Hva gjør du akkurat nå?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
knutk
Posts: 2367
Joined: 15 Jul 2009 07:56
MC: BMW R1250GSA, F850GSA, R90S

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by knutk »

Spiritofwinter wrote:Klar for en liten 1. Mai runde med Snikkeren [emoji846]Image

Sent fra min SM-G965F via Tapatalk
En litt fuktig dag?

I mitt hode hadde jeg fått det for meg at du hadde kvitta deg med Kawasakien. Ja ja, det blir vel med deg som med enkelte andre. Av og til blir man begeistra for en doning uten å ha noen verdens saklig grunn :) :thumleft
User avatar
Spiritofwinter
Posts: 1636
Joined: 11 Oct 2015 23:19
MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt
Location: Ørsta

Re: RE: Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Spiritofwinter »

knutk wrote:
Spiritofwinter wrote:Klar for en liten 1. Mai runde med Snikkeren [emoji846][img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190501/808172073a702193ce8600ad9cfc44c6.jpg[/img]

Sent fra min SM-G965F via Tapatalk
En litt fuktig dag?

I mitt hode hadde jeg fått det for meg at du hadde kvitta deg med Kawasakien. Ja ja, det blir vel med deg som med enkelte andre. Av og til blir man begeistra for en doning uten å ha noen verdens saklig grunn :) :thumleft
Litt fuktig på Sunnmøre ja, men måtte jo ut å kjøre en tur. Kawasakien har vert planlagt solgt en stund, å den blir nok lagt ut for salg snart (tror jeg), problemet er bare at den er fantastisk god på smale svingete veier. Nå skal det sies at KTM'en også er god på svingete veier, men det er en annen følelse med Kawasakien. Men primær grunnen til at det i dag ble Kawasaki fremfor KTM var regnvær som fungerer dårlig i kombinasjon med slitte TKC-80 dekk som står på KTM'en. Nye dekk ligger hjemme, men har ikke hatt tid til å legge om.

Sent fra min SM-G965F via Tapatalk
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by tshansen »

For de som ikke har byttet til en annen stil, kjører nå en litt annen stil på forumet enn de fleste er vant til. Dette kan lett byttes i kontrollpanelet. Default-temaet har avatarer på høyre side, alternativene har på venstre side.

Hvordan bytte utseende (tema/stil) på forumet:

Gå inn på pilen oppe ved brukernavnet deres - Brukerkontrollpanel - Systempreferanser og sett Min systemstil: til subsilver2.
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
intruder
Posts: 4285
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by intruder »

Akkurat nå vil jeg beklage at jeg har vært litt "psykisk all time high" i det siste,programfeil i hjernebarken kan føre til utagerende oppførsel.. :shock:
Og nå skal jeg teste tshansens resept og om jeg ikke lykkes... :evil: .. :smt032
User avatar
intruder
Posts: 4285
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by intruder »

tshansen wrote:Jeg legger meg langflat for publiken [emoji85] jeg skulle moderere vekk en dobbel post i dag morres som jeg selv hadde lagt ut i "hva gjør du akkurat nå" tråden!
Dette gjorde jeg via tapatalk, som bestemte seg for å permanent slette hele posten.

Jeg beklager selvfølgelig på det sterkeste, å vi har nå gjort det slik at dette ikke er mulig å tabbe seg ut på igjen! Heldigvis oppdaget vi dette i et slik emne og ikke en blogg osv :plystre

Håper gapestokk er rettferdig straff

Mvh
Gapestokk er en uting..vi henger deg opp i øyelokka og tvinger deg til å blunke til gamle kjerringer---men ikke mi.. :smt061
User avatar
mekkern
Posts: 5118
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by mekkern »

På eplebrettet finner jeg ikke lenger alternativer på stil.?? :-k
User avatar
intruder
Posts: 4285
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by intruder »

tshansen wrote:
For de som ikke har byttet til en annen stil, kjører nå en litt annen stil på forumet enn de fleste er vant til. Dette kan lett byttes i kontrollpanelet. Default-temaet har avatarer på høyre side, alternativene har på venstre side.

Hvordan bytte utseende (tema/stil) på forumet:

Gå inn på pilen oppe ved brukernavnet deres - Brukerkontrollpanel - Systempreferanser og sett Min systemstil: til subsilver2.

Hvorhen i all væla finn je system og subsilver 2..
Dere skjønner jeg langt overskrider hansens datakunnskaper .. :plystre
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by tshansen »

Da tror jeg alt skal være i orden? :-k
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
mekkern
Posts: 5118
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by mekkern »

Nå funker både Pc og eplebrett som før. :thumleft
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by tshansen »

Driver å kikker litt på ekstern SSD disk... Noen som har noen mening om hvilke som utpeker seg som langt bedre enn noe annet? Eventuelt hva prisklasse en bør legge seg på? :-k
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
intruder
Posts: 4285
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by intruder »

:lol: :lol: Jeg kjører altså på gammelmåten.. :D
eventuelle innsigelser rettes til min private sekretær.. :smt061 ...utenom kontortid... :smt008
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by supermons »

tshansen wrote:Driver å kikker litt på ekstern SSD disk... Noen som har noen mening om hvilke som utpeker seg som langt bedre enn noe annet? Eventuelt hva prisklasse en bør legge seg på? :-k
Prisklasse avgjøres vel litt av hvor stor du skal ha? Jeg har to eksterne Seagate-disker til backup, har oppført seg eksemplarisk begge to, og ingen av dem er nye.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by tshansen »

supermons wrote: Prisklasse avgjøres vel litt av hvor stor du skal ha? Jeg har to eksterne Seagate-disker til backup, har oppført seg eksemplarisk begge to, og ingen av dem er nye.
Jeg ser jo for meg at 1TB skal holde rikelig, men det er jo som med alt annet, mye vil ha mer og alltid kjekt med litt ekstra :-P Men har vanskelig for å se at jeg skal klare å bruke opp 1TB med det første? :-k
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4558
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Bikeridr »

tshansen wrote:
supermons wrote: Prisklasse avgjøres vel litt av hvor stor du skal ha? Jeg har to eksterne Seagate-disker til backup, har oppført seg eksemplarisk begge to, og ingen av dem er nye.
Jeg ser jo for meg at 1TB skal holde rikelig, men det er jo som med alt annet, mye vil ha mer og alltid kjekt med litt ekstra :-P Men har vanskelig for å se at jeg skal klare å bruke opp 1TB med det første? :-k
Da jeg filma 24/7 på NN-turen i 2016 ble det ganske nøyaktig 200GB med film i 1080/25 kvalitet. Det var 12 dager med film, så har du nå et grunnlag å gå ut fra :)
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by tshansen »

Bikeridr wrote: Da jeg filma 24/7 på NN-turen i 2016 ble det ganske nøyaktig 200GB med film i 1080/25 kvalitet. Det var 12 dager med film, så har du nå et grunnlag å gå ut fra :)
hmm.... jeg får 2 timer på 64 gigabyte med gopro og mye det samme på fotoapparat... men det er sikkert høyere bitrate på filmene enn du hadde på ditt kamera den gang.
Uansett, så er det ikke alt som blir tatt vare på, men er nok noe klipp jeg blir å ønske å ta vare på for senere bruk :-k
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Post Reply