Ny her, så noen spørsmål. :)

Prat om mellomtung MC
User avatar
The Cowboy
Posts: 131
Joined: 20 Sep 2014 23:01
MC: 2002 Harley Davidson 883R

Re: Ny her, så noen spørsmål. :)

Post by The Cowboy »

Gratulere med sykkel og lappen da.. Tok litt tid dette.. hehe (skal jeg snakke, som ikke tok den før i år selv.. Men så bestemte jeg meg 5 dager før sommerferien og, og hadde den i utgangen av september.. hehe)

Stilig sykkel da, ene kompisen min (som masa på meg lappen) har en lik, men i svart!!
Han får ikke rost den sykkelen nok..

Har jo selv en sykkel i samme familie, bare eldre.. 1989 FZR 600.. Knall som første sykkel.. Men kjenner jeg bør gå over til noe litt mer "moderne" etterhvert.. hehe!!

Er fortsatt snøfrie veier ut, så sesongen er ikke helt over ennå ;)
Skulle hvert ute i dag selv, men ble så sigen når jeg endelig kom hjem fra jobb.. Håper veien er like tørr i morgen :)
User avatar
Monstr
Posts: 226
Joined: 10 Apr 2012 00:11
MC: 00' Suzuki TL1000S
Location: Sarpsborg

Re: Ny her, så noen spørsmål. :)

Post by Monstr »

Ey, endelig en som svarte igjen i denne tråden :)

Ja, det tok litt tid, men har en god unnskyldning: kjører jo trial, så har jo hatt 30 timer på motorsykkel i uka, så har liksom kjørt mer sykkel enn de fleste uansett. :p Begynte jo med det da jeg var 10, så har jo fått kjørt fra meg litt :p

Fazerne er veldig ålreite sykler ja. Jeg er 1.92 høy, så jeg trenger en sykkel jeg sitter godt på, og da passet denne strålende. Sittestillingen er helt super, så her går det fort maaaaange mil på hver tur! :)

Gratulerer så mye med lappen til deg! Høres ut som at du har fått deg en ålreit førstesykkel! :D
Mvh Monstr - Suzuki TL1000S -
Image Image
User avatar
The Cowboy
Posts: 131
Joined: 20 Sep 2014 23:01
MC: 2002 Harley Davidson 883R

Re: Ny her, så noen spørsmål. :)

Post by The Cowboy »

Må jo svare der man kan.. hehe!!
Kan vel ikke si at trail helt faller inn under samme kategorien som vanlig "kose" kjøring.. hehe..

Men joda, sykkel er det uansett hvordan man vrir og vender på det.. :lol:

Skulle jo ut i dag selv..
Hadde kledd meg opp som en polfarer (var jo kaldt, men tørt).. Men sykkelen ville ikke fyre..
Kan tenke meg at det hadde hvert for kaldt for den i det siste, da jeg ikke har fått gjort noe med den på et par uker..

Tenkte jeg skulle trille den igang.. Gikk nesten bra, helt til vinkelen på saken var litt for stor, feil vei.. Du kan jo tenke deg resten.. :(

Ble ikke store skaden da, litt plastikk knas, og litt bensin som kom ut et eller annet sted..
Det sureste var at jeg sneiet bakfangeren på naboen sin bil.. Han er en grei kar, så jeg regner ikke med noen problemer.. Men det er no surt uansett da!!

Så nå er sykkelsesongen i norge over for min del.. Godt jeg drar til varmere strøk om ca 3 uker.. Da skal det leies sykkel jah!! hehe :lol:
User avatar
Monstr
Posts: 226
Joined: 10 Apr 2012 00:11
MC: 00' Suzuki TL1000S
Location: Sarpsborg

Re: Ny her, så noen spørsmål. :)

Post by Monstr »

Hehe, fort gjort! :)

Jeg har bodd i Bodø siden midten av august, og skal bo der frem til Juni, så jeg har bare kjørt sykkel et par ganger når jeg har vært hjemme siden august. Satte min inn for godt for to uker siden, med nye drev og nytt kjede.

Blir veldig greit å få kjørt til våren igjen kjenner jeg! :) Er hjemme i forbindelse med noen kurs nå i Oslo, så var ute å fyra den i ste. Startet etter to sekunder på starteren. Ikke galt! :)

Nå skal den få "hvile" til våren ;)
Mvh Monstr - Suzuki TL1000S -
Image Image
User avatar
The Cowboy
Posts: 131
Joined: 20 Sep 2014 23:01
MC: 2002 Harley Davidson 883R

Re: Ny her, så noen spørsmål. :)

Post by The Cowboy »

Får søke trøsten i snøskuter så lenge da!! Går vel nok av de i tromsø området.. hehe!!
Ikke at jeg liker vinter og snø, men skulle gladelig tatt en tur der snøskuter var mer vanlig selv om vinteren, bare for å leke litt..

Kun kjørt det der en gang, og det var konge kult (selv om det var konge kaldt.. hehe)
Post Reply