Suzuki GSXR600 K6 tuning
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Hadde heller flashet org ecu fremfor å bruke så mye penger på pc og styr.
Dessuten er det litt molbo å putte så mye penger i en 600ccm for å få bittelitt mer effekt.
Da er det bedre å kjøpe en 1000cc med en gang..
140hk er vel omtrent det seriøse rr team kjører med i supersport og da snakker vi 100'++ i rein motortrim..
Sjekk ut flash enhet fra woolich racing: http://www.woolichracing.com/products/s ... shing.aspx
Kjøp et helanlegg fra akrapovic og et bmc eller dynojet filter og få den justert. Utover det ville jeg ha styrt unna mer modding og heller finni en sykkel med mer cc...
En gsxr 750 har jo omtrent samme geometri og vekt som 600 samt spytter ut de "nødvendige" 140hk
Dessuten er det litt molbo å putte så mye penger i en 600ccm for å få bittelitt mer effekt.
Da er det bedre å kjøpe en 1000cc med en gang..
140hk er vel omtrent det seriøse rr team kjører med i supersport og da snakker vi 100'++ i rein motortrim..
Sjekk ut flash enhet fra woolich racing: http://www.woolichracing.com/products/s ... shing.aspx
Kjøp et helanlegg fra akrapovic og et bmc eller dynojet filter og få den justert. Utover det ville jeg ha styrt unna mer modding og heller finni en sykkel med mer cc...
En gsxr 750 har jo omtrent samme geometri og vekt som 600 samt spytter ut de "nødvendige" 140hk
I dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it.
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Skal få tatt den på dyno igjen før motoren evt blir åpna
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Passer en 750cc k6 rett inn i feks min k6 600cc?
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Det tviler jeg på og det blir neppe godkjent heller. Men som sagt så ser jeg ikke vitsen i å legge ned mer penger i å få 140hk i en 600ccm enn hva det koster å kjøpe en sykkel som har like mye eller mer som std. Med mindre man skal delta i en rr klasseSimonK6 wrote:Passer en 750cc k6 rett inn i feks min k6 600cc?
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
I dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it.
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Eneste grunnen til jeg vil gjør det er for at jeg vil gjør det, ikke noe annen grunn..
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Heilt sikkert ikkje samme motorfeste.SimonK6 wrote:Passer en 750cc k6 rett inn i feks min k6 600cc?
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Det er no knappe 4 månder til sesong start. Eg ville heller ha pussa felgane eller begynnt med omfatandes arbeid slik at en ikkje mista noke av den alerede for korte sesongen en har her i landet
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Ny ECU eller pc5,autotune,o2killer og fullt yoshimura anlegg kommer hvertfall
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Velkommen her SimonK6.
Flott sykkel du har! Har ikke sett noen gixxere men den fargekombinasjonen før. Men jeg er enig med de før meg her. Tenk på det sånn: alle penger du synker i denne sykkelen nå, er penger du ikke vil få igjen når du en gang skal selge sykkelen. Tro det eller ei, men du kan fint putte 30-40k i trim på denne, uten å få et øre mer for den når du skal selge den. Ofte får faktisk såpass mye modifiseringer derimot motsatt effekt, folk tenker den er skrudd i filler og grisekjørt. Går du istedenfor opp til 1000cc, så trenger du egentlig ikke noe trim, hiv på en rimelig slip-on for lydens skyld og kos deg. Forskjellen er at her vil du få igjen noe for pengene dine når du en gang skal selge, samt mer bunndrag som du er ute etter.
Flott sykkel du har! Har ikke sett noen gixxere men den fargekombinasjonen før. Men jeg er enig med de før meg her. Tenk på det sånn: alle penger du synker i denne sykkelen nå, er penger du ikke vil få igjen når du en gang skal selge sykkelen. Tro det eller ei, men du kan fint putte 30-40k i trim på denne, uten å få et øre mer for den når du skal selge den. Ofte får faktisk såpass mye modifiseringer derimot motsatt effekt, folk tenker den er skrudd i filler og grisekjørt. Går du istedenfor opp til 1000cc, så trenger du egentlig ikke noe trim, hiv på en rimelig slip-on for lydens skyld og kos deg. Forskjellen er at her vil du få igjen noe for pengene dine når du en gang skal selge, samt mer bunndrag som du er ute etter.
Last edited by Elolz on 02 Jan 2016 00:19, edited 1 time in total.
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Unnskyld at eg spør, men ka pokker skal du med ny ECU? Er no bere å flashe den du har?
Hør på han Espen, han har peiling.
Hør på han Espen, han har peiling.
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Greit nok, men uansett hvor mye du putter i trim så vil det være litt moped i forhold til en 1000ccm.SimonK6 wrote:Eneste grunnen til jeg vil gjør det er for at jeg vil gjør det, ikke noe annen grunn..
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Så pimp gjerne sykkelen for å få bedre utseende men om det er power du vil ha så er det bare å kjøpe noe med mer volum...
I dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it.
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Og siden du alt har PC3, kvifor bytte tl PC5?SimonK6 wrote:Ny ECU eller pc5,autotune,o2killer og fullt yoshimura anlegg kommer hvertfall
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Hadde eg vert deg så ville eg ha bestilt eksosen og bestilt time hos Hestmann Motor elle Espen for benking og MAP enten via PC3`n eller flasha ECU`n. Eller andre som gjer slikt.
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Pc5 har flere muligheter med som feks 2 map osv.
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Og du har behov for 2 MAP? Virker litt som du vil bere kjøpe for å kjøpe
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Er jo en grunn til pc5 har komt så kjøper det nyeste
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Hadde det vert muligheter her i landet som eg viste om då, så hadde eg flashet ECU`n i stedenfor å kjøpt PC5.
Du får ikkje noke meir ut av motoren med PC5 kontra PC3.
Du får ikkje noke meir ut av motoren med PC5 kontra PC3.