ojda wrote:Denne "spotigheten" er ikke noe som er spunnet opp i mitt eget hode
Jeg hadde en liten samtale med selger om min oppfattelse av sykkelen efter pøvekjøringen, og da jeg fortalte at jeg opplevde den som mee sporty/leken utover kraftøkningen kunne han fortelle at salgssjefen deres (Thomas) hadde nevnt akurat det samme
Ideelt skulle man ønske at sykkelen hadde kjørt minst 5K før man fikk prøve den. Tror at man vil oppleve en livligere motor etter at den har noen km på ryggen.
Ser et stort potensiale
Når man får kloa i den og pumpa inn litt mer bensin enn den Euro-5 greia har den potensiale til å bli brutal.
Nå tviler jeg sterkt på at denne nymotens greiene med masse elektronikk og greier er bedre enn Betty med 178 000 på meteret... men hvis de er ringer fra Hamar...
Palma wrote:Nå tviler jeg sterkt på at denne nymotens greiene med masse elektronikk og greier er bedre enn Betty med 178 000 på meteret... men hvis de er ringer fra Hamar...
Sent fra min SM-A320FL via Tapatalk
Nei vi får heller kjøre rundt på hvær vår "gammal-GS" Palma
Palma wrote:Nå tviler jeg sterkt på at denne nymotens greiene med masse elektronikk og greier er bedre enn Betty med 178 000 på meteret... men hvis de er ringer fra Hamar...
Sent fra min SM-A320FL via Tapatalk
Nei vi får heller kjøre rundt på hvær vår "gammal-GS" Palma
Da var det slutt på moroa for i år.
Fulgte idag Helene til vinterens lune rede.
Nesten 22500km ble det i inn og utland med godt reisefølge
Takk for sessongen alle jeg har delt spor med i sommer, satser på flere godbiter neste sessong.
ojda wrote:Da var det slutt på moroa for i år.
Fulgte idag Helene til vinterens lune rede.
Nesten 22500km ble det i inn og utland med godt reisefølge
Takk for sessongen alle jeg har delt spor med i sommer, satser på flere godbiter neste sessong.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
22500 km i sesongen er jo innafor
Jeg må bare si "Hvil i fred", Helene
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg: http://www.kant1.no