Suzuki GSXR600 K6 tuning
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Flasher du kontra PC5 så eliminerer du vel også muligheten for feil med en enhet. Men som sagt, du gjør jo som du selv vil. Skulle du ha jævlig god råd har jeg et kontonummer, samt jeg lover å forvalte pengene på motorsykkel relaterte ting.
Ny hjelm, kjøredress osv
Ny hjelm, kjøredress osv
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
YouTube
MyRoute-app
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Haha, er nokk snakk om prioritering.. Vinner jeg eurojacpot'en på 187 000 000 DOLLAR skal du heller få en ferdig bygd og tuna HP4
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Jeg synes det er kult at noen prøver å strekke strikken litt på en sykkel de har, og en 600 med såpass hester må jo være utrolig morsom å kjøre. Selv om den må piskes litt
Med på kjøpet i sånne forum så får man så klart en bråte gode råd om hva man heller burde gjort, brukt pengene på og til slutt byttet sykkel i noe større - det er bare slik verden er
Virker som du er klar over at dette ikke er noen god økonomisk investering, men håper du får mange "smil per krone" ut av det
Med på kjøpet i sånne forum så får man så klart en bråte gode råd om hva man heller burde gjort, brukt pengene på og til slutt byttet sykkel i noe større - det er bare slik verden er
Virker som du er klar over at dette ikke er noen god økonomisk investering, men håper du får mange "smil per krone" ut av det
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Bra noen andre og syns de er litt kult Reinet ikke med noe annet når en poster slikt på eit forum, alle har hver sin meninger Kommer til og tape som de synger men en lever bare en gang og pengene skal sirkulerest, tjener ikke noe av og la de støve ned på konto
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Det er nok mange med 600 som kjøper PC (eventuelt flasher ECU'en) og får tunet sykkelen sin. Det koster jo ikke allverden. Men hvis man vil oppnå 140 rwhp, så må det jo som nevnt mer til. Om det er verdt det kan du nok bare svare på selv.
Men hvorfor ønsker du å gå så langt, istedenfor å bruke pengene på en 1000 kubikker?
Men hvorfor ønsker du å gå så langt, istedenfor å bruke pengene på en 1000 kubikker?
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
De fleste jeg kjenner til har pc og effektanlegg men ikke noe mer.
Gjør det for jeg har lyst og se hvor lankt jeg kan strekke motoren uten puste hjelp. 90% mener det er ikke er mulig med 140whp og noen mener det er mulig mens resten ikkje veit, det gjør meg enda mer motivert til og gjør det og legge ut papir på at det faktisk går
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Gjør det for jeg har lyst og se hvor lankt jeg kan strekke motoren uten puste hjelp. 90% mener det er ikke er mulig med 140whp og noen mener det er mulig mens resten ikkje veit, det gjør meg enda mer motivert til og gjør det og legge ut papir på at det faktisk går
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
90% meiner det er mulig så lenger en kaster nok peng på motoren dog ingen av dei 90% ser poenget i det.SimonK6 wrote:De fleste jeg kjenner til har pc og effektanlegg men ikke noe mer.
Gjør det for jeg har lyst og se hvor lankt jeg kan strekke motoren uten puste hjelp. 90% mener det er ikke er mulig med 140whp og noen mener det er mulig mens resten ikkje veit, det gjør meg enda mer motivert til og gjør det og legge ut papir på at det faktisk går
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
De fleste her inne mener nå ikke det er mulig, når eg først starta tråden var det nei, nei og nei At andre ikke ser poenget i det er vel de samme som mange ikke ser poeng i og ettermontere en turbo eller kompressor i feks en m3/m5 som egentlig har nokk power fra før av, de gjør det fordi det er kjekt og de har bil som hobby Hadde ingen utforsket grenser i ting som allerede har blitt laget og produsert og bare sett seg fornøyd med de di har hadde ikke verden komt seg mye lenger frem..
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Ikkje mulig uten å åpne motoren ja. Det er vel 90% enige om
Re: RE: Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Ok1352cc wrote:Ikkje mulig uten å åpne motoren ja. Det er vel 90% enige om
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Du sier ingen har prøvd dette før, det er det nok garantert noen som har gjort om du googler litt. Dessuten har en Moto2 hvis en vil se hva en kan gjøre med en 600cc. Men jeg stusser veldig på det at du sier du vil ha bunndrag, og samtidig vil du ha mest mulig hester. Tuner du denne sykkelen såpass mye, så er det vel hovedsakelig i toppregisteret du får effekten, ikke i bunnen slik at du får så mye mer bunndrag. Og med omdrevingen din vil du få enda mer turtall på hvert gir, som vil være ekstremt stressende å kjøre med på en 600cc. Du sier du vil ha en sykkel som er god å kjøre på norske veier, og samtidig hiver du stuntdrev på?? Og du skal tune den så den får all effekt i toppen av registeret? Ser du ikke at disse endringene vil gjøre sykkelen totalt jævlig å kjøre på vei?
