GTA San Andreas - Plattform: PC

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Har også den, men fant fort ut at å lete etter den var helt umulig. Lasta derfor ned GarageEdit så jeg kan putte hvilket kjøretøy jeg vil i en garasje. :) Lette også lenge etter gokart så den måtte jeg også editere inn i garasjen :)
mil0
Posts: 410
Joined: 26 Apr 2005 14:10
Location: Rogaland - Karmøy
Contact:

Post by mil0 »

Den ligger mellom byen oppe til venstre på kartet og flyplassen din. i en liten by, inni et stort lagerhus. Mursteinhus på en måte.

Fant den her om dagen, måtte jo bare prøve å trimme den litt men samma hvor mye vekt å slik så gikk den rundt med en gang.. så dere trenger ikke å prøve det.
Yamaha Neos -

X
Rieju RS2 Matrix 2003
Rieju RS2 Matrix 2005
Gixxerman

Post by Gixxerman »

What... Jeg har innstallert en McClaren F1 bil som jeg har lagt inn over en annen bil. Er det en F1 bil i selve spillet altså ? Jaja, skit samma. Den F1 bilen var ikke så artig å kjøre. Prøv å trim BF Injection. Den er faen meg rå. Satt 800 på toppfart og 200 i aks. Det går unna Gunnar :P
Den ATV'n måtte jeg trimme enda mer av en eller annen grunn. Der har jeg satt 1000 på toppfart og 300 på aks. Går jo friskt, men ikke så rått som tallene skulle tilsi. Spiller ingen rolle om jeg øker noe mer enn dette. Et tips om noen andre skal modde, det er å modde kjøretøy med firehjulstrekk. Da slipper dere å spinne rundt hele tiden hehe.
Post Reply