Hei igjen. Har funnet ut at sykkelen min er tidligere Full effekter og er nå lav effeker men vil omregisterer tilbake til full , men lurer på hvordan jeg skal gå frem og hvor mye det kan koste. Papirer (Godkjenning osv) og avgifter.
Noen tips og råd hvordan ?
Setter veldig pris på så mye info som mulig.
Sign KarisariR6
Yamaha R6 2004. Funnet ut at sykkelen er tidligere Full Eff.
- KarisariR6
- Posts: 23
- Joined: 31 May 2010 19:30
- MC: Yamaha R6 2004 mod. Ignite Life=D
Yamaha R6 2004. Funnet ut at sykkelen er tidligere Full Eff.
"Never trade the thrills of living for the security of existence".
-
- Posts: 267
- Joined: 05 Jul 2007 17:36
- MC: Ducati 1198S 09 Rød
Yamaha R6 02 bane
*Suzuki GSX-R 750 08 Svart
*Yamaha YZF R6 99 rød/hvit
*Kawasaki Eliminator 125 2000 - Location: Ã…lesund
Re: Yamaha R6 2004. Funnet ut at sykkelen er tidligere Full Eff.
Hei!
Det ligger flere tråder angående dette inne her fra før, men har ikke tid til å søke etter de nå
Om sykkelen har vært fulleffekt før er nok engangsutgiften betalt allerede. Det du trenger er å få et godkjent verksted til å fjerne plumbering/struping og skrive papirer på arbeidet de har utført. Så drar du til biltilsynet og får den godkjent som fulleffekter igjen. Usikker på hvor mye det koster å få det gjort fra mellom til tung, men motsatt er rundt 4-5 lapper.
Har du uorginalt slip-on/effektanlegg må du passe på at det er lavere enn 100(?) DB for å få det gategodkjent.
Er det noe jeg har glemt?
Det ligger flere tråder angående dette inne her fra før, men har ikke tid til å søke etter de nå
Om sykkelen har vært fulleffekt før er nok engangsutgiften betalt allerede. Det du trenger er å få et godkjent verksted til å fjerne plumbering/struping og skrive papirer på arbeidet de har utført. Så drar du til biltilsynet og får den godkjent som fulleffekter igjen. Usikker på hvor mye det koster å få det gjort fra mellom til tung, men motsatt er rundt 4-5 lapper.
Har du uorginalt slip-on/effektanlegg må du passe på at det er lavere enn 100(?) DB for å få det gategodkjent.
Er det noe jeg har glemt?
Re: Yamaha R6 2004. Funnet ut at sykkelen er tidligere Full Eff.
Thats it!
I tillegg til uoriginal potte må man også kontrollere blinklys, frontlys, undertray eller andre modifiseringer som eventuelt er gjort. Jeg gikk igjennom samme prosedyre (bortsett fra at verkstedet gjorde alt) i våres og fikk betale dyrt for modifikasjonene mine. Uten å gå mer nøye inn på detaljer. Men i bunn og grunn er det å få ut plomberingen og dra til biltilsynet og få den omregistrert.
I tillegg til uoriginal potte må man også kontrollere blinklys, frontlys, undertray eller andre modifiseringer som eventuelt er gjort. Jeg gikk igjennom samme prosedyre (bortsett fra at verkstedet gjorde alt) i våres og fikk betale dyrt for modifikasjonene mine. Uten å gå mer nøye inn på detaljer. Men i bunn og grunn er det å få ut plomberingen og dra til biltilsynet og få den omregistrert.
Sykkel selges:
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)