Lindesnes 2017 21-23 April - Mission accomplished!

Informasjon om MC relaterte treff og begivenheter.
Tommas
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Lindesnes 2017 21-23 April - Hytter bestilt

Post by Tommas »

Okda wrote:Dette skjer i Lyngdal den 22. april om det er interesse for denslagelsen.... trenger jo ikke bruke hele dagen - bare svinge innom på rette tidspunkt 8)

http://lyngdalsavis.no/kultur/nyopprust ... re/19.5594

:thumleft
Bjerknez

Post by Bjerknez »

Ser for meg en utepils i lyngdal med taxi tilbake til hytta den kvelden... 8)
Okda
MC: FJR 1300

Post by Okda »

Bjerknez wrote:Ser for meg en utepils i lyngdal med taxi tilbake til hytta den kvelden... 8)
Med de temperaturene de melder den helga ville jeg nok heller satse på Lindenses Havhotell, du kan nok sitte ute der også om du vil, men - det ligger i Spangreid av alle steder så det er "halve turen" og det innsparte på drosjeregninga kan jo brukes på øl og virkelig god mat som de har der....

http://www.havhotellet.no/
OkDa
Fjr 1300
Bjerknez

Post by Bjerknez »

Okda wrote:
Bjerknez wrote:Ser for meg en utepils i lyngdal med taxi tilbake til hytta den kvelden... 8)
Med de temperaturene de melder den helga ville jeg nok heller satse på Lindenses Havhotell, du kan nok sitte ute der også om du vil, men - det ligger i Spangreid av alle steder så det er "halve turen" og det innsparte på drosjeregninga kan jo brukes på øl og virkelig god mat som de har der....

2.7 mil i maxi taxi med 7-8 mann tror jeg vel kanskje utgjør et beløp pr. snute de fleste kan leve med. Men uansett... bare et løst forslag. Av erfaring så blir disse drøvtygd og spyttet fortere enn svint :lol:

Men er jo trivelig på hytten også. :thumleft
Okda
MC: FJR 1300

Post by Okda »

Bjerknez wrote:
Okda wrote:

2.7 mil i maxi taxi med 7-8 mann tror jeg vel kanskje utgjør et beløp pr. snute de fleste kan leve med. Men uansett... bare et løst forslag. Av erfaring så blir disse drøvtygd og spyttet fortere enn svint :lol:

Men er jo trivelig på hytten også. :thumleft

For all del - ta gjerne turen til Lyngdal ;-) :) Ny pub åpnet i går :) "Fat Tire Garage", Skal du absolutt sitte ute kan du prøve Jonas B Gundersen - Pizza, men jeg ville jo også bare peke på en mulighet som ligger i grei nærhet og som kan lage virkelig god mat som de som kommer langveisfra ikke vet så mye om...
OkDa
Fjr 1300
Tommas

Post by Tommas »

Jeg tipper at vi kommer ramlende inn til hytta fra tur akkurat tidsnok til å fyre grillen og åpne øl'en 8)
Bjerknez

Post by Bjerknez »

Tommas wrote:Jeg tipper at vi kommer ramlende inn til hytta fra tur akkurat tidsnok til å fyre grillen og åpne øl'en 8)
Ja, jeg må nok si meg enig der. Er ganske typisk og ramle inn i "siste liten". Synes det er overraskende ofte vi har måttet vri ekstra på rulla for å rekke ØL-salget før stengetid på våre turer så langt :lol:
JK95
MC: Uvisst pr dd

Post by JK95 »

Bjerknez wrote:
Tommas wrote:Jeg tipper at vi kommer ramlende inn til hytta fra tur akkurat tidsnok til å fyre grillen og åpne øl'en 8)
Ja, jeg må nok si meg enig der. Er ganske typisk og ramle inn i "siste liten". Synes det er overraskende ofte vi har måttet vri ekstra på rulla for å rekke ØL-salget før stengetid på våre turer så langt :lol:
Er det ikke kos å avslutte med litt "aktpågivende og hensynsfull" kjøring?
Bjerknez

Post by Bjerknez »

JK95 wrote:
Bjerknez wrote:
Er det ikke kos å avslutte med litt "aktpågivende og hensynsfull" kjøring?
Nei... jeg liker å vri litt ekstra på rulla de siste meterene :lol:
Bjerknez

Post by Bjerknez »

Foreløpig ser værmeldingene veldig gode ut til neste helg :thumleft
Vi kommer nok ikke til å svette ihjel, men ellers ser det bra ut... 8)
Tommas

Post by Tommas »

Haha, yr.no sier stiv kuling på lørdag.

Men det blir sol :thumleft
Bjerknez

Post by Bjerknez »

Tommas wrote:Haha, yr.no sier stiv kuling på lørdag.

Men det blir sol :thumleft
en lubben mann på en S1000R skal nok klarer og holde seg på veien med en samlet totalvekt på rundt 350kg. (inkludert bagasje) :lol:
Busa Trond
Quizmaster

Post by Busa Trond »

Når er det vi blåser nedover på fredag!
Tommas

Post by Tommas »

Busa Trond wrote:Når er det vi blåser nedover på fredag!

Jeg tar dagen fri, så er relativt fleks. Så for meg 09:30'ish fra Drammen?
Toven
MC: 2021 MT-09 SP

Post by Toven »

Kanskje det står noen langs veien å vinker med et flagg i år igjen.. man vet aldri hva disse telemarkingene finner på :-# 8)
Post Reply