Humor
Re: Humor
Palma, for meg så hørtes det ut som en advarsel kamuflert bak "sarkasme". Men Ok, klarte ikke å ta deg seriøs heller
Admin, hvilket innlegg tenkte du på da?
Palma, det admin skrev var ironi det! Admin for "Norges hyggeligste mc forum" trodde jeg bare var en som lagde bråk. Hyggelig sakt
Men for all del, jeg var aldri ute etter en unnskyldning. Det var en vits jeg reagerte på og tok det opp. At diskusjonen gikk så langt som det gjorde var mest fordi kommentarene som kom i etterkant som jeg ikke syntes var noe "filleting". Diskusjonen trengte ikke å strekke seg på flere sider. Det holder vel med at om en bruker syntes vitsen var ubehagelig, at det kunne blitt gjort noe med enn å vitse om at jeg faktisk sa ifra.
Det virker kanskje som om jeg har en slik sveis, det kan jeg garantere at jeg ikke har.
Admin, hvilket innlegg tenkte du på da?
Palma, det admin skrev var ironi det! Admin for "Norges hyggeligste mc forum" trodde jeg bare var en som lagde bråk. Hyggelig sakt
Men for all del, jeg var aldri ute etter en unnskyldning. Det var en vits jeg reagerte på og tok det opp. At diskusjonen gikk så langt som det gjorde var mest fordi kommentarene som kom i etterkant som jeg ikke syntes var noe "filleting". Diskusjonen trengte ikke å strekke seg på flere sider. Det holder vel med at om en bruker syntes vitsen var ubehagelig, at det kunne blitt gjort noe med enn å vitse om at jeg faktisk sa ifra.
Det virker kanskje som om jeg har en slik sveis, det kan jeg garantere at jeg ikke har.
-
- MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS - Location: Ænnebu, Vestfold
Ja dagen er jo blitt merkbart kortere, løvet gulner på trea, så det blir nok myye inne-tid nåmekkern wrote:Er vi allerede i PMS februar?????
Jeg plages aldri av den slags og er derfor klar for en krangel året rundtArcticTiger wrote:Ja dagen er jo blitt merkbart kortere, løvet gulner på trea, så det blir nok myye inne-tid nåmekkern wrote:Er vi allerede i PMS februar?????
Har heller ikke trær her, så jeg vet jo ikke hvilken årstid vi er i
-
- MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS - Location: Ænnebu, Vestfold
Du er Myye inne du dajhn wrote:Jeg plages aldri av den slags og er derfor klar for en krangel året rundtArcticTiger wrote:Ja dagen er jo blitt merkbart kortere, løvet gulner på trea, så det blir nok myye inne-tid nåmekkern wrote:Er vi allerede i PMS februar?????
Næ, ikke spesieltArcticTiger wrote:Du er Myye inne du dajhn wrote:Jeg plages aldri av den slags og er derfor klar for en krangel året rundtArcticTiger wrote:
Ja dagen er jo blitt merkbart kortere, løvet gulner på trea, så det blir nok myye inne-tid nå
- kvase
- MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 21/22 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/ - Contact:
[youtube][/youtube]
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
- Palma
- MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod. - Location: Tjura
[emoji1787][emoji1787][emoji1787]
Sent fra min SM-A320FL via Tapatalk
Sent fra min SM-A320FL via Tapatalk
- DrGreve
- Moderator
- MC: Honda VFR800 ABS 2005
Dagens humor fra virkeligheten
Ser at språkrådet ber om mer makt for å unngå tullete navn som OsloMet og lignende.
Da ranværingene på slutten av 80-tallet sendte inn de første dokumentene til Kulturdepartementet ang ACR, fikk de en indignert brev fra Språkrådet om at det var fryktelig å kalle en norsk idrettsanlegg for Arctic Circle Raceway. Som den forståelsesfulle og høflige fyren Øystein B (en av pådriverne) er så sendte han svar tilbake til og gjorde de oppmerksom på at vi skulle bygge motorbane i et gammelt dagbrudd for jernmalm, og spurte om Språkrådet syntes at Jernbanen var et greit navn..?
Han fikk aldri noe svar tilbake
Ser at språkrådet ber om mer makt for å unngå tullete navn som OsloMet og lignende.
Da ranværingene på slutten av 80-tallet sendte inn de første dokumentene til Kulturdepartementet ang ACR, fikk de en indignert brev fra Språkrådet om at det var fryktelig å kalle en norsk idrettsanlegg for Arctic Circle Raceway. Som den forståelsesfulle og høflige fyren Øystein B (en av pådriverne) er så sendte han svar tilbake til og gjorde de oppmerksom på at vi skulle bygge motorbane i et gammelt dagbrudd for jernmalm, og spurte om Språkrådet syntes at Jernbanen var et greit navn..?
Han fikk aldri noe svar tilbake