MC-forumet.no

Norges hyggeligste MC-forum
Det er nå 19 nov 2017 13:14

Alle klokkeslett er UTC+01:00

Legg inn nytt emne  Svar på emne  [ 411 innlegg ]  Gå til side Forrige 124 25 26 27 28
Forfatter Melding
Legg innLagt inn: 13 nov 2017 17:52 

MC: 1992 Suzuki Intruder 750
Palma skrev:
Da må jeg bare si høyt og tydelig KREMT. Dette liker vi ikke. Det blir ikke sessong uten å starte den med pølsekokertreffet i Andebua. Overdra Mekka, overdra pølsekoker, overdra pølsetreff... Er det noe du har behov for å snakke om eller???
Sånn, det var de litt flåsete replikkene.
Så til alvoret. Jeg mente hvert ord.. Men for å si litt til så er det jo endel begivenheter og familiegreier som av og til må gå foran mc-hobbyen. Så du blir nok tilgitt ArcticTiger :thumleft

Men et pølsekokeråpningstreff en eller annen plass bør det bli.. :-k

Hva med et pølsetreff på Finnskauen en plass , Palma ?.....Spørger kun ..... :mrgreen: :smt119

Toppen

Legg innLagt inn: 13 nov 2017 18:02 
Brukeravatar

MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n"
intruder skrev:
Hva med et pølsetreff på Finnskauen en plass , Palma ?.....Spørger kun ..... :mrgreen: :smt119

På Finnskogen eller omegn er det alltids muligheter, men nå har'n Gielas fått trillet en ball over på sin banehalvdel... \:D/

Toppen

Legg innLagt inn: 15 nov 2017 00:24 

MC: -16 Ducati Multistrada 1200 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-00 Yamaha TT600R
Sted: Hillsboro, Wisconsin, USA.
Grrrattttlere med ny "mottor-sykkel" Jompa :D Klart du er velkommen i Mekka :thumleft Men jeg ser gjerne at du parkerer sykkern nede på E6 :roll:
Det fine med den der sykkern, er at når den er klar for resirkulering, så er det nok mettall i den til å lage to Kawaer \:D/

Fårøvrig så har jeg vært en tur sørover til Ande-bua i helga. Hovedærendet med turen var selvfølgelig å strekke opp Gielas, så han skulle skjønne alvåret [-X
Og som den kloke sjel han er, så tok han pointet ganske fort og sa et rungende JA! til å arrangere Pølse-koker-treff til Våren -18 :D :D
Det eneste forbehold han tok, var at han ville bestemme datoen sjæl. Men det blir sist i Appril, slik tradisjonen tilsier.
Og stedet blir han nok og å komme tilbake til.

Så da håper jeg at Skaftern, Palma og dere andre engstelige nå finner roen. Pølse-Koker-Treffet går sin gang neste år og :D :D :thumleft

Toppen

Legg innLagt inn: 15 nov 2017 01:11 
Brukeravatar

MC: BMW R1200GSA
Sted: Sandefjord
ArcticTiger skrev:

Fårøvrig så har jeg vært en tur sørover til Ande-bua i helga. Hovedærendet med turen var selvfølgelig å strekke opp Gielas, så han skulle skjønne alvåret [-X
Og som den kloke sjel han er, så tok han pointet ganske fort og sa et rungende JA! til å arrangere Pølse-koker-treff til Våren -18 :D :D
Det eneste forbehold han tok, var at han ville bestemme datoen sjæl. Men det blir sist i Appril, slik tradisjonen tilsier.

?? Vet du ikke drekker særlig mye ad gangen Gaute - har du røyka mer enn 'sokka dine' nå?? :D
Angående dato blir det 21. eller 28. April.
Må sjekke med grunneier, men (pølse-)treff blir dét :thumleft

Toppen

Legg innLagt inn: 15 nov 2017 10:05 
Bamsefar
Brukeravatar

MC: Nåværende: 2015. Triumph Explorer 1200 igjen
Sted: Kristiania
Gielas skrev:
ArcticTiger skrev:

?? Vet du ikke drekker særlig mye ad gangen Gaute - har du røyka mer enn 'sokka dine' nå?? :D
Shipp ohoy Jonne-gutt.
Har tatt en liten inspeksjon av området før vi returnerer hjem sjøveien ;-)Bilde

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

2016:28k, 15: 22k, 14: 24k, 13: 25k, 12: 19k, 11: 9k. Dekkbytte på:57570

Toppen

Legg innLagt inn: 15 nov 2017 15:20 

MC: -16 Ducati Multistrada 1200 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-00 Yamaha TT600R
Sted: Hillsboro, Wisconsin, USA.
Gielas skrev:
ArcticTiger skrev:

Men Gielas da :roll: Du vet jo at jeg slutta å røyke da jeg var 14 år :thumleft
Og siden jeg er naturlig Høy (1.96 m) så trenger jeg ikke slike sterke ugress-stimulater heller [-X Det eneste stimulat jeg er avhengig av, det er en tur på Ducen i ny og ne det, for det er sterkt vanedannende :D :thumleft

Toppen

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Legg inn nytt emne  Svar på emne  [ 411 innlegg ]  Gå til side Forrige 124 25 26 27 28

Alle klokkeslett er UTC+01:00