xyvind's blogg [BMW R1200GS Adventure]

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
hakhap
Mr Illustrator
Posts: 2929
Joined: 06 Oct 2015 06:50
MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Location: Buskerud
Contact:

Re: xyvind's blogg - et problemfritt avbrekk i gode venners lag [Still going strong]

Post by hakhap »

Au faen god bedring

misspelled with auto correct
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Image
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4560
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: xyvind's blogg - et problemfritt avbrekk i gode venners lag [Still going strong]

Post by Bikeridr »

Men i helvete da mann..
God bedring. Høres også ut til at det blir en taxikusk mindre i bygda di en stund fremover.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: xyvind's blogg - et problemfritt avbrekk i gode venners lag [Still going strong]

Post by tshansen »

Ikke bra, ikke bra i det hele tatt! Håper de finner sjåføren som meide deg ned [emoji15] sykkel, hjelm, kjøreklær og alt annet dekker forsikringen, ikke tenk på det! Helsen derimot, den har du bare en av! Godt å høre det står etter forholdene bra til [emoji106]
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: xyvind's blogg - et problemfritt avbrekk i gode venners lag [Still going strong]

Post by Trondgv »

Det er noe dritt..Hjelmen vil nok forsikringselskapet ditt at du skal bytte uansett, også klærne om de har antydning til skader, sånn var det hos meg..

God bedring!!
freddy123
Posts: 1775
Joined: 05 Oct 2015 20:11
MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing

Re: xyvind's blogg - et problemfritt avbrekk i gode venners lag [Still going strong]

Post by freddy123 »

Usssjjj.... blir irritert av å lese det her.... at folk fortsatt finner på å stikke ifra, god bedring.


Sent from my iPad using Tapatalk
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: xyvind's blogg - et problemfritt avbrekk i gode venners lag [Still going strong]

Post by Toven »

Fytti helvete, kjedelig å lese! God bedring!
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9147
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: xyvind's blogg - et problemfritt avbrekk i gode venners lag [Still going strong]

Post by ojda »

Kjipt å høre xyvind, satser på at du kommer med gode nyheter etter scanningen i morgen :thumleft
Å jeg håper virkelig de finner sjåføren i bilen som traff deg, sånne skal ikke gå løse :evil:

Sykkel og utstyr ordner forsikringen :)
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
Palma
Posts: 4744
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: xyvind's blogg - et problemfritt avbrekk i gode venners lag [Still going strong]

Post by Palma »

Nå begynner det å bli mange som burde fulgt kalenderen istede for været. Men uansett veldig leit. For en pikk som stikker av[emoji49] .
scanninga får du se på som et pluss, så får du dokumentert at toppen er ok. Uansett god bedring.

Sendt herifra!
User avatar
Tommas
Posts: 5892
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: xyvind's blogg - et problemfritt avbrekk i gode venners lag [Still going strong]

Post by Tommas »

Damn, det var skumle greier. Bra du er i form nok til å poste her, kunne vært mye verre :(

Bra det er noen vitner da burde det vel være en relativt smal sak å finne han karen, de fleste drosjer er vel koblet opp på sentral med gps i disse dager.
For en kuk som stikker av, det finnes det ingen unnskyldning for :evil:

Sykkel og utstyr er ferskvare, det ordner seg.

God bedring!
Bjerknez

Re: xyvind's blogg - et problemfritt avbrekk i gode venners lag [Still going strong]

Post by Bjerknez »

Å dæven... hva skal en si... ."velkommern i klubben?"

Nå hadde nok du et langt mer alvorlig sammenstøt enn meg da jeg kun fikk en knekk i selvtillitten. Jeg reiste meg opp og kjørte videre helt uten skader på meg selv. Men jeg husket fortsatt ingenting fra selve årsaken. Jeg husker at jeg traff bakken og at jeg sa "faen!" I hjelmen like før velten,samt jeg husker at jeg reiste opp sykkelen etc. Men jeg husker ikke hvorfor jeg mistet balansen. Jeg vet bare at det var jævlig gjørmete og glatt der.

Styrevekt hendelen, det sorte lakkerte plastdekselet og et motordeksel var det som gikk på min sykkel.

En trøst må være at dette kanskje skjedde på et best mulig tidspunkt. (Hvis man kan tenke sånn) Sesongen er akkurat over og forhandlere har ofte god tid til å ta seg av sykkelen. Skadene dekkes jo av forsikringsselskapet så hverken du eller forhandler trenger å tenke kostnader. Så da smører dem nok heller litt på enn motsatt.

Mange kjører med kamera i bilen i disse tider så sjansen er vel relativt stor for at hendelsen ble filmet av noen. Så kanskje får du videobevis hvis du er heldig...

Uansett kjipe greier. God bedring! :)
Flanker
Posts: 1250
Joined: 07 Oct 2015 22:44
MC: Triumph Tiger Explorer (2012)
Location: Svelvik

Re: xyvind's blogg - et problemfritt avbrekk i gode venners lag [Still going strong]

Post by Flanker »

Å faen! Riktig god bedring... Ikke noen hyggelig måte å avslutte sesongen på [emoji45]
User avatar
ashland
U-Svingen
Posts: 2644
Joined: 11 Oct 2015 20:11
MC: BMW R1250GS Rally -22
KTM 690 Enduro R -20
Location: Halden

Re: xyvind's blogg - et problemfritt avbrekk i gode venners lag [Still going strong]

Post by ashland »

God bedring!
Godt det skjedde på tampen av sesongen, selv om det er ergerlig uansett

Det er i slike tilfeller enn er glad for en god forsikring, de tar seg godt av både utstyr og sykkel. Det viktigste er helsa og liv er i god behold :)
fun is not a straight line
User avatar
xyvind
Posts: 674
Joined: 11 Feb 2016 13:32
MC: 2020 Yamaha Tenere 700

xyvind's blogg - et problemfritt avbrekk i gode venners lag [Still going strong]

Post by xyvind »

Takker for alle meldinger :-) har hatt en litt kjip natt og dag i dag. For nå kjenner jeg hvor støl og mørbanka jeg er. Men jeg er nå friskmeldt og straks på vei hjem, med én måneds sykemelding i sekken. Hodet må ikke stresses. Føler meg utrolig crappy, men også utrolig heldig som skal hjem allerede.
Image
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9147
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: xyvind's blogg - et problemfritt avbrekk i gode venners lag [Still going strong]

Post by ojda »

xyvind wrote:Takker for alle meldinger :-) har hatt en litt kjip natt og dag i dag. For nå kjenner jeg hvor støl og mørbanka jeg er. Men jeg er nå friskmeldt og straks på vei hjem, med én måneds sykemelding i sekken. Hodet må ikke stresses. Føler meg utrolig crappy, men også utrolig heldig som skal hjem allerede.

:thumleft =D>
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
cevillan
Posts: 48
Joined: 08 Oct 2015 10:31
MC: KTM Duke690R

Re: xyvind's blogg - et problemfritt avbrekk i gode venners lag [Still going strong]

Post by cevillan »

Huff, alle kan være uheldige, men å stikke fra en ulykke er det nedrigste som finnes. Godt å lese det gikk noenlunde bra tross alt. God bedring!
Post Reply