freddy.ein.zwei.drei

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
freddy123
Posts: 1775
Joined: 05 Oct 2015 20:11
MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by freddy123 »

rerell wrote:Glöm Monster 1200, DETTA är den ultimata Monstern! Mer än nog power på de riktiga platserna i registret och befriad från elekroniska duppedingser. Detta är the real deal, och det är inte så ofta man ser dem på finn.no.

http://m.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=71628987
Ja den sykkelen der ser jo fin ut den og ikke lenger en et steinkast unna, men den er feil farge spør du meg ... Og en ting jeg egentlig helst vil ha på sykkelen jeg skal kjøpe er ABS bremser en harikke bruk for det til vanlig , men ved nødstiøfeller er det fint å ha har jeg erfart...
Tommas wrote:Du kan jo holde øye med 1098 Streetfighter også :-)
1098 streetfighter er helt klart noe jeg kunne hatt ja... Men der er utvalget dårlig om dagen.

Tror jeg kanskje er blitt litt kresen jeg... Men jeg vet hva jeg vil ha når det dukker opp og da flesker jeg nok til ... En skal sitte med den godfølelsen om at dette må bli riktig og foreløpig er det ingen sykkler på finn som har appelert sånn til meg, eller så har de det også har forsikringsprisen satt en stopper for det hele, for det er jo også en viktig ting at den blir rett... Gidder ikke å betale mye over 10k i året for forsikring .
User avatar
rerell
Posts: 1321
Joined: 26 Apr 2005 08:02

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by rerell »

freddy123 wrote:Ja den sykkelen der ser jo fin ut den og ikke lenger en et steinkast unna, men den er feil farge spør du meg ... Og en ting jeg egentlig helst vil ha på sykkelen jeg skal kjøpe er ABS bremser en harikke bruk for det til vanlig , men ved nødstiøfeller er det fint å ha har jeg erfart...
Smaken är som baken osv. :) ABS är nog inte dumt, för all del!

freddy123 wrote:1098 streetfighter er helt klart noe jeg kunne hatt ja... Men der er utvalget dårlig om dagen.
1098 SF rå, men det är en relativt aggresiv hoj, både vad gäller sittställning och motor. Om du inte var ute efter R-ergonomi så kan det vara ett tips att se på 848 SF också. Mer upprest sittställning, mer avbalanserad motor. Tror det är ett fint paket till gatbruk. Googla efter 848 SF reviews så får du en bra uppfattning om skillnaderna mot 1098 SF. Ligger kanske ingen på finn nu, men för ett par timmar sen kom det ut en på Desmodromenes FB-grupp som ska säljas till våren. Bara ett tips. :)

Lycka till!
Bjerknez

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by Bjerknez »

Den eneste sykkelen jeg så langt ser du har vert reelt interresert i, og som har en fornuftig forsikringspremie, har krefter i bøtter og spann OG som du kan få tak i i skrivende stund er BMW S1000R. Ulempen er kanskje at det stort sett er nyere versjoner liggende ute som er høyt priset i forhold til budsjettet ditt?
freddy123
Posts: 1775
Joined: 05 Oct 2015 20:11
MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by freddy123 »

Ja s1000r er det hyggelig forsikringspriser på ja :) men også som du nevner noe dyr i innkjøp er den også ... Så tror ikke det blir den i denne omgang , ser kanskje ut til at jeg har funnet meg en greit priset sykkel på 800cc med abs bremser som jeg er litt optatt av ...

Det er jo greit å ha noe og oppgradere til når jeg syntes de 800cc blkr kjedelige også :) og da kan det godt hende at s1000r er blitt en het kandidat.

Kanskje jeg skal sende mld til selger om det er muligheter for å ta en titt imorgen .
freddy123
Posts: 1775
Joined: 05 Oct 2015 20:11
MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by freddy123 »

Ja s1000r er det hyggelig forsikringspriser på ja :) men også som du nevner noe dyr i innkjøp er den også ... Så tror ikke det blir den i denne omgang , ser kanskje ut til at jeg har funnet meg en greit priset sykkel på 800cc med abs bremser som jeg er litt optatt av ...

Det er jo greit å ha noe og oppgradere til når jeg syntes de 800cc blkr kjedelige også :) og da kan det godt hende at s1000r er blitt en het kandidat.

Kanskje jeg skal sende mld til selger om det er muligheter for å ta en titt imorgen .
Bjerknez

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by Bjerknez »

freddy123 wrote:Ja s1000r er det hyggelig forsikringspriser på ja :) men også som du nevner noe dyr i innkjøp er den også ... Så tror ikke det blir den i denne omgang , ser kanskje ut til at jeg har funnet meg en greit priset sykkel på 800cc med abs bremser som jeg er litt optatt av ...

Det er jo greit å ha noe og oppgradere til når jeg syntes de 800cc blkr kjedelige også :) og da kan det godt hende at s1000r er blitt en het kandidat.

Kanskje jeg skal sende mld til selger om det er muligheter for å ta en titt imorgen .
Ja, du får ta en titt på Z800'en ;-)
freddy123
Posts: 1775
Joined: 05 Oct 2015 20:11
MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by freddy123 »

Ehmmm.... Ja kanskje ...
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by Toven »

Syntes igrunn ikke noe om at du kikker nærme på z800 [-(

For da blir jeg mega misunnelig om du havner på en :evil:
freddy123
Posts: 1775
Joined: 05 Oct 2015 20:11
MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by freddy123 »

Jeg har skrevet kontrakt men ikke på en z800 selv om de er dritfete :) det ble noe annet denne gangen, men ingen bilder eller mere info før sykkelen står trygt hjemme på tunet her :)
Bjerknez

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by Bjerknez »

freddy123 wrote:Jeg har skrevet kontrakt men ikke på en z800 selv om de er dritfete :) det ble noe annet denne gangen, men ingen bilder eller mere info før sykkelen står trygt hjemme på tunet her :)
Ta deg en bolle!
Ut med det! :-k
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by Toven »

Image
freddy123
Posts: 1775
Joined: 05 Oct 2015 20:11
MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by freddy123 »

Du må nok vente til mandagen så kommer det bilder og hele pakka da, ingen bilder osv før sykkelen er på tunet her hjemme...

Fyfaen så jeg gleder meg til snøen forsvinner nå :)
Bjerknez

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by Bjerknez »

Antar det er en 800cc som du nevnte?

Hvis vi også antar den er kjøpt i Oslo området så begrenser det søket litt. Hvis den er brukt (noe jeg annslår ut fra hva du har nevnt tidligere) og den er kjøpt hos forhandler (siden du sier "kontrakt") så er det ikke mange syklene igjen på finn.no vertfall 8)

http://m.finn.no/mc/all/search.html?dea ... ume_to=850
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by tshansen »

Dæven for en tease du er[emoji38]
Gratulere med ny kjøpet. Er veldig spent på hva du landet på. Uansett hva det måtte være, så lover jeg at du kan få være med The Wetwipes på tur :thumleft

Note4
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Tommas
Posts: 5892
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: freddy.ein.zwei.drei

Post by Tommas »

Gratulerer da! :thumleft :thumleft

Image


:D :D :D
Post Reply