Bjerknez - Kampen med kaloriene

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
ashland
U-Svingen
Posts: 2632
Joined: 11 Oct 2015 20:11
MC: BMW R1250GS Rally -22
KTM 690 Enduro R -20
Location: Halden

Re: Bjerknez - Det nærmer seg...

Post by ashland »

Grattis Hr. B \:D/ \:D/
fun is not a straight line
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Bjerknez - Det nærmer seg...

Post by Tommas »

Da er det bare å fyre opp mopeden :thumleft
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Bjerknez - Det nærmer seg...

Post by JK95 »

Husk å kjør pent i 30- og 40-soner nå da, onkel blå står ofte ved skoler :-# :lol:
Bjerknez

Re: Bjerknez - Det nærmer seg...

Post by Bjerknez »

Å vips... der var jeg eier av førerkort igjen :thumleft

I morgen tar jeg nok muligens Tempoen på jobb. Å til dere som har satt bort sykkelen for sesongen: Jeg kjører vertfall på jobb med to hjul! 8)
User avatar
hakhap
Mr Illustrator
Posts: 2929
Joined: 06 Oct 2015 06:50
MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Location: Buskerud
Contact:

Re: RE: Re: Bjerknez - Det nærmer seg...

Post by hakhap »

Bjerknez wrote:Å til dere som har satt bort sykkelen for sesongen: Jeg kjører vertfall på jobb med to hjul! 8)
Ja du har vel litt å ta igjen :D

misspelling with autocorrect
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Image
Bjerknez

Re: RE: Re: Bjerknez - Det nærmer seg...

Post by Bjerknez »

hakhap wrote:
Bjerknez wrote:Å til dere som har satt bort sykkelen for sesongen: Jeg kjører vertfall på jobb med to hjul! 8)
Ja du har vel litt å ta igjen :D

misspelling with autocorrect
Hehe, vi får se... foreløpig kan jeg vel ikke akkurat si at jeg lider av noe PMS. Mulig det endrer seg i takt med tiden frem mot sommeren, men at det blir noen turer til neste år også er helt sikkert. Det blir vertfall garantert EN vestlandstur. Den er spikret :thumleft
Bjerknez

Re: Bjerknez - Kampen med kaloriene

Post by Bjerknez »

I morgen er det to uker siden jeg startet min noe brutale faste/slankeperiode. I skrivende stund har jeg gått ned 7.4 kg. Kaloriinntaket har vert litt mindre enn planlangt da det viser seg at jeg har målt opp Herbalife dosene feil. Så det har i følge mine målinger ligget på 550 kalorier om dagen. Ved siden av litt fysisk arbeid på jobben og turer med bikkja etc. Så har det tatt bra på for å si det pent.

Men det funker, og da ser jeg ingen grunn til å øke kaloriintaket ennå. Jeg merker jeg lever på reservene.en og en halv måned til så skal jeg i teorien ha klart 30 kg. Klarer jeg 30 kg. På to måneder er dette ny personlig rekord. Men av erfaring så går det treigere mot slutten.

Men en ting er sikkert. Det er motiverende når man ser de gamle klærne man har arkivert for hendelsen begynner gradvis og passe. =D>

Men ny kjøredress til sommeren blir nok nødvendig for å si det pent. Kabskje jeg til og med kommer til å gli inn i en kondomdress i skinn? :D
Å hvor mye bedre aks får jeg med bimmern med 30kg. Mindre?

Spørsmålene er mange...
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Bjerknez - Kampen med kaloriene

Post by Tommas »

Rundt regnet så gir det samme effekt som om du hadde 20Hk mer, og det skal merkes ganske bastant 8)

Kjør pent :lol:
Bjerknez

Re: Bjerknez - Kampen med kaloriene

Post by Bjerknez »

Tommas wrote:Rundt regnet så gir det samme effekt som om du hadde 20Hk mer, og det skal merkes ganske bastant 8)

Kjør pent :lol:
Tøft :lol:

Kanskje fortsette til jeg har gått ned 40 kg. Kanskje? Fikk faktisk litt lyst...
Men da havner jeg faktisk under idealvekten min... og så små klær har jeg ikke i skapet :lol:

Det er noe med det, når man først er i gang og har pint seg såpass over lang tid, så er det liksom lettere og holde drivet oppe. Men tenker pipa får en annen lyd om en måned eller to :redface
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Bjerknez - Kampen med kaloriene

Post by JK95 »

Hadde sikkert tålt å miste 10-15kg delv, men ikke pokker om jeg gjør det på en mnd [-( Men moro at noen får det til :thumleft
Bjerknez

Re: Bjerknez - Kampen med kaloriene

Post by Bjerknez »

JK95 wrote:Hadde sikkert tålt å miste 10-15kg delv, men ikke pokker om jeg gjør det på en mnd [-( Men moro at noen får det til :thumleft
Ja det er motiverende når man nærmest ser kiloene rase 8)
Ikke den sunneste måten, men faste har jeg hørt skal være sundt. Kanskje ikke over så lang tid dog :redface
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Bjerknez - Kampen med kaloriene

Post by JK95 »

Bjerknez wrote:
JK95 wrote:Hadde sikkert tålt å miste 10-15kg delv, men ikke pokker om jeg gjør det på en mnd [-( Men moro at noen får det til :thumleft
Ja det er motiverende når man nærmest ser kiloene rase 8)
Ikke den sunneste måten, men faste har jeg hørt skal være sundt. Kanskje ikke over så lang tid dog :redface
Det tror jeg på, fruen jobber med det samme :thumleft
Deler samtidig min mentalitet om saken;
Image
Bjerknez

Re: Bjerknez - Kampen med kaloriene

Post by Bjerknez »

Stemmer bra den der :lol:
Gleder meg allerede til å hugge innpå en Pizza på Peppes, helt alene, med en pils eller to til. \:D/
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3185
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Bjerknez - Kampen med kaloriene

Post by Kant1 »

Bjerknez wrote:Stemmer bra den der :lol:
Gleder meg allerede til å hugge innpå en Pizza på Peppes, helt alene, med en pils eller to til. \:D/

Nesten så jeg er frista til å sende deg noen ytterst smakfulle Sundepølser, bare for å lokke deg ut i "uløkka" :lol: :lol: :lol:
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
Bjerknez

Re: Bjerknez - Kampen med kaloriene

Post by Bjerknez »

Kant1 wrote:
Bjerknez wrote:Stemmer bra den der :lol:
Gleder meg allerede til å hugge innpå en Pizza på Peppes, helt alene, med en pils eller to til. \:D/

Nesten så jeg er frista til å sende deg noen ytterst smakfulle Sundepølser, bare for å lokke deg ut i "uløkka" :lol: :lol: :lol:
Da åker dem i såfall rett i fryseren og blir dratt frem den dagen det skal feires :thumleft
Send i vei Onkel :thumleft
Locked