Mc-Forumet trackday

Informasjon om MC relaterte treff og begivenheter.
Bjerknez

Re: Mc-Forumet trackday

Post by Bjerknez »

Trenger ikke slikt kurs jeg. 8) =D>
User avatar
hakhap
Mr Illustrator
Posts: 2929
Joined: 06 Oct 2015 06:50
MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Location: Buskerud
Contact:

Re: RE: Re: Mc-Forumet trackday

Post by hakhap »

Bjerknez wrote:Trenger ikke slikt kurs jeg. 8) =D>
Er ikke et kurs

misspelled with auto correct
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Image
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: Mc-Forumet trackday

Post by Trondgv »

inunf wrote:Jeg kan fikse banedag i Malmedalen bortimot når som helst i løpet av sesongen. Trenger ikke være mange, 5-20 er ideelt. Pris kan bli ned mot 200 kr per pers. Ikke verdens kuleste bane, men absolutt en fin mulighet til å utfolde seg litt friere enn på veien. Kan det være interessant?

Beliggenhet ca. 15 min fra Molde: https://www.google.no/maps/dir//62.7968 ... 305,15.25z
Hadde det ikke vært for at det var langt faen i vold hadde jeg deltatt på dette. Kan muligens kombineres med en lengre tur da. Vis det er nok interesserte så burde det være realistisk med medlemmer herfra?

Må bare få på plass Fjord Motorpark nå, da kjøper jeg banesykkel på dagen. :evil:
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Mc-Forumet trackday

Post by tshansen »

Molde er jo bare 7 timer unna :lol: Det er jo bare en kort arbeidsdag ;-)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Mc-Forumet trackday

Post by JK95 »

LordShaft wrote:Molde er jo bare 7 timer unna :lol: Det er jo bare en kort arbeidsdag ;-)
Støttes! Alternativt er Åre sikkert to timer kjøring fra Trondheim og over svenskegrensa, så Molde blir nok kortest da :thumleft
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: Mc-Forumet trackday

Post by Trondgv »

Sant nok, men jeg har en lignende bane som ligger rett utenfor Haugesund hvor det arrangeres banekjøring for MC i begynnelsen av hver sesong i regi av Skudesnes MC Klubb. Da blir det litt overkill å kjøre til Molde, men hadde selvsagt svingt innom hadde jeg vært på tur i nærheten. :thumleft
User avatar
hakhap
Mr Illustrator
Posts: 2929
Joined: 06 Oct 2015 06:50
MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Location: Buskerud
Contact:

Re: Mc-Forumet trackday

Post by hakhap »

Ikke noe i veien for å organisere lokale men hvis vi skal få med flest mulig må vi finne noe som er passe avstand for de fleste.

Jeg svinger gjerne forbi Molde men ikke på en dag med reise til og fra banen [-( , men med noen dager til rådighet kan kanskje de fleste få med seg en tur til en bane ( eks ACR, Rudskogen, Gotland Ring, Gelleråsen Karlskoga, Ring Knutstorp mfl) men da kreves det flere og mere planlegging.

Jeg kan godt prøve å finne ut litt mere men det blir til å planlegge for 2018 sesongen da isteden hvis folk er intresert.

Eks. https://gotlandring.com/private/bike-track-days/
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Image
inunf
Posts: 4909
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: Mc-Forumet trackday

Post by inunf »

Bruker ikke den høst-turen til Snikkeren å gå forbi her (ish)? Banedag i Malmedalen kunne kanskje vært et innslag på noe slikt? Skjønner godt at det blir lang reisevei for de fleste av dere, men tilbudet står ihvertfall :)
User avatar
ashland
U-Svingen
Posts: 2632
Joined: 11 Oct 2015 20:11
MC: BMW R1250GS Rally -22
KTM 690 Enduro R -20
Location: Halden

Re: Mc-Forumet trackday

Post by ashland »

Molde er ikke så langt unna ;-) Kjørte Halden - Mo I Rana - Halden for to år siden, omtrent 220mil. For å delta på Senior MC sitt førerutviklings kurs på ACR, det var ingen problem, så lenge enn tar det som en tur :thumleft

For de fleste blir det en transport etappe til å fra banen
Da burde kanskje være ett to dagers event?
fun is not a straight line
Bjerknez

Re: Mc-Forumet trackday

Post by Bjerknez »

Jeg skal til Molde i midten av juli. Kan være interresant hvis det passer seg og forsikringsselskapet (gjensidige) sier go :thumleft
inunf
Posts: 4909
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: Mc-Forumet trackday

Post by inunf »

Bumper denne jeg. Hvis noen skal på tur i sona her er det bare å ta kontakt, så kan vi sikkert få til noe banekjøring :thumleft
Bjerknez wrote:Jeg skal til Molde i midten av juli. Kan være interresant hvis det passer seg og forsikringsselskapet (gjensidige) sier go :thumleft
Det er bare å komme :)
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Mc-Forumet trackday

Post by JK95 »

inunf wrote:Bumper denne jeg. Hvis noen skal på tur i sona her er det bare å ta kontakt, så kan vi sikkert få til noe banekjøring :thumleft
Bjerknez wrote:Jeg skal til Molde i midten av juli. Kan være interresant hvis det passer seg og forsikringsselskapet (gjensidige) sier go :thumleft
Det er bare å komme :)
Sier det samme om trøndelag, kan sikker få til Molanda å, litt over svenskegrensa, så lenge det er helg :thumleft Like sikkert er det ikke at jeg kan delta :-#
User avatar
Spiritofwinter
Posts: 1633
Joined: 11 Oct 2015 23:19
MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt
Location: Ørsta

Re: Mc-Forumet trackday

Post by Spiritofwinter »

inunf wrote:Bumper denne jeg. Hvis noen skal på tur i sona her er det bare å ta kontakt, så kan vi sikkert få til noe banekjøring :thumleft
Bjerknez wrote:Jeg skal til Molde i midten av juli. Kan være interresant hvis det passer seg og forsikringsselskapet (gjensidige) sier go :thumleft
Det er bare å komme :)
Hadde dessverre ikke mulighet til å komme på åpen dag for noen uker siden, men ikke utenkelig at jeg kunne tatt meg en tur i løpet av sommeren, er jo bare et par time kjøring om jeg treffer fergene [emoji14]

Å ikke utenkelig at @Snikkeren vil være med på turen [emoji6]


Sent from my iPad using Tapatalk
inunf
Posts: 4909
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: Mc-Forumet trackday

Post by inunf »

Kom kom! :D

Det er flere fra Ålesund som bruker å komme. Faktisk ofte det er flere fra Ålesund enn Molde på trening. Det er jo bare litt lenger for dere ;-)
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Mc-Forumet trackday

Post by tshansen »

inunf wrote:Kom kom! :D

Det er flere fra Ålesund som bruker å komme. Faktisk ofte det er flere fra Ålesund enn Molde på trening. Det er jo bare litt lenger for dere ;-)
Gir deg en lyd neste gang jeg skal oppover på dine kanter :thumleft Bror min blir å kjøpe sykkel straks, så det er ikke umulig at det blir langt flere turer i området der oppe også etterhvert :thumleft Da skal det legges inn litt banetrening
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Post Reply