Frustrerende kjøreskolesak, med oppdatering.

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Okda
Posts: 527
Joined: 07 Nov 2015 17:58
MC: FJR 1300

Re: Frustrerende kjøreskolesak

Post by Okda »

JohnnyTh wrote:
ojda wrote:
JohnnyTh wrote:Ser ut som vi har funnet en god løsning. Tilfeldigvis på jobb i dag så overhørte kona at fn lokal kjøreskole skulle begynne med mc opplæring. Hun tok kontakt og hun står nå først i køen.
Som en bonus så har de og kjøpt en MT125 så da har hun lik skolesykkel som sin egen :)
Flotters, da skulle jo det vere i boks (kun formaliteter) 8)
Så da får vi en 125 på slep rundt Lindesnes til våren :thumleft
Skal ikke se bort fra det. Hun gleder seg veldig og merker det nå som hun har blitt 16 år. Hun er litt mer utålmodig nå enn hun var for bare en måned siden.

Når vinteraktivitetene kun er vedhugst og skogsarbeid så skjønner jeg at hu venter og lengter etter våren :twisted:
OkDa
Fjr 1300
JohnnyTh
Posts: 453
Joined: 15 Jul 2010 13:36
MC: GTR1400

Re: Frustrerende kjøreskolesak

Post by JohnnyTh »

Okda wrote:
JohnnyTh wrote:
ojda wrote:
Flotters, da skulle jo det vere i boks (kun formaliteter) 8)
Så da får vi en 125 på slep rundt Lindesnes til våren :thumleft
Skal ikke se bort fra det. Hun gleder seg veldig og merker det nå som hun har blitt 16 år. Hun er litt mer utålmodig nå enn hun var for bare en måned siden.

Når vinteraktivitetene kun er vedhugst og skogsarbeid så skjønner jeg at hu venter og lengter etter våren :twisted:
Er det noe galt i det og nå??

Siste oppdatering er at hun skal ha sin første kjøretime 14 april og er meldt opp til oppkjøring 9 mai. Så da gikk dette i orden.
User avatar
Norse
Posts: 483
Joined: 03 Oct 2015 19:05
MC: BMW GS1200 -19
Honda Transalp 600 -97

Yamaha XJ900S Diversion -97
BMW R1100RT -98
BMW F650 ST -01
Suzuki GSX750E -80
Location: Stavanger

Re: Frustrerende kjøreskolesak, med oppdatering.

Post by Norse »

Og så slipper hun det derre tullet som de holdt på med i fjor med to oppkjøringer. Det ble dyrt, gitt :roll: (Spesielt siden Mini-Norse gikk på skole i Nord-Hordaland og det ble reis t/r for å ta prøve nr. 2).

All honnør til kjøreskolelæreren hans. Makan til kjempekar vil jeg tippe man skal lete lenge etter!!! =D> =D> =D>
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: Frustrerende kjøreskolesak, med oppdatering.

Post by Trondgv »

Det tullet med 2 oppkjøring ble både dyrt og tok lang tid..Etter kjøretimene ventet jeg 4 uker før første oppkjøring, så 5 uker til oppkjøringen etter..
Post Reply