Alpetur September 2018

Diskutèr kjøreruter og veivalg i norge og utlandet.
voodoodoo
Posts: 453
Joined: 30 Oct 2015 21:50
MC: Suzuki Hayabusa 2013

Re: RE: Re: Alpetur September 2018

Post by voodoodoo »

mekkern wrote:Jaggu hadde køddane «justert» vaktlista for å itjevne antall vakter. :evil:

Så jeg treffer 6-13 sept.

Men satser på å deale ei vakt m en kollega. :-k
Jeg håper dette går i orden- så jeg melder meg på jeg.
(Får ta en sykkel som ikke drøsser deler) 8)
Flott,
Hvis du legger meg til på Facebook så har vi egen gruppe med info om turen der.

Vegar Eggan

Life’s barely long enough to get good at one thing. So be careful what you get good at.
I dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it.
voodoodoo
Posts: 453
Joined: 30 Oct 2015 21:50
MC: Suzuki Hayabusa 2013

Re: Alpetur September 2018

Post by voodoodoo »

Da er vi oppe i 11 påmeldte til tur 5-12/9 2018 og godt i rute mht. å nå målet med minimum 17 stykker.. \:D/

Hvis det er flere som har lyst så er det bare å hive seg med... Schaaf har nettopp laget en liten oppsummering av sin tur til samme område i 2015 :thumleft

I dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it.
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Alpetur September 2018

Post by mekkern »

Ja da er septemberturen til "fjell og daler" i syd-tyrol betalt for motorsykkel og flyreisen for fører i box og betalt. \:D/

jaggu tror jeg resten av vinteren blir lang gitt... :lol:
voodoodoo
Posts: 453
Joined: 30 Oct 2015 21:50
MC: Suzuki Hayabusa 2013

Re: Alpetur September 2018

Post by voodoodoo »

mekkern wrote:Ja da er septemberturen til "fjell og daler" i syd-tyrol betalt for motorsykkel og flyreisen for fører i box og betalt. \:D/

jaggu tror jeg resten av vinteren blir lang gitt... :lol:
Husk at du må jobbe litt med locktite og låsetråd [-X [-X
I dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it.
voodoodoo
Posts: 453
Joined: 30 Oct 2015 21:50
MC: Suzuki Hayabusa 2013

Re: Alpetur September 2018

Post by voodoodoo »

Har oppdatert første post med mer info om turen... :thumleft
I dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it.
voodoodoo
Posts: 453
Joined: 30 Oct 2015 21:50
MC: Suzuki Hayabusa 2013

Re: Alpetur September 2018

Post by voodoodoo »

Da er turen satt og den 5 Sept Setter 23 glade gutter seg på flyet til Munchen hvorpå vi henter ut syklene og ruller ned til Collepietra like utenfor Bolzano. Der skal 6 hele dager nytes med turer på kryss og tvers i dolomittene og omegn før kursen settes nordover samme vei som vi kom.. Kan nesten ikke vente på at sommeren skal ta slutt \:D/
I dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it.
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Alpetur September 2018

Post by mekkern »

voodoodoo wrote:Da er turen satt og den 5 Sept Setter 23 glade gutter seg på flyet til Munchen hvorpå vi henter ut syklene og ruller ned til Collepietra like utenfor Bolzano. Der skal 6 hele dager nytes med turer på kryss og tvers i dolomittene og omegn før kursen settes nordover samme vei som vi kom.. Kan nesten ikke vente på at sommeren skal ta slutt \:D/
Ja dette blir en fin start på høsten-men NÅ er jeg klar for våren først jeg da... :smt039
Post Reply