Honda CRF1000L Africa Twin - 2016
- quattrokim
- Posts: 823
- Joined: 06 Oct 2015 08:38
- MC: Nåværende: 2015 Kawasaki Versys 650
Tidligere: 2012 Kawasaki Versys 650
2010 Kawasaki ZX-10R MotoGP
2008 Kawasaki ZX-6R - Location: Frekhaug, Hordaland
Re: Honda CRF1000L Africa Twin - 2016
Hadde ikkje begynt å grine på nasa over den straffa der hvertfall. Kunne vært værre, kunne vært ein HD
Nytt bakdekk på 10633 km, Metzeler Tourance NEXT
Nytt framdekk på 12673 km, Metzeler Tourance NEXT
Nytt framdekk på 12673 km, Metzeler Tourance NEXT
Re: Honda CRF1000L Africa Twin - 2016
Ja eller en GS.... grøss og gru [emoji38]
Note4
Note4
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
YouTube
MyRoute-app
- quattrokim
- Posts: 823
- Joined: 06 Oct 2015 08:38
- MC: Nåværende: 2015 Kawasaki Versys 650
Tidligere: 2012 Kawasaki Versys 650
2010 Kawasaki ZX-10R MotoGP
2008 Kawasaki ZX-6R - Location: Frekhaug, Hordaland
Re: Honda CRF1000L Africa Twin - 2016
Pass på så GS mafiaen ikkje står på døra di i morgen no Dei er ikkje alltid like blid om nokon kjem med hint eller påstander om at GS ikkje er vegen, sanninga og livet.
Nytt bakdekk på 10633 km, Metzeler Tourance NEXT
Nytt framdekk på 12673 km, Metzeler Tourance NEXT
Nytt framdekk på 12673 km, Metzeler Tourance NEXT
Re: Honda CRF1000L Africa Twin - 2016
Ja var de jeg skulle se om vi klarte å fyre opp, men de holder seg gjerne unna slike tråder
Note4
Note4
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
YouTube
MyRoute-app
Honda CRF1000L Africa Twin - 2016
Er vel ikke så mye å fyre seg opp over. GS er en dritbra sykkel, men det hindrer ihvertfall ikke meg i å snuse på andre. Som nye Africa Twin.
PS: Ikke bli overrasket om dere våkner med en boksermotor ved siden av dere i senga mandags morgen... Say hello to my little friend!
- Don Bayerone
PS: Ikke bli overrasket om dere våkner med en boksermotor ved siden av dere i senga mandags morgen... Say hello to my little friend!
- Don Bayerone
- ojda
- Bamsefar
- Posts: 9140
- Joined: 09 Apr 2008 20:45
- MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣 - Location: Kristiania
Re: Honda CRF1000L Africa Twin - 2016
Kan ikke fri meg fra å synes 197.000 kr er for mye for denne under 100 hesteren
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
Re: Honda CRF1000L Africa Twin - 2016
Er kanskje litt mye ja. Samtidig er det med DCT kassen da, som koster en del å produsere vil jeg tro. Basismodellen koster 183K. Et lite hakk stivt er det, avhengig av hvor god denne sykkelen faktisk er.ojda wrote:Kan ikke fri meg fra å synes 197.000 kr er for mye for denne under 100 hesteren
- hakhap
- Mr Illustrator
- Posts: 2929
- Joined: 06 Oct 2015 06:50
- MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
- Location: Buskerud
- Contact:
Re: Honda CRF1000L Africa Twin - 2016
[youtube][/youtube]
Re: Honda CRF1000L Africa Twin - 2016
Nøyaktig 8 min ut i filmen.... wow for et sted!
- Spiritofwinter
- Posts: 1636
- Joined: 11 Oct 2015 23:19
- MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt - Location: Ørsta
Re: Honda CRF1000L Africa Twin - 2016
Vil kjøre der!!!! (med KTM'en min )Tommas wrote:Nøyaktig 8 min ut i filmen.... wow for et sted!
Ellers ser den nye Africa Twin bra ut, skal bli spennende å se (kanskje prøve) når den kommer til landet ut på nyåret en gang.
Re: Honda CRF1000L Africa Twin - 2016
[youtube][/youtube]
Re: Honda CRF1000L Africa Twin - 2016
Med UK-pris på £10 500 for basisversjonen og +£800 for DCT hadde dette vært en "no-brainer"... men med norske priser virker en pent brukt R1200GS / GSA som en bedre deal...
Han her testet både Exporer 1200 og KTM 1290 SA og endte opp med pent brukt 1200 GSA
[youtube][/youtube]
Han her testet både Exporer 1200 og KTM 1290 SA og endte opp med pent brukt 1200 GSA
[youtube][/youtube]
-
- Moderator
- Posts: 831
- Joined: 03 Oct 2015 20:23
- MC: 1999 Suzuki XF650 Freewind
- Location: Fyllingsdalen, Bergen
- Contact:
Re: Honda CRF1000L Africa Twin - 2016
Ser MCMarine i Bergen har fått inn sykkelen nå, får gå og ta en titt tenker jeg.
Hadde lett valgt en ny Africa Twin mot en brukt GS eller KTM hvis budsjettet var på det nivået.
Hadde lett valgt en ny Africa Twin mot en brukt GS eller KTM hvis budsjettet var på det nivået.
- Kant1
- Onkel
- Posts: 3197
- Joined: 06 Oct 2015 06:10
- MC: BMW R1250GSA 2019
Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)
Re: Honda CRF1000L Africa Twin - 2016
Da vil jeg ha meg en tur til MC Marine, jeg også ☺ er nyskjerrig på denne, selv om ikke specsa virker så imponerende, får den gjennomgående stående applaus fra pressen og testkjørerne. Det burde bety noe?? Eller er alt bare hype og jippo fra en dyktig markedsføringsavd?
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
Re: Honda CRF1000L Africa Twin - 2016
Videoen Tommas linket til hadde jo en interessant kommentar da - om at "buffeting" var merkbar. Dvs vindturbulensen er ikke magisk designet bort, slik som tidligere rapporter kunne gi inntrykk av. Men fortsatt overveiende positiv oppsummering.
Men ja, prøvekjøring er nok tingen for å gjøre seg opp egen mening. Den er jo smalere enn GS/GSA og vekten virker fint fordelt sammen med kvikk/forutsigbar "handling", så kan f.eks. være bedre til kombinasjon fritid og pendling der sistnevnte inkluderer endel "lane splitting".
Men ja, prøvekjøring er nok tingen for å gjøre seg opp egen mening. Den er jo smalere enn GS/GSA og vekten virker fint fordelt sammen med kvikk/forutsigbar "handling", så kan f.eks. være bedre til kombinasjon fritid og pendling der sistnevnte inkluderer endel "lane splitting".