Ny pris ?

Prat om moped & scooter.
Post Reply
User avatar
menton
Posts: 4
Joined: 10 Jul 2011 02:11
MC: QINGQI 125cc Scooter 2010 mod.
Type: QM125T-10H
Location: Trondheim

Ny pris ?

Post by menton »

Jeg har en 2010 MOD QINGQI scooter 125cc sport. Type:QM125T-10H. Den har en km på 15 mil og har ikke vert registrert.
Jeg finner ikke ny prisen, jeg skall selge den men er usikker på salgs verdien.
Er det noen som kan svare meg på dette ?
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Ny pris ?

Post by tshansen »

Hmmm... Har prøvd å google litt, å var jaggu ikke lett å finne noe ny pris på denne. Fant heller ikke ut hvem som selger disse i norge?
Hvor fikk du tak i denne scooteren?
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
menton
Posts: 4
Joined: 10 Jul 2011 02:11
MC: QINGQI 125cc Scooter 2010 mod.
Type: QM125T-10H
Location: Trondheim

Re: Ny pris ?

Post by menton »

Nei den va ikke enkel å finn noe info på den scootern. Jeg kjøpte den av en vålerenga spiller såm hadde vunnet den på loteri såm klubben hadde i oslo en plass. den ble levert av Trendimport.no som nå er konkurs og ikke noen info annet en at jeg blir linket til svergie og dær er det jo mange av disse.Har snakket med to forhandlere av dette merket men det var like lite svar og få da det ikke fanntes info ang denne scooteren, jeg vet at det er mange solgte av denne typen men jeg kåmmer ikke nermere et svar.Dette er en 2010 mod som er ubrukkt den er heller aldri vært registrert men alle pappirer hånndbok servicehefte osv er ok, men jeg ville sjekke litt om den før jeg registrerer den men finner ikke mye info om dette kjøretøyet kan mann si. jeg fikk den rimelig så jeg taper ikke på den da jeg alerede har en kjøper på den men den er helt topp i mine øyne så jeg har veldig lysst til og behålle den selv. Den har jo to navn allt etter hvor på kloden mann kjøper disse kina scooterene Jinan Qingqi QM125T- 10H
Post Reply