedi så det skal vi overleve :-) Sykkelen er kjøpt for å brukes \:D/
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
kvase
Posts: 4033
Joined: 04 Oct 2016 10:43
MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 21/22 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
Contact:

Re: tshansen - *En uke igjen*

Post by kvase »

Tips ang ekstern Harddisk

https://butikk.foto.no/lacie/111856/lac ... %20Foto.no
Egenskaper:
Kabeltilkobling
Sikkerhetskopier i felt
Innebygd skjerm
Innebygd SD-kortleser
Innebygd batteri
Leveres med:
2TB LaCi
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: tshansen - *2 dager igjen*

Post by tshansen »

Det nærmer seg styggfort årest store eventyr for min del \:D/ Dagene flyr og jeg har bare en dag igjen å fikse småtterier på, før jeg har et døgn på vakt og vipps, så er vi på veien og setter snuten mot det ukjente (igjen)

Det gleder meg stort å endelig få teste sykkelen skikkelig på variert underlag, å for ikke å snakke om å varme opp med en runde hos Grustur i Øst \:D/

Jeg har også måtte ta tidens slag i trynet, krøpet som en forslått valp å igjen skaffet meg facebook. Men, jeg får helt KREFT av folk som spammer ned alt av kanaler der inne, så jeg har opprettet en side hvor folk kan følge meg på veien.
https://www.facebook.com/tshansenadv/

Jada, det er bare å skyte fra hoften. Jeg har rygg til å tåle det. Største grunnen til at jeg gjør det slik er at det er mye lettere å holde kontroll på de mange forespørslene jeg har fått i fra folk som ønsker å møte meg (via instagram) kjøre med meg, tilbyr meg overnatting og ikke minst vurderer å tilby meg diverse tjenester.
Jeg vil fortsette å oppdatere Instagram, men vil prøve å lage et innlegg hver dag på den facebook siden også med tekst å bilder som folk kan følge (for de som ønsker det) Nei, jeg fikser på ingen måte etter treff... Har du ikke interesse av det, så lar du være... jeg blir ikke såret av slikt :lol: :lol:

Så I morgen pakker jeg ferdig sykkelen å gjør alt klart for tur \:D/ \:D/ \:D/
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Tommas
Posts: 5892
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: tshansen - *2 dager igjen*

Post by Tommas »

God tur, skal følge med :thumleft

Facebook kan jo helt greit begrenses om du kun ønsker å bruke enkelte av fasilitetene.
User avatar
Gielas
Posts: 1179
Joined: 15 Oct 2015 09:32
MC: BMW R 1250 RS
- R 1250 GSA
- R 1200 GSA
- R 1200 GS
- F 800 GS
Location: Sandefjord

Re: tshansen - *2 dager igjen*

Post by Gielas »

tshansen wrote:Det nærmer seg styggfort årest store eventyr for min del \:D/ Dagene flyr og jeg har bare en dag igjen å fikse småtterier på, før jeg har et døgn på vakt og vipps, så er vi på veien og setter snuten mot det ukjente (igjen)





Jeg vil fortsette å oppdatere Instagram, men vil prøve å lage et innlegg hver dag på den facebook siden også med tekst å bilder som folk kan følge (for de som ønsker det) Nei, jeg fikser på ingen måte etter treff... Har du ikke interesse av det, så lar du være... jeg blir ikke såret av slikt :lol: :lol:

Så I morgen pakker jeg ferdig sykkelen å gjør alt klart for tur \:D/ \:D/ \:D/
Kult :thumleft
Har selv fire dager igjen før ferie,fint at du tar ALL oppmerksomheten! \:D/
Gielas
Locked