Okda wrote:Dette skjer i Lyngdal den 22. april om det er interesse for denslagelsen.... trenger jo ikke bruke hele dagen - bare svinge innom på rette tidspunkt
http://lyngdalsavis.no/kultur/nyopprust ... re/19.5594
Lindesnes 2017 21-23 April - Mission accomplished!
Re: Lindesnes 2017 21-23 April - Hytter bestilt
Ser for meg en utepils i lyngdal med taxi tilbake til hytta den kvelden...
Med de temperaturene de melder den helga ville jeg nok heller satse på Lindenses Havhotell, du kan nok sitte ute der også om du vil, men - det ligger i Spangreid av alle steder så det er "halve turen" og det innsparte på drosjeregninga kan jo brukes på øl og virkelig god mat som de har der....Bjerknez wrote:Ser for meg en utepils i lyngdal med taxi tilbake til hytta den kvelden...
http://www.havhotellet.no/
OkDa
Fjr 1300
Fjr 1300
2.7 mil i maxi taxi med 7-8 mann tror jeg vel kanskje utgjør et beløp pr. snute de fleste kan leve med. Men uansett... bare et løst forslag. Av erfaring så blir disse drøvtygd og spyttet fortere enn svintOkda wrote:Med de temperaturene de melder den helga ville jeg nok heller satse på Lindenses Havhotell, du kan nok sitte ute der også om du vil, men - det ligger i Spangreid av alle steder så det er "halve turen" og det innsparte på drosjeregninga kan jo brukes på øl og virkelig god mat som de har der....Bjerknez wrote:Ser for meg en utepils i lyngdal med taxi tilbake til hytta den kvelden...
Men er jo trivelig på hytten også.
Bjerknez wrote:2.7 mil i maxi taxi med 7-8 mann tror jeg vel kanskje utgjør et beløp pr. snute de fleste kan leve med. Men uansett... bare et løst forslag. Av erfaring så blir disse drøvtygd og spyttet fortere enn svintOkda wrote:Med de temperaturene de melder den helga ville jeg nok heller satse på Lindenses Havhotell, du kan nok sitte ute der også om du vil, men - det ligger i Spangreid av alle steder så det er "halve turen" og det innsparte på drosjeregninga kan jo brukes på øl og virkelig god mat som de har der....Bjerknez wrote:Ser for meg en utepils i lyngdal med taxi tilbake til hytta den kvelden...
Men er jo trivelig på hytten også.
For all del - ta gjerne turen til Lyngdal Ny pub åpnet i går "Fat Tire Garage", Skal du absolutt sitte ute kan du prøve Jonas B Gundersen - Pizza, men jeg ville jo også bare peke på en mulighet som ligger i grei nærhet og som kan lage virkelig god mat som de som kommer langveisfra ikke vet så mye om...
OkDa
Fjr 1300
Fjr 1300
Jeg tipper at vi kommer ramlende inn til hytta fra tur akkurat tidsnok til å fyre grillen og åpne øl'en
Ja, jeg må nok si meg enig der. Er ganske typisk og ramle inn i "siste liten". Synes det er overraskende ofte vi har måttet vri ekstra på rulla for å rekke ØL-salget før stengetid på våre turer så langtTommas wrote:Jeg tipper at vi kommer ramlende inn til hytta fra tur akkurat tidsnok til å fyre grillen og åpne øl'en
Er det ikke kos å avslutte med litt "aktpågivende og hensynsfull" kjøring?Bjerknez wrote:Ja, jeg må nok si meg enig der. Er ganske typisk og ramle inn i "siste liten". Synes det er overraskende ofte vi har måttet vri ekstra på rulla for å rekke ØL-salget før stengetid på våre turer så langtTommas wrote:Jeg tipper at vi kommer ramlende inn til hytta fra tur akkurat tidsnok til å fyre grillen og åpne øl'en
Nei... jeg liker å vri litt ekstra på rulla de siste metereneJK95 wrote:Er det ikke kos å avslutte med litt "aktpågivende og hensynsfull" kjøring?Bjerknez wrote:Ja, jeg må nok si meg enig der. Er ganske typisk og ramle inn i "siste liten". Synes det er overraskende ofte vi har måttet vri ekstra på rulla for å rekke ØL-salget før stengetid på våre turer så langtTommas wrote:Jeg tipper at vi kommer ramlende inn til hytta fra tur akkurat tidsnok til å fyre grillen og åpne øl'en
Foreløpig ser værmeldingene veldig gode ut til neste helg
Vi kommer nok ikke til å svette ihjel, men ellers ser det bra ut...
Vi kommer nok ikke til å svette ihjel, men ellers ser det bra ut...
Haha, yr.no sier stiv kuling på lørdag.
Men det blir sol
Men det blir sol
en lubben mann på en S1000R skal nok klarer og holde seg på veien med en samlet totalvekt på rundt 350kg. (inkludert bagasje)Tommas wrote:Haha, yr.no sier stiv kuling på lørdag.
Men det blir sol
-
- Quizmaster
Når er det vi blåser nedover på fredag!
Busa Trond wrote:Når er det vi blåser nedover på fredag!
Jeg tar dagen fri, så er relativt fleks. Så for meg 09:30'ish fra Drammen?
Kanskje det står noen langs veien å vinker med et flagg i år igjen.. man vet aldri hva disse telemarkingene finner på