Det virker som du er ute etter å gjøre dette for å bevise at andre har feil og at dette er mulig. Du snakket først om å 140rwhp uten å åpne motor. Det var dette de fleste reagerte på og sa var klin umulig. At du derimot kan greie å tyne mye utav en motor med full ombygging er en helt annen ting. Så om du gjør dette for å bevise noe, så tror jeg du har misforstått litt, ingen tviler på en kan hente mye effekt ut av denne om en kaster nok penger i det. Men prisen du må opp i blir mer enn hva sykkelen er verdt, og det er en 10 år gammel sykkel. Men du er selvfølgelig velkommen til å hive pengene dine ut av vinduet, ingen skal stoppe deg!
Tingen er bare at det du sier du er ute etter, bunndrag og dra på i svinger, blir dette prosjektet helt feil for. Så om det er dette du er ute etter så er du på veldig feil spor.
Det virker som du er ute etter å gjøre dette for å bevise at andre har feil og at dette er mulig. Du snakket først om å 140rwhp uten å åpne motor. Det var dette de fleste reagerte på og sa var klin umulig. At du derimot kan greie å tyne mye utav en motor med full ombygging er en helt annen ting. Så om du gjør dette for å bevise noe, så tror jeg du har misforstått litt, ingen tviler på en kan hente mye effekt ut av denne om en kaster nok penger i det. Men prisen du må opp i blir mer enn hva sykkelen er verdt, og det er en 10 år gammel sykkel. Men du er selvfølgelig velkommen til å hive pengene dine ut av vinduet, ingen skal stoppe deg!
Tingen er bare at det du sier du er ute etter, bunndrag og dra på i svinger, blir dette prosjektet helt feil for. Så om det er dette du er ute etter så er du på veldig feil spor.
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Har googlet litt og sett og ikke funnet noen som har gjort akuratt det jeg har lyst til. Har vel aldri sakt jeg vil ha mer bunndrag direkte men ser at det kan ha blitt missforstått, mente at den drar bedre på lavere turtall og mellom registeret med den drev pakken (15-47) og det er absolutt ikke noe stunt drev pakke. Skulle sykkelen vert til stunt hadde jeg gått for 15-56 elns. Bygger den som en ren bane sykkel for og ha den på veien, om den er dårlig som faen og kjøre med i lovlig fartsgrense bryr jeg meg ikke om. Samme som coilovers på bil, noe dritt og kjøre og putre rundt med i byen med fartsdumper osv men deilig i svinger og stor fart.
Som sakt før så gjør jeg evt allt dette for JEG har lyst og prøve og se hvor mye JEG kan få ut av denne sykkelen, men selfølgelig er det kjekkere og få det til når så få folk har trua på det. Det gjør meg bare mer motivert. Men hadde gjort dette uansett om ingen viste om prosjektet eller som nå når det er ute på 2 forum, har bestemt meg for ny ECU, fullt yoshimura carbon eksos og K&N filter før sommeren også vist jeg forsatt har lyst til og se hvor mye en kan presse ut av motoren blir det fullt motor bygg etter sesongen.
Bruker heller 50k på motor en og ta en 2 ukers ferie og bruke 30k på den.. Er bare snakk om forskjellig prioritering.
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Som sakt før så gjør jeg evt allt dette for JEG har lyst og prøve og se hvor mye JEG kan få ut av denne sykkelen, men selfølgelig er det kjekkere og få det til når så få folk har trua på det. Det gjør meg bare mer motivert. Men hadde gjort dette uansett om ingen viste om prosjektet eller som nå når det er ute på 2 forum, har bestemt meg for ny ECU, fullt yoshimura carbon eksos og K&N filter før sommeren også vist jeg forsatt har lyst til og se hvor mye en kan presse ut av motoren blir det fullt motor bygg etter sesongen.
Bruker heller 50k på motor en og ta en 2 ukers ferie og bruke 30k på den.. Er bare snakk om forskjellig prioritering.
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
I denne saken her mener jeg dette
I dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it.
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Hver sin smak og hver sine interesser, vist det ikke er interesant for deg eller har lyst til og følge med så gjør det meg ingenting om du blar forbi Dette får bli en diskusjons tråd om dette emne fremover og evt spm så lager jeg en ny PROSJEKT tråd der allt av bilder og dokumentasjon av bygget kommer.
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Stemmer for trolling for så .... ja jau kansje.voodoodoo wrote:I denne saken her mener jeg dette
Ser for meg han parkerer ved siden av en GSXR750 og forteller han har lagt ut 80 000kr+ på å få 140rwhp sin 600